Καλημέρα σε όλους!
Επειδή θεωρώ σημαντικά σαν (Αρνητική) απάντηση αυτά που έγραψε ο συνονόματος και φίλος μου Αντώνης για τους νέους ιδιαίτερα του σπόρ, επανέρχομαι:
Εγραψε ο Αντώνης απαντώντας σε αυτά που πρότεινα στον Πάρι σαν εξοπλισμό:
............................
"" Αντώνη έτσι όπως τα λές τρομάζεις τον κόσμο και τον απομακρύνεις απο το σπορ,
ούτε τα μισά απ αυτά που είπες δεν του είναι απολύτως απαραίτητα.
Εγώ για παράδειγμα δεν έχω χρειαστεί ποτέ τρέιλερ, ούτε πλωτή άγκυρα,
μποτάκια μπλούζες κάλτσες κλπ ο καθένας αποφασίζει μόνος του αν τα χρειάζεται και αν του είναι απαραίτητα.""
....................................
Σαν γενική αρχή λοιπόν, αναφέρω οτι σε αυτό το χώρο (Psarema.gr) δίνουμε πάντα σημασία στην ασφάλεια των ανθρώπων οταν προτείνουμε κάτι (ιδιαίτερα των άπειρων ακομα και αν είναι 80 χρονών!), μπαίνουμε "στον κόπο τους" και τους απαντάμε ανάλογα. Δεν επιβάλλουμε σε κανένα τίποτα. Γνωστοποιούμε πράγματα μπαίνοντας (ξαναλέω) "στον κόπο του άλλου", και όποιος θέλει τα ακολουθεί ή, ρωτάει για να μάθει περισσότερα και αυτός και εμείς. Αν κάποιου αυτό δεν του αρέσει, υπάρχει και το Facebook ή άλλα κοινωνικά δίκτυα, που βλέπουν τα πράγματα πιο "ελαφρά" και οποιος θέλει ακολουθεί.
Για μένα είναι κανόνας λειτουργίας του χώρου μας το παραπάνω και προσπαθώ σαν συντονιστής όσο μπορώ να ακολουθείται.
Το μπλουζάκι για τον ήλιο είναι απαραίτητο για τα εγκαύματα και τον καρκίνο του δέρματος μακροπρόθεσμα.
Τα παπούτσια είναι απαραίτητα για πολύωρο καγιάκ γιατί αν κάτι συμβεί και βγούμε σε βράχια αναγκαστικά (εχει συμβεί.) να μπορούμε να περπατήσουμε με ασφάλεια, αντιμετωπίσουμε αχινούς κλπ.
Η πλωτή άγκυρα είναι παράγοντας ασφάλειας αν παρασυρθούμε στα ανοιχτά και περιμένουμε βοήθεια ή στο ψάρεμα αρόδου με αέρα.
Το τρέιλερ μπορεί για "μπρατσαράδες" να μην είναι απαραίτητο, αλλά για σκάφος 28 κιλών και συνήθεις ανθρώπους (σαν και μενα) που δεν έχουν πολλές φορές άλλους να τους βοηθήσουν στο κουβάλημα είναι.
Αυτά. Χαιρετισμούς,
ΚαγιακΑντώνης