× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

12/04/2013 16:14 #2731 από Ανδρεας
Απαντήθηκε από Ανδρεας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα σε ολους. Καλως ηρθα και καλως σας βρηκα. Ειμαι νεο μελος, με λενε Ανδρεα, μενω στην Αθηνα και σκεφτομαι πολυ σοβαρα να αγορασω καγιακ. Να σας ενημερωσω οτι κανο εχω να κανω απο 16 ετων και τωρα ειμαι 40. Σκεφτηκα να παρω ενα καγιακ για ψαρεματακι βολτα και να μπει και η κορη μου σιγα σιγα στο πνευμα των σπορ. Υστερα απο αρκετη ερευνα σχεδον ενος ετους κατεληξα στους κανιβαλους και σκεφτομαι για moken 12 η OCEAN KAYAK PROWLER TRIDENT 11 ANGLER. Θα με ενδιεφερε και η δικη σας γνωμη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 19:12 #2732 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπέρα! :bye:
καλως όρισες στους τρελοκαγιάκερς! :tr_hi:

το μοκεν 12 το έχει ο Νικόλας ο οποίος είναι ο νεαρότερος σε ηλικία απ όλους μας :eusa_clap:
και θα μπορούσε να σ ενημερώσει, αλλά έχουμε καιρό να τον δούμε στο club, μάλλον θα έχει φάει τις θάλασσες με το κουτάλι :wav:

το prowler 11 είναι αρκετά καλό και σταθερό!

αναλυτικά θα στα πούν και οι καννίβαλοι!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ανδρεας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2013 02:56 #2733 από Ανδρεας
Απαντήθηκε από Ανδρεας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Kαλημερα φιλε Αντωνη. Σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια. Ελπιζω να μιλησω και με το Νικολα. Καλο Σ/Κ να εχεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2013 06:49 #2734 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Θα προσπαθησω να βρω τον Νικο,ωστε αν μπορει να πει την γνωμη του.
Καλημερα!!! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nικος (@@nikos@@)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2013 09:03 #2735 από Nικος (@@nikos@@)
Απαντήθηκε από Nικος (@@nikos@@) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια χαρά σε όλους!
Ελπίζω να είστε καλά!

Ανδρέα, εγώ έχω το FeelFree Moken 12 (το απλό με τις δύο καλαμοθήκες) και δεν έχω κανένα παράπονο!
Βέβαια δεν έχω δει άλλα καγιάκ στην κατηγορία του οπότε δεν μπορώ να το συγκρίνω!Ας πούμε το ocean που λες δεν ξέρω πως είναι στην πλεύση του και πόσο σταθερό είναι!Πάντως εμένα το feelfree με έχει βολέψει!
Θεωρώ ότι έχει ένα πλεονέκτημα και ένα μειονέκτημα σε σχέση με το ocean kayak!Το πλεονέκτημα είναι ότι στο πίσω μέρος έχει το ροδάκι που βοηθάει πολύ στο να βάλεις το καγιάκ πάνω στο τρεϊλεράκι του χωρίς βοήθεια από δεύτερο άτομο.Αντίθετα το μειονέκτημα του Feelfree σε σχέση με το ocean kayak είναι ότι στο πρώτο δεν μπορείς να έχεις καλάμια από κάτω σου,με δυσκολία θα χωρέσει καλάμι 1.80μ δίσπαστο,ενώ στο ocean θα μπορείς να βάλεις καλάμια μέσα στο ταμπούκι του!
Πάντως θα σου πρότεινα να πάς να δεις και τα δύο καγιάκ από κοντά και να διαλέξεις!

Ό,τι άλλο θες ρώτα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2013 09:26 #2736 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Σε ευχαριστω Νικο μου!
Να εισαι παντα καλα! :bye: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/04/2013 09:42 #2737 από Ανδρεας
Απαντήθηκε από Ανδρεας στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα Νικο. Σε ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια. Και σενα Δημητρη σε ευχαριστω πολυ. Δε σκεφτομαι για τρειλερ παιδια. Σκεφτομαι να το βαζω στη σχαρα του αυτοκινητου. Και κλινω πιο πολυ στο moken 12. Σκεφτομουνα και το 10 αλλα μαλλον στο 12 θα καταληξω. Ελπιζω να καταφερω να το καβαλησω και να πανε ολα καλα. Ειμαι 1,90 110 κιλα. πιστευω να με βολεψει. Αν εχετε καποιο αλλο υποψη σας ευχαριστως να ακουσω τη γνωμη σας σαν πιο εμπειροι που εισαστε. Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο που διαθεσατε. Σας ειμαι υποχρεος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 10:23 #2738 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλη εβδομαδα αγαπητοι φιλοι!

Μακρια απο εμαs....

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": anton (Αντωνης Καντιδακης)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 17:44 #2739 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σας!! :wav:

Ανδρέα, και απο μένα καλώς ήρθες! :tr_hi:

Με το καλό και με σκάφος!!

Λοιπόν, το Σάββατο, οι 2 Αντώνηδες, εξέδραμαν για πρώτη φορά στο 2013. Ζεστάναμε τις μηχανές μας πολύ μαλακά για το Καλοκαίρι. Είχε πολύ ωραίο καιρό, δεν χρησιμοποιήσαμε στολές, και το καταευχαριστηθήκαμε.!! :yahoo: :yes3: :yahoo: . Μέχρι και μπάνιο κάναμε..μπρρρρρ.

Κάπου είχα ανεβάσει παληά χάρτες και βαθυμετρία για Καβούρι - Υδρούσα, αν το ψάξετε κάπου στον ιστότοπό μας θα το βρείτε. Η φωτό είναι απο την αραχτή μας βόλτα, η οποία βεβαίως περιελάμβανε και μεσημεριάτικο ύπνο...

Λοιπόν, Ανδρέα, το τρέιλερ θα το χρειαστείς κατά 90%. Διάβασε τα αναλυτικότατα άρθρα μας. Θα καταλάβεις και θα βοηθηθείς. Μην πάρεις κάποιο απλά επειδή σου αρέσει. Σκέψου τι στην πραγματικότητα μπορείς και θέλεις να κάνεις και μετά προχώρα σε αγορά.

Με Ανοιξιάτικους Χαιρετισμούς,
:give_rose:
καγιακΑντώνης
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αλέξανδρος Κλώνος, kardamitsos , michail vlachos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2013 17:53 #2740 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ανδρέα, εδώ:

www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...id=242197&Itemid=290.

Μετά διάβασε τις ενότητες της μεταφοράς-αποθήκευσης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.481 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection