× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

04/04/2013 09:34 #2721 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Χμμμμ!
εξαρτάται!
εγώ δυσκολευόμουνα γιατι το αυτοκίνητο είναι ψηλό κι εγώ όχι,
ο Μιχάλης που τον ειχα δει να φορτώνει το 11 σε πιο κοντο αυτοκινητο το είχε για πλάκα!

Δεν έχω βάλει κάτι ειδικό στις μπάρες, όπως είναι το έριχνα επάνω, το είχα, τώρα δεν το έχω,
έχω αλλάξει γιατί δεν ήταν αρκετά γρήγορο,
για μένα η ταχύτητα παίζει μεγάλο ρόλο γιατί θέλω να φτάνω στον προορισμό μου όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 09:53 #2722 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ναι το ξεκούραστα ειναι αρκετα σημαντικό ατού για το 13. Αντώνη αν επιτρέπετε πόσο σου στοίχισε το 13? Σε μποφόρ ποιο απο τα 2 αντέχει περισσότερο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 10:31 #2723 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αν θυμάμαι καλά το είχα πάρει 900 ευρώ,

Για τα μποφόρ το θέμα είναι πόσο αντέχεις εσύ, τα σκάφη δεν έχουν πρόβλημα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 10:32 #2724 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
δεν εχει δηλαδή κάποιο απο τα 2 πλεονέκτημα σε αυτόν τον τομέα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 10:38 #2725 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πιστεύω πως όχι, ίσως το 11 να είναι λίγο πιο σταθερό ως προς το τουμπάρισμα επειδή είναι λίγο πιο φαρδύ.

Αλλά με πολλά μποφόρ δύσκολο να βγείς!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 11:12 #2726 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ωραία ευχαριστώ Αντώνη για τις πληροφορίες σου. Αν κάποιος φίλος έχει το 11 ας μου πει τις εντυπώσεις του σχετικά, έχω διαβάσει διάφορα reviews αλλά οσο περισσότερα τόσο πιστεύω να με βοηθήσει στην απόφαση ποιο από τα 2.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2013 20:38 #2727 από GIANNIS
Απαντήθηκε από GIANNIS στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σου φίλε shatzi ,
Έχω και εγώ το Trident 13 περίπου 2,5 χρόνια.Δεν έχω μέτρο σύγκρισης μιας και δεν έχω καβαλήσει άλλο kayak .Το πήρα αποκλειστικά για ψάρεμα και με καλύπτει απόλυτα για συρτή , καθετή , κολπάδα και spinning που συνήθως κάνω.
Το αγόρασα και εγώ 900 ευρώ όπως ο Αντώνης αλλά μαζί με κουπί 120 ε , σχάρα άλλα 120 ε , ρόδες μεταφοράς 150 ε(τώρα θα τις έφτιαχνα μόνος μου) , θήκη κινητού , αδιάβροχη τσάντα , μπλουζάκι και διάφορα άλλα ψιλολόγια πήγε 1400+ ευρώ.
Προυπόθεση πριν την αγορά ήταν να μπορώ να το ανεβάζω πάνω στο αμάξι μόνος μου (είναι 25 kg και 4.10m ) χωρίς να επιβαρύνω την μέση μου.
Ψάχνοντας στο ytube βρήκα αρκετά βιντεάκια σχετικά και η καλύτερη λύση για μένα ήταν να έχω μαζί μου ένα στρώματακι από μικρό πτυσσόμενο κρεβάτι ( ράντζο ) , το οποίο ακουμπάω πάνω στο καπό-παρμπρίζ , και ανεβάζοντας πάνω την πλώρη του yak το σπρώχνω πολύ εύκολα πάνω στην σχάρα ( η οποία πρέπει να έχει μαξιλαράκι ).
Για καλάμια εγώ έχω τρία μαζί μου ένα με action 15-30 gr με 25αρα 2.70m(κανονικά θέλει πιο κοντό) για spinning , ένα με 75-150 gr 2.10m με 35ή40αρα πετονιά για συρτή και ένα με 75-300gr 2.10m με 30αρι νήμα για συρτή, jigging.
Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο.
Φιλικά Giannis
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, kardamitsos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2013 07:13 #2728 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Πέρασα την Παρασκευή απο την έκθεση και ειχε το 13 εκεί, ωραίο εργαλείο φάνηκε αν και ειναι μεγάλο δεν είναι μικρο. Για την μεταφορά όπως με ενημέρωσαν και εκει τα παιδιά μου ειπαν οτι δεν ειναι δύσκολο, το κόστος μαζι με το κάθισμα 1000 μου παν βαλε τώρα και όλα τα αλλα κουπιά κλπ που ειπες και κανω τον υπολογισμό. Εκει ηταν και ενα αλλο παλικάρι που ειχε το 11 όπως μου ειπε και ζαχάρωνε το 13, και γενικά βλέπω οτι οι περισσότεροι για το 13 λένε και μαλον για εκει με βλεπω.
Αυτο που λες για ρόδες μεταφοράς ναι αν ποιανει το χερι σου πιστευω ευκολα το φτιαχνεις και μονος σου με ελάχιστο κοστος.

PS: Γιαννη τα καλάμια σου λίγο μεγάλα δεν είναι για το Kayak?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2013 19:05 #2729 από GIANNIS
Απαντήθηκε από GIANNIS στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Νομίζω ότι μήκος γύρω στα δύο μέτρα είναι μια χαρά για το yak.Μόνο το spinnοκάλαμο είναι μακρύ 2.7m και δεν είναι τόσο εύχρηστο.
Το trident 13 είναι η μέση λύση μεταξύ 11 και 15.Αν το ψάρεμα σου είναι 80% συρτή παίρνεις το 15 που είναι γρήγορο , αν είναι 80% καθετή, παραγάδι,κολπάδα παίρνεις το 11 σαν ποιο σταθερό απ΄ τα άλλα δύο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 04:48 #2730 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Τον πρόλαβε ο καρχαρίας

www.zougla.gr/kosmos/article/ton-prolave-o-karxarias

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.524 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection