- Δημοσιεύσεις: 1769
- Μου αρέσει που έλαβε 98
φωτη καλησπερα ,αν και με κατατοπησε πληρως ο δημος ,για πες και συ αν θες, τη γνωμη σου πανω στο θεμα!!!καλησπερα
![]()
![]()
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ως αναφορα την επιλογη 'οδηγων' σε ενα καλαμι ριψεων!βλεπω στα περισσοτερα βιντεακια και ξενα site τα καλαμια να' φορανε οδηγους'fuji αλλα τους απλους,τους κιτρινομαρους,που κατα τα λεγομενα ειναι πιο ανθεκτικοι στα χτυπηματα.εδω βλεπω πολλα ατομα που ασχολουνται με της ριψεις να φορανε alconite στα καλαμια τους,κερδιζουμε τιποτα απο θεμα τριβων (αφου η θερμοκρασια δε παιζει ρολο ,αφου μιλαω παντα για καλαμια που ειναι μονο για ριψεις,και ισως οι οδηγοι να μην ειναι 'δεμενοι'καν ,απλα μονο με ταινια)τη κερδιζουμε απο τα'απλα'και τη απο τα alconite'?(εκτος απο τη διαφορα τιμης φυσικα ,που δεν ειναι τραγικη, αλλα φυσικα εστω υπαρχει)
σας ευχαριστω για το χρονο σας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχάλη και Γιώργο ευχαριστώ,
Δημήτρη δεν συμφωνώ με το "καλάμι να 'ναι και ότι να 'ναι" αλλά δεν χρειάζεται να συμφωνούμε και σε τίποτα ούτως ή άλλως. Απλά αν δεν έχεις κάτι να πεις σε ένα τόπικ που με ενδιαφέρει υπερβολικά θα σε παρακαλούσα να μην χαλάς την ροή αυτών που διαβάζω. Φυσικά και θα χαρώ να μοιραστείς τη γνώση σου μαζί μου (μας) και να μου λύσεις όποιες απορίες θα μου παρουσιαστούν στο μέλλον σχετικά με τα καλάμια ή και γενικότερα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φώτη καλημέρα,
η απορία μου είναι αν υπάρχει λόγος που δεν κατασκευάζονται δίσπαστα εγγλέζικου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ντινο τα ασυμετρα συνεχιζονται να βγαινουν αλλα ειναι ομως και τα δυσκολοτερα στην μεταφορα τους.αντε να σας τρελανω με της αποριες μου
. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Mιχαλη καλησπερα.Νίκο, χρόνια πολλά.
Έχω δίπλα μου το καλάμι που χρησιμοποιώ για εγγλέζικο (αύριο θα πάω για κέφαλους μετά απο καιρό) και πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ πως θα κρατούσα το καλάμι σε...δύο κομμάτια αν ήταν δίσπαστο. Τρίσπαστο και θέλει "ειδική μεταχείριση" για να μη μου μείνει στα χέρια κατα τη μεταφορά. Φαντάζομαι ότι τα στελέχη του είναι υπερβολικά λεπτά για να τα "μακρύνεις" τόσο πολύ ώστε να σου βγεί δίσπαστο.
Για τα bolognese φαντάζομαι θα ισχύει κάτι αντίστοιχο (δεν ξέρω, δε δούλεψα ποτέ bolognese).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD