- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
'Εχω να κάνω μια πρώτη ερώτηση: Έχω παρατηρήσει σε καλάμια δικά μου πως sic οδηγοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το νήμα και σε άλλης εταιρείας καλάμι με sic οδηγούς πάλι το νήμα τους χαράζει.
Επίσης παρατήρησα σε καλάμι με fuji alconite οδηγούς να φθείρεται το νήμα μέχρι να κόβεται.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Υπαρχουν προσπεκτους με τα φυλλα carbon, αλλα δεν θυμαμαι που τα εχω δει, που γραφουν τα παντα για τις αντοχες,πλεξεις,τιμες κτλ.Φτιαξαμε ενα κουτι για σκυλια,θελαμε να ειναι ελαφρυ!!.Μερικές ερωτήσεις ακόμη:
μπορούν να υπάρξουν στο ίδιο καλάμι μίξεις με διαφορετικές πλέξεις carbon ή είναι διαφημιστικό τρικ;
το carbon σαν υλικό έχει διαβάθμιση ποιότητας και πως αναγνωρίζεται; όχι στο καλάμι (αυτό είναι έυκολο από την τιμή του καλαμιού, την εταιρεία κτλ) αλλά στο φύλλο πριν καν γίνει στέλεχος.
τα καλάμια με δράση κορυφής συμπεριφέρονται το ίδιο καλά σε βαθιά νερά και το ίδιο σε ρηχά ή έχουν διαφορά και ποιά; Η ίδια ερώτηση για τα παραβολικά. Αν έχουν διαφορά ποιό καλάμι προτείνετε για ποιά χρήση;
ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω απαντήσεις και στα προηγούμενα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημέρα με μια ερώτηση:
ας υποθέσουμε ότι έχουμε δυό καλάμια χ και ψ μάρκας και κοστίζουν 100 ευρώ έκαστος. Ο καταστηματάρχης δεν τα δίνει για δοκιμή. Ποιά χαρακτηριστικά του καλαμιού θα μας βοηθήσουν να επιλέξουμε το καλύτερο; (έχουν ίδιο action, μήκος κτλ). θα έπαιρνα αυτό που έχει την καλλίτερη συναρμογή στης ενώσεις,αυτό που τα στελέχη του είναι τα μεγαλύτερα σε μήκος άρα λιγότερα στελέχη άρα λιγότερες συναρμογές,αυτό που ο αντιπρόσωπος θα το καλύψει με την εγγύηση του ενός έτους που είναι πλέον υποχρεωτική για όλα τα προϊόντα που διακινούνται στην Ευρώπη,αυτό που έχει την πιο ομαλή πτώση διαμέτρου από την βάση προς την κορυφή,για τα υπόλοιπα ας βοηθήσει και κάνας άλλος
Ελπίζω οι ερωτήσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα να μην σας φαίνονται απλοικές γιατί αυτά με απασχολούν και από κει ξεκινάνε τα προβλήματα μας σε λάθος εξοπλισμό. Αυτό το λέω γιατί πέρα από τον Γιώργο που έχει απαντήσει όλες τις ερωτήσεις μου δεν βλέπω ενδιαφέρον και δεν ξέρω που να το αποδώσω. Πραγματικά είναι ενδιαφέρον θέμα και δεν βλέπω ούτε ερωτήσεις, ούτε απαντήσεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD