× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

30/05/2013 08:41 #2791 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα φίλοι! :bye:

Αντώνη έτσι όπως τα λές τρομάζεις τον κόσμο και τον απομακρύνεις απο το σπορ,
ούτε τα μισά απ αυτά που είπες δεν του είναι απολύτως απαραίτητα.

Εγώ για παράδειγμα δεν έχω χρειαστεί ποτέ τρέιλερ, ούτε πλωτή άγκυρα,
μποτάκια μπλούζες κάλτσες κλπ ο καθένας αποφασίζει μόνος του αν τα χρειάζεται και αν του είναι απαραίτητα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 10:00 - 30/05/2013 10:01 #2792 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα παιδιά!Νέο μέλος στην παρεούλα σας και θέλω τη βοήθειά σας!Εδώ και μέρες ψάχνω να αγοράσω ένα κανό-καγιάκ για το καλοκαίρι μιας και μένω σε παραθαλάσσιο χωριό κοντά στο Ρίο της Πάτρας.Έχω κοιτάξει σχεδόν τα πάντα στο ίντερνετ,από τα πιο φθηνά μέχρι τα πιο ακριβά και έχω σταμπάρει 2 πλαστικά.To ένα είναι το Μύκονος www.stamatiouplastic.gr/index.php?option...32&Itemid=51&lang=el 3μετρο μονοθέσιο με αποθηκευτικό χώρο και το άλλο είναι ένα μεταχειρισμένο Calypso στην ίδια περίπου τιμή www.islandersitontops.com/calypso.htm .Να τονίσω πως δεν έχω καταλήξει ακόμα σε κάποιο οπότε μπορείτε να μου προτείνετε και οποιοδήποτε άλλο αρκεί να μην ανέβει πολύ η τιμή (μέχρι 300 ευρώ περίπου).Η χρήση που το θέλω είναι καθαρά για καλοκαιρινές βόλτες αρά δεν ζητώ κάποιο..θηρίο αλλά θέλω απλά να είναι σταθερό και να μην πέφτω συνέχεια :rofl:

Είχα παλαιότερα ένα Pathfinder 2θέσιο www.fitmaster.gr/images/large/Pathfinder%202_LRG.jpg το οποίο ήταν φοβερό στην ευστάθειά του όμως είχε πρόβλημα στην βαλβίδα και έχανε αέρα,το πήγα πίσω,μου έδωσαν άλλο το οποίο είχε πάλι το ίδιο πρόβλημα,και στο τέλος απ ότι καταλάβαμε με τον μαγαζάτορα ήταν προβληματική όλη η παρτίδα και έτσι μου έδωσε τα λεφτά μου πίσω και έμεινα με την χαρά :sad: Οπότε όπως καταλαβαίνετε είμαι λίγο φοβισμένος στο να ξαναπάρω φουσκωτό και να μπω στην ίδια διαδικασία αν και δεν τα απορρίπτω και αυτά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 12:56 #2793 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χαιρετω την καγιακοπαρεα. το μυκονος το εχω δοκιμασει δεν εχει τοσο καλη ευσταθεια αλλα το μαθαινεις σιγα σιγα.
προσοχη δεν πρεπει να εισαι πανω απο 1.80 και 80 κιλα θα εχεις προβλημα.το πλαστικο αστο καλυτερα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 14:21 - 30/05/2013 14:22 #2794 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Δηλαδή εγώ φίλε μου που είμαι 1.93 και 78 κιλά δεν κάνει για μένα το Μυκονος έτσι;

Και τι να κοιτάξω;φουσκωτό;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 16:05 #2795 από sotirisk
Απαντήθηκε από sotirisk στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ξεχασετο.εγωθα σου προτεινα να ψαξεις για μεταχειρισμενο.το φουσκωτο θα το ξαναπληρωσεις εκτος εαν το θελεις για παιδικες βολτες 100-200μ
επειδη ομως τρογωντας ερχεται η ορεξη θα το μετανοιωσεις

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 18:26 #2796 από christakos
Απαντήθηκε από christakos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Κατάλαβα,έτσι κι αλλιώς πιο πολύ για πλαστικό κοιτάω παρά για φουσκωτό.Έχεις κάποιο να μου προτείνεις;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 07:36 #2797 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα σε όλους!

Επειδή θεωρώ σημαντικά σαν (Αρνητική) απάντηση αυτά που έγραψε ο συνονόματος και φίλος μου Αντώνης για τους νέους ιδιαίτερα του σπόρ, επανέρχομαι:

Εγραψε ο Αντώνης απαντώντας σε αυτά που πρότεινα στον Πάρι σαν εξοπλισμό:
............................
"" Αντώνη έτσι όπως τα λές τρομάζεις τον κόσμο και τον απομακρύνεις απο το σπορ,
ούτε τα μισά απ αυτά που είπες δεν του είναι απολύτως απαραίτητα.

Εγώ για παράδειγμα δεν έχω χρειαστεί ποτέ τρέιλερ, ούτε πλωτή άγκυρα,
μποτάκια μπλούζες κάλτσες κλπ ο καθένας αποφασίζει μόνος του αν τα χρειάζεται και αν του είναι απαραίτητα.""
....................................
Σαν γενική αρχή λοιπόν, αναφέρω οτι σε αυτό το χώρο (Psarema.gr) δίνουμε πάντα σημασία στην ασφάλεια των ανθρώπων οταν προτείνουμε κάτι (ιδιαίτερα των άπειρων ακομα και αν είναι 80 χρονών!), μπαίνουμε "στον κόπο τους" και τους απαντάμε ανάλογα. Δεν επιβάλλουμε σε κανένα τίποτα. Γνωστοποιούμε πράγματα μπαίνοντας (ξαναλέω) "στον κόπο του άλλου", και όποιος θέλει τα ακολουθεί ή, ρωτάει για να μάθει περισσότερα και αυτός και εμείς. Αν κάποιου αυτό δεν του αρέσει, υπάρχει και το Facebook ή άλλα κοινωνικά δίκτυα, που βλέπουν τα πράγματα πιο "ελαφρά" και οποιος θέλει ακολουθεί.
Για μένα είναι κανόνας λειτουργίας του χώρου μας το παραπάνω και προσπαθώ σαν συντονιστής όσο μπορώ να ακολουθείται.

Το μπλουζάκι για τον ήλιο είναι απαραίτητο για τα εγκαύματα και τον καρκίνο του δέρματος μακροπρόθεσμα.
Τα παπούτσια είναι απαραίτητα για πολύωρο καγιάκ γιατί αν κάτι συμβεί και βγούμε σε βράχια αναγκαστικά (εχει συμβεί.) να μπορούμε να περπατήσουμε με ασφάλεια, αντιμετωπίσουμε αχινούς κλπ.
Η πλωτή άγκυρα είναι παράγοντας ασφάλειας αν παρασυρθούμε στα ανοιχτά και περιμένουμε βοήθεια ή στο ψάρεμα αρόδου με αέρα.
Το τρέιλερ μπορεί για "μπρατσαράδες" να μην είναι απαραίτητο, αλλά για σκάφος 28 κιλών και συνήθεις ανθρώπους (σαν και μενα) που δεν έχουν πολλές φορές άλλους να τους βοηθήσουν στο κουβάλημα είναι. :yes3:

Αυτά. Χαιρετισμούς,

ΚαγιακΑντώνης :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 07:48 #2798 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί όλων αυτών, :beee:

αλλά επειδή δεν έχω όρεξη να κοντραριστώ :director: με τον φίλο μου ον λαιν και μου αρχίσει τη γκρίνια και δεν τον αντέχω :violent1:
και επειδή είναι και μεγαλύτερος και πρέπει να δείχνουμε τον ανάλογο σεβασμό :hi1:
το αφήνω έτσι το θέμα και ο καθένας ας κάνει ότι θέλει, μεγάλα παιδιά είμαστε :XXsunsmile:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 07:55 #2799 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
χααχχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα....να δω τουs δυο κολλητουs Αντωνηδεs να τσακωνονται και τι στο κοσμο!!!!!!χααχαχχαχαχααχαχα

Καλημερα αδελφια!!! :bye: :give_rose: :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": antonis123

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/05/2013 07:56 #2800 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Μητσάρα! :bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.428 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection