× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

27/05/2013 20:48 - 27/05/2013 21:08 #2781 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

ΠΑΝΙ ΚΑΓΙΑΚ ΤΗΣ BIC ΤΟ ΤΕΜΠΕΛΙΚΟ ΠΑΝΙ

Αγαπητοί συνκαγιάκερς!

Επιτέλους.! Το δοκιμάσαμε!!

Πρόκειται για το πανι της μπίκ με τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά:

Πανί για κανό καγιάκ. Πανί με μπανέλες, που θα σας βοηθήσει να μεγαλώσετε τις αποστάσεις που μπορείτε να διανύσετε με το κανό.Χρησιμοποιήστε το και για διασκέδαση. Ευκολη συναρμολόγηση - τοποθέτηση. Κατάλληλο για όλα τα for all Sit-in και Sit-on-top kayaks,
αυτόματος power limiter χάρη στην ευκαμπτη κατασκευή του και σε πολύ καλή τιμή. Σάκος μεταφοράς, σχοινιά ελέγχου και χειρολαβές. Μέγεθος πανιού : 1.2 m².
Ταχύτητα ανέμου : 3 - 18 knots. Χρησιμοποιήστε το με το άνεμο από την πρύμνη και σε γωνία μέγιστη 45° σε κάθε πλευρά. τρόπος στησίματος τιμή 90 €

Ειναι αντιγραφή απο το επίσημο ιστότοπο του αντιπροσώπου, www.loukianos.gr.

Λοιπόν, πρώτες εντυπώσεις:

Στήσιμο πανεύκολο, ξεστίσιμο σχετικά εύκολο εν πλώ. Πάει οπως τα λέει ο κατασκευαστής. Δηλαδή σε σπρώχνει απο πίσω (πρύμα) και μεχρι μεγιστο 45ο απο κάθε πλευρά. Δεν χρειάζεται καμμία ρύθμιση αντίστοιχη των τριγωνικών πανιών, αυτορυθμίζεται για διαφορετικές γωνίες πλεύσης.


Δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης για να "ανέβει" κανείς στον αέρα αλλάζοντας τις ρυθμίσεις των ιμάντων. Πάει μονο όπως λέει ο κατασκευαστ΄ης.


Μπορείς πάντα να ταξιδέψεις σε χαμηλές ταχύτητες αλλά πολύ ξεκούραστα. Μπορείς να κάνεις και συρτή(;). Θα το δοκιμάσω στο επόμενο. Πάντως, με 4- 5 Β με το δικό μου σκαρί, πάει με νορμάλ ταχύτητα ταξιδιού-κουπιού-πεταλιών.

Θέλω να το δοκιμάσω και με πολύ δυνατότερο αέρα ή και με ελαφρύτερο σκαρί.. Πχ φαντάζομαι με του Αντώνη123 θα πηγαίνει σφαίρα...

Τώρα, όσο αφορά την τιμή, είναι 20€ ακριβότερα απο την υπόλοιπη Ευρώπη. Εμείς το φέραμε απο το εξωτερικό με 74€ (συνολικά).

Αυτά για την ώρα, και θα επανέλθουμε.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, michail vlachos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2013 21:58 #2782 από paris
Απαντήθηκε από paris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα στην πιο τρελη καγιακοπαρεα!
Πρωτα απο ολα να πω λιγα λογια για μενα. Λεγομαι Παρις και σε κατι λιγοτερο απο 1 μηνα κλεινω τα 25. Γενικοτερα παντα ασχολουμε κατα καιρους με διαφορα αθληματα, για παραδειγμα μικρος ειμουνα σε μια ομαδα που εξερευνουσαμε σπηλαια καναμε αναριχεισεις κτλπ.
Τα τελευταια 3 χρονια εκανα σε καθημερινη βαση γυμναστηριο αλλα κ ποδηλατο στο δρομο με παρεα. Το τελευταιο 3μηνο κανω crossfit που ειναι ενα αρκετα καινουριο αθλημα για τη χωρα μας και εχει να κανει με ενα μιξ συνεχους αεροβιου με αρση βαρων αλλα κ φυσικες κινησεις γυμναστικης. Λογο του οτι ο πατερας μου απο μωρο που ειμουν εχει παθος για το ψαρεμα δεν θα μπορουσα κ εγω να μην εχω!
Περσι ειμουνα με την κοπελα μου στη σκυρο ενα πανεμορφο νησακι κ εκανα καθε μερα κανο με αποτελεσμα να το λατρεψω! Θεωρω οτι ειναι ενας απιστεφτος τροπος για γυμναστικη κ απιστεφτα ευχαριστος παραλληλα σε αντιθεση με αλλες μεθοδους ποσο μαλλον αν συνδιαστει κ με το ψαρεμα! Απο περσι λοιπον ψαχνω για κανο. Λογο του οτι θελω κανο με πεταλια εχω αποριψει τα cobra και τα ocean και εχω καταλιξει σε 3 μοντελα της hobbie. Εδω θα ηθελα τα φωτα σας!
Οι τιμες ειναι ετσι κ αλλιως τσουχτερες κ λογο οτι θα χρειαστω αγγυρα, σωσιβιο κτλπ ανεβενουν ακομα πιο πολυ αρα δεν χωραει λαθος!
Τα μοντελα ειναι τα εξεις:
1 Adventure. Τα θετικα του ειναι οτι λογο μηκους (4.88) εχει πολυ μεγαλους χωρους κ θα ειναι κ πολυ ανετο στο κουπι κ στο πεταλ για να πιασει ταχυτητες.Επισης στο μελον το συγκεκριμενο μοντελο γινεται κ τριμαραν. Στα αρνητικα οτι ειμαι το πιο ακριβο της σειρας, οτι δεν ξερω ποσο σταθερο ειναι γιατι εχει πλατος μολις 0.70 και φυσικα η μεταφορα
του.
2 Revolution 13. Πανω κατω ισχυουν τα ιδια με το adventure.
3 Outback. Στα θετικα το οτι ειναι αρκετα σταθερο λογο το οτι εχει πλατος 0.84 και οτι εχει μεγαλη ανοχη σε κιλα που σηκωνει (181 kg) αρα θεωρω πως θα μπορουσα να πηγενω που κ που κ καμια βολτα την κοπελα μου.
Στα αρνητικα τωρα ειναι αρκετα μικροτερο σε μηκος απο τα υπολοιπα (3.68) και λογο κ του μεγαλου πλατους μαλον θα ειναι αρκετα πιο αργο απο τα υπολοιπα.Επισης εχει μικροτερους χωρους.
Τελος να πω για την μεταφορα ολων πως ψαχνω να βρω μια λυση για να τα εχω καπως μονιμα σε μια μαρινα η καποιο παρκινκ σκαφων για να γλιτωσω την μεταφορα μιας κ μενω στην βουλιαγμενη κ απο μαρινες κ παρκινκ σκαφων εδω γυρο αλλο τιποτα!
Περιμενω τη γνωμη σας κ ελπιζω να μην κουρασα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/05/2013 22:06 #2783 από paris
Απαντήθηκε από paris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Επισης να πω πως εχω διαβασει κ τις 278 σελλιδες που εχουν γραφτει κ οτι ετσι εμαθα για τους canibals βρηκα το μαγαζι κ βρηκα κ τα hobbie! Οποτε ειδη εχω βοηθηθει αρκετα απο την προσπαθεια σας εδω μεσα κ σας ευχαριστω πολυ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, michail vlachos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2013 11:03 #2784 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Πάρι.

Καλώς μας ήρθες. :tr_hi: :yes3: Με το καλό και με καγιάκ. :yahoo:

Παρόλο που εχω Hobie, δεν μπορώ να σε συμβουλέψω ποιό απο τα 3 γιατί δεν ξέρω τι θέλεις, τι σ'αρέσει, ποιές ανάγκες θές να ικανοποιήσεις. Θα σε βοηθήσω όμως να καταλήξεις πιστεύω.

Λοιπόν, πρέπει να σκεφτείς ακριβώς τι θέλεις και μπορείς να κάνεις. Οχι τι θα σ'άρεσε φανταστικά, αλλά πρακτικά τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις. Πχ, Θες βόλτα, Ολα κάνουν. Θές ψάρεμα; τα 2 και 3 καλύτερα. Το 2 οχι τόσο βολικό οσο το 3 σε σταθερότητα και χώρους για να κόβεις δολώματα, ν'αφήνεις στην κουπαστή βαρύδια κλπ. Το 2 όμως θα σε πάει λιγο καλύτερα (πιο γρήγορα και ξεκούραστα) σε μακρυνά ψαρέματα ή αν σ'αρέσει η συρτή ή, βαριέσαι το στατικό ψάρεμα.

Το 1 είναι πολύ καλό για μακρυνές βόλτες και βέβαια για εκπληκτικά παιχνίδια με τον αέρα αν πάρεις και τα υπόλοιπα, όπως και για ιδιαίτερα μακρυνά ψαρέματα (με πανια και πλωτήρες).

Για 2ο άτομο, δεν κάνει κανένα. Για παιδί οκ, αλλά οχι για μεγάλο. Η γεωμετρία τους είναι τέτοια που είναι πολύ ασταθή με 2ο άτομο. Θα μπορούσες όμως να πάρεις καγιάκ για 2 άτομα που πάει απροβλημάτιστα.

Μην βιαστείς, διάβασε και όλα τα γενικά άρθρα περι καγιάκ (λίγα είναι-τα γενικά μονο) για να σε βοηθήσουν να συνειδητοποιήσεις πράγματα που πιθανά δεν εχεις σκεφτεί.

Ρώτα οτι θελεις πάλι.

Με καγιακοχαιρετισμούς, :XXsunsmile:

καγιακΑντώνης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2013 11:30 #2785 από paris
Απαντήθηκε από paris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σε ευχαριστω πολυ αντωνη για την απαντηση αλλα κ για το ενδιαφερον που δειχνετε!
Η αληθεια ειναι πως σε πρωτη φαση με ενδιαφερει πιο πολυ η βολτα γιατι το βλεπω σαν ενα μερος γυμναστικης κ διασκεδασης!
Σιγουρα θα κανω μεγαλες διαδρομες που θα συνδιαζονται με μπανακι αλλα κ ψαρεμα!
Η αληθεια ειναι πως το advance θα ειναι κ δυσκολο πολυ στην μεταφορα του λογο μηκους.
Τωρα για το revolution υποτιθεται πως ειναι κατι ενδιαμεσω του advance και του outback με χαρακτηριστικα κ απο τα 2.
Το outback μεχρι στιγμης πιστευω με καλυπτει περισσοτερο για το λογο οτι θελω περισσοτερη σταθεροτητα γιατι πιο πολυ ψαρευω καθετη κ τσαπαρι.
Απο την εμπηρια σου το outback ειναι αισθητα πιο αργο απο τα αλλα 2 κ πιο δυσκολο στο κουπι;
Επισης να πω πως το advance το σκεφτομαι κ αυτο αρκετα γιατι στο μελλον βαζοντας τα καρινακια κ το πανι μεταμορφωνεται σε τριμαραν κ σιγουρα θα αξιζει τον κοπο γιατι θα ειναι κατι τελειος διαφορετικο!
Θα ξαναπαω κ μια βολτα σημερα παλι απο cannibals να μιλησω κ με τον νικο κ πιστευω μεσα στην αλλη βδομαδα να εχω καταληξει σε κατι κ να τα λεμε στο νερο πλεον!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2013 17:21 #2786 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Για βόλτα να πάρεις :bye:
αφήστε τα ψαρεματα κα πάμε να βολτάρουμε βρε παιδιά,

απο τότε που το έκοψε ο Αντώνης το ψάρεμα και βολτάρουμε μόνο, περνάμε σούπερ,
γι αυτό κι εσύ Πάρη πάρε ένα βολτάτο, γιατί αν μπλέξεις μαζί μας δεν θα ψαρεύεις :eusa_naught ,

εκτός αν κάνετε συμμαχία με τον Αντώνη και πηγαίνετε για ψάρεμα κι εμένα με αναγκάσετε να το πουλήσω. :suicide2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2013 18:32 #2787 από paris
Απαντήθηκε από paris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Εννοειτε οτι πρωτιστος για μενα αυτο που μετραει ειναι η βολτα αλλα κ το ψαρεματακι μου θα το κανω!
Δυστιχος δεν προλαβα να παω απο τους κανιβαλους οποτα θα παω αυριο! Θελω να δω κ ποια απο τα 3 υπαρχουν ετοιμοπαραδωτα γιατι αν παμε σε παραγγελια παει το καλοκαιρι!!
Παντως ειμαι αναμεσα στο adventure και το outback! Η διαφορα στιν τιμη ειναι αμελητεα. Με βλεπω να αποφασιζω τελευταια στιγμη!
Οποιαδηποτε γνωμη, συμβουλη η σχολιο για καποιο απο τα 2 δεκτη!
Να ειστε ολοι καλα κ να καγιακοβολταρετε παντα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2013 18:52 #2788 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πάρι μου,

πάρε κάτι που θα το αξιοποιήσεις τα επόμενα 3-5 χρόνια. Μετά, εχει ο Θεός.! :yes3:

Φυσικά και σε σχέση με το 3 το 1 πάει πιο γρήγορα- άνετα .Πόσο; Δεν ξέρω. Εγω για να σου πώ, εχω το revolution, υπολόγιζα οτι θα κάνω > 10χλμ την φορά, (στα 47 μου) και μουχαν συστήσει σε ενα Αμερικάνικο forum οπως εδω καλή ώρα αυτό. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, γιατι (αν και δεν είχα την εμπειρία) όντως αυτό κα΄νω, > 12 χλμ τη φορά γιατί αυτό μ'ευχαριστεί.. Το Outback πιστεύω οτι θα με κούραζε στην κίνηση. Αυτό όμως, είναι προσωπικό. Τώρα πουχω βαρύνει κάπως, μπορεί και να το προτιμούσα για ψάρεμα. Για βόλτα όμως που λέει και ο Αντώνης, δεν θα μπορούσα να ακολουθήσω ακόμα και με πετάλια για μεγάλη απόσταση γιατί θα κουραζόμουν..

Εξαρτάται λοιπόν τι σ'αρέσει αλλά και τις αντοχές σου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/05/2013 19:09 #2789 από paris
Απαντήθηκε από paris στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Συχαρητηρια αντωνη που στα 47 εχεις τετοιες αντοχες αλλα κ τετοια ορεξη! Μακαρι οταν φτασω κ εγω εκει να συνεχισω να εχω το ιδιο ενδιαφερον! Εισαι παραδειγμα προς μιμιση!
Αντοχη δοξα το θεο εχω! Τωρα βεβαια στην πραξη πανω στο νερο κ με το κουπι ολα αλλαζουν!
Ο μονος μου ενδιασμος για το adventure ειναι η σταθεροτητα λογο του τοσο μικρου πλατους αλλα κ τοσο μεγαλου μηκους, για αυτο πιστευω οτι υπαρχει κ η μετατροπη σε τριμαραν! Και κακα τα ψεματα η σταθεροτητα παιζει μεγαλο ρολο. Δεν ειναι μονο το ψαρεμα. Ειναι το ανεβα-κατεβα, ειναι τα κυμματα, ειναι πολλα! Για την ταχυτητα φυσικα κ θα ειναι πιο γρηγορο μονο κ απο θεμα φυσικης αν το δουμε!
Το outback τωρα ειναι ακριβος το αντιθετο! Φοβερα σταθερο αλλα σιγουρα πιο κουραστικο!
Πιστευω οτι για ενα κανο πρωτο ρολο παιζει η σταθεροτητα για πολλους λογους!
Θα μιλησω και με το νικο να μου πει την γνωμη του που φανταζωμαι οτι θα εχει κ εμπηρια κ ελπιζω να κανω τη σωστη επιλογη για μενα!
Μακαρι να ειχα κ τα χρηματα να επερνα κατευτιαν το adventure σε τριμαραν!
Γεγονος παντος ειναι πως ειναι κ τα 2 φοβερα κανο!
Επισης θα αγορασω και σωσιβιο γυλαικο, αγγυρα, γαντια και ισως βυθομετρο.
Εχετε να προτεινετε αλλα απαραιτητα πραγματα για την ασφαλεια μου προτιστος;
Για βυθομετρο εχετε να προτεινετε επιλογες;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/05/2013 07:31 #2790 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αγαπητέ Πάρι,

Χρήσιμο θα σου ήταν να διαβάσεις όλα τα βασικά άρθρα απο εδώ:

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...catid=160&Itemid=290.

Νομίζω σαν έξτρα θα χρειαστείς:

Σωσίβιο, μπλούζα για τον ήλιο, 3μ σχοινι, πλωτή άγκυρα, μποτάκια η παπούτσια για θάλασσα, σάκο αδιάβροχο, θήκη αδιάβροχη για το κινητό, τρειλεράκι για μεταφορά, ιμάντες για να το δενεις στο αυτοκίνητο, ιμάντες η λάστιχα με γάντζο για να το δενεις στο τρειλερ.

Πρωτα αυτά και μετά οτιδήποτε άλλο.

Επίσης μην ξεχάσεις να κάνεις την εκπαίδευση που περιγράφουμε ΠΡΙΝ την βόλτα σου.

Μην βιάζεσαι, και με το καλό. :yahoo:

Οτι απορία εχεις ρώτα. :yes:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.444 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection