Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

08/11/2008 08:19 #1 από Γιωργος Μπονης
Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!! δημιουργήθηκε από Γιωργος Μπονης
Καλημέρα σε όλους

Επειδή σε ένα άλλο τοπικ που αφορά κάποια συγκεκριμένα καλάμια εκτός από της ακραίες απόψεις που γράφονται υπάρχουν και κάποιες απορίες σχετικά με τα καλάμια γενικότερα, κάλο είναι να υπάρχει αυτό εδώ το τοπικ που να μπορούν όσοι και οποίοι θέλουν να ρωτούν ότι θέλουν και ελπίζω να περνούν απαντήσεις από μελή του forum τα οποία να απαντούν υπεύθυνα και με σοβαρότητα χωρίς κομπασμούς και εικασίες.

Υπάρχουν  φίλοι σε αυτό  εδώ το forum με πάρα πολλές γνώσεις  που ευχαρίστως θα της μοιράζονταν με τον οποιονδήποτε έχει απορία και προβληματισμό
Αλώστε αυτό το οφείλουμε σε όλα τα μέλη και όλους τους φίλους που έχουμε όλοι κάνει σε αυτό εδώ το forum
Φιλικά
Γιώργος

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 09:55 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Γιώργο καλημέρα,
δεν σου λέω την άποψη μου για το συγκεκριμένο τόπικ, μπορείς να την καταλάβεις νομίζω. 'Εχω να κάνω μια πρώτη ερώτηση: Έχω παρατηρήσει σε καλάμια δικά μου πως sic οδηγοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το νήμα και σε άλλης εταιρείας καλάμι με sic οδηγούς πάλι το νήμα τους χαράζει. Αυτό που οφείλεται; Επίσης παρατήρησα σε καλάμι με fuji alconite οδηγούς να φθείρεται το νήμα μέχρι να κόβεται. Αυτό πιστεύω ότι οφείλεται στο ότι το νήμα ήταν επώνυμο μεν κακής ποιότητας δε. Αλλά θα ήθελα και μια άλλη γνώμη πάνω σ'αυτό.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλή συνέχεια στην προσπάθεια αυτή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 10:21 #3 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Καλημέρα φίλοι  :bye:

Φίλε Γιώργο πραγματικά καλή αυτή η ιδέα, και ελπίζω κι'εγώ πως εδώ δεν θα αρχίσουν ξανά οι ανούσιες αντιπαραθέσεις, αλλά ο επικοδομιτικός διάλογος, που θα αναδείξει γνώμες και απόψεις απο τους έμπειρους πραγματικά ανθρώπους που έχει το site, και που μπορούν να προσφέρουν σε νέους και παλαιότερους συναδέλφους την γνώση τους.

Επίσης ο Ντίνος αν δεν κάνω λάθος, είχε ανοίξει ενα post με θέμα : Δαχτυλίδια  ( οδηγοί ) καλαμιών, που όμως μάλλον ατόνισε, μήπως θα έπρεπε να συμπεριληφθεί κι'αυτό το θέμα σε αυτή την ενότητα, ώστε οδηγοί και καλάμια να πηγαίνουν παρέα (πακέτο) όπως και είναι ουσιαστικά ;

Φιλικά
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 10:35 #4 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Καλήμερα Νικο
σου παραθέτω ένα λινκ στο οποίο θα τα καταλάβεις όλα μόνος σου και αυτό είναι καλύτερο από το να σου λέω εγώ οτιδήποτε για ότι άλλο θες η δεν κατάλαβες παρακαλώ ρωτά
www.fujitackle.com.au/
εκεί θα πατήσεις Education Section και μετα Ring Types

τώρα  η γνώμη μου για τα καλάμια που άλλα φθείρονται και άλλα όχι είναι  ότι ή δεν είναι ίδιας ποιότητας οι οδηγοί η δεν έχει μπει ο σωστός οδηγός(νούμερο) στο σωστό σημείο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποβάλει την θερμοκρασία που αναπτύσσεται
οι alconite οδηγοί είναι πολύ ανθεκτικοί σε χτύπημα(impact της πετονιάς) και με μικρο βάρος γιαυτό και τους χρησιμοποιούμε στο χωράφι τα παραπάνω είναι γνώμη μου και με ενδεχόμενο λάθος γιαυτό και παραθέτω το λινκ της fuji το οποίο είναι υπεράνω κρητικής

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 10:41 #5 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Γιώργο καλημέρα,
δεν σου λέω την άποψη μου για το συγκεκριμένο τόπικ, μπορείς να την καταλάβεις νομίζω. 'Εχω να κάνω μια πρώτη ερώτηση: Έχω παρατηρήσει σε καλάμια δικά μου πως sic οδηγοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το νήμα και σε άλλης εταιρείας καλάμι με sic οδηγούς πάλι το νήμα τους χαράζει. Αυτό που οφείλεται; Επίσης παρατήρησα σε καλάμι με fuji alconite οδηγούς να φθείρεται το νήμα μέχρι να κόβεται. Αυτό πιστεύω ότι οφείλεται στο ότι το νήμα ήταν επώνυμο μεν κακής ποιότητας δε. Αλλά θα ήθελα και μια άλλη γνώμη πάνω σ'αυτό.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλή συνέχεια στην προσπάθεια αυτή.


Φίλε Νίκο, υπάρχουν πολλά είδη οδηγών που ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Οι sic οδηγοί της μιας εταιρείας δεν έχουν καμιά σχέση με της άλλης και αντίστροφα. Έχω καλάμια της DAM που οι οδηγοί (sic) τους δεν έχουν πάθει τίποτα χρησιμοποιώντας νήμα και καταπονημένοι όσο δε φαντάζεσαι. Πρέπει να ρωτάμε τους αντιπροσώπους αν οι οδηγοί του καλαμιού μας μπορούν να αντέξουν νήμα και αν θα βρούμε ανταλλακτικά οδηγών γιατί και ναι να σου πουν πάλι μπορεί η παρτίδα να μην έχει καλούς οδηγούς.
Για τους fuji alconite πάλι υπάρχουν ποιότητες. Το νήμα δεν είναι ένα υλικό με αιώνια ζωή. Πρέπει να το φροντίζουμε, ξέπλυμα με γλυκό νερό, να το ελέγχουμε για κάποια φθορά κυρίως εκεί που το σταματάμε για ρίψη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 10:54 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Στάθη καλημέρα,
σχεδόν κανένας αντιπρόσωπος δεν θα σου πει αν η οδηγοί αντέχουν στην χρήση γιατί δεν ξέρει αν αντέχουν. Κατάστημα έχω και μαθαίνω μόνος μου. Σύμφωνα με τους εισαγωγείς-καταστηματάρχες όλοι αντέχουν. Το νήμα που ανέφερα ότι κόπηκε ήταν 50 λιμπρών, καινούργιο και το δοκίμαζα για το μαγαζί. Πρώτο ψάρεμα jigging και κόπηκε 3 ή 4 φορές. Εταιρείες δεν αναφέρω για πολλόυ και ευνόητους λόγους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 11:00 #7 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Στάθη καλημέρα,
σχεδόν κανένας αντιπρόσωπος δεν θα σου πει αν η οδηγοί αντέχουν στην χρήση γιατί δεν ξέρει αν αντέχουν. Κατάστημα έχω και μαθαίνω μόνος μου. Σύμφωνα με τους εισαγωγείς-καταστηματάρχες όλοι αντέχουν. Το νήμα που ανέφερα ότι κόπηκε ήταν 50 λιμπρών, καινούργιο και το δοκίμαζα για το μαγαζί. Πρώτο ψάρεμα jigging και κόπηκε 3 ή 4 φορές. Εταιρείες δεν αναφέρω για πολλόυ και ευνόητους λόγους.

Καλήμερα Νικο
σου παραθέτω ένα λινκ στο οποίο θα τα καταλάβεις όλα μόνος σου και αυτό είναι καλύτερο από το να σου λέω εγώ οτιδήποτε για ότι άλλο θες η δεν κατάλαβες παρακαλώ ρωτά
www.fujitackle.com.au/
εκεί θα πατήσεις Education Section και μετα Ring Types

τώρα  η γνώμη μου για τα καλάμια που άλλα φθείρονται και άλλα όχι είναι  ότι ή δεν είναι ίδιας ποιότητας οι οδηγοί η δεν έχει μπει ο σωστός οδηγός(νούμερο) στο σωστό σημείο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποβάλει την θερμοκρασία που αναπτύσσεται
οι alconite οδηγοί είναι πολύ ανθεκτικοί σε χτύπημα(impact της πετονιάς) και με μικρο βάρος γιαυτό και τους χρησιμοποιούμε στο χωράφι
δεν είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή για ψάρεμα μιας και δεν αποβάλουν την θερμοκρασία το ίδιο γρήγορα με τους sic
τα παραπάνω είναι γνώμη μου και με ενδεχόμενο λάθος γιαυτό και παραθέτω το λινκ της fuji το οποίο είναι υπεράνω κρητικής

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 11:12 #8 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Στάθη και Γιώργο ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 11:25 #9 από Κυκος Αθανασιος (xartas)
Απαντήθηκε από Κυκος Αθανασιος (xartas) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
fuji alconite  αντέχουν στις τριβές δεν χαράζονται από το νήμα εύκολα και  αποβάλουν αρκετά καλά την θερμότητα και αντέχουν στα χτυπήματα
fuji sic  δεν χαράζονται από το νήμα αποβάλουν καλύτερα από όλα τα είδη οδηγών  την θερμότητα  με μόνο μειονέκτημα ίσως ότι δεν αντέχουν στα χτυπήματα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2008 11:42 #10 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Κανονικά ο αντιπρόσωπος - εισαγωγέας ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει τις ικανότητες των προϊόντων του.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.177 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection