Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

10/11/2008 18:46 #31 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Μερικές ερωτήσεις ακόμη:
μπορούν να υπάρξουν στο ίδιο καλάμι μίξεις με διαφορετικές πλέξεις carbon ή είναι διαφημιστικό τρικ;
Σίγουρα σε κάποια καλάμια χρησιμοποιούνται διαφορετικές πλέξεις ανθρακονήματος άλλα και υλικών(π.χ zziplex QUATTRA)

το carbon σαν υλικό έχει διαβάθμιση ποιότητας και πως αναγνωρίζεται; όχι στο καλάμι (αυτό είναι έυκολο από την τιμή του καλαμιού, την εταιρεία κτλ) αλλά στο φύλλο πριν καν γίνει στέλεχος.Αυτό δεν εχω καταφέρει να το βρω πουθενά!!!!

τα καλάμια με δράση κορυφής συμπεριφέρονται το ίδιο καλά σε βαθιά νερά και το ίδιο σε ρηχά ή έχουν διαφορά και ποιά; Η ίδια ερώτηση για τα παραβολικά. Αν έχουν διαφορά ποίο καλάμι προτείνετε για ποιά χρήση;εδώ σηκώνει τόση συζήτηση ίσως ακόμα  και ένα νέο τοπικ.Εγώ θα σου έλεγα ότι ένα καλάμι με δράση κορυφής είναι πάντα ένα καλάμι με δράση κορυφής και ένα παραβολικό είναι πάντα παραβολικό.Τώρα γνώμη μου είναι ότι ένα καλάμι με δράση κορυφής καρφώνει ευκολότερα αλλά ένα παραβολικό καλάμι παλεύει καλλίτερα ένα ψάρι(πάντα μιλάω για την γνώμη μου)

ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω απαντήσεις και στα προηγούμενα.


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 21:04 #32 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!



τα καλάμια με δράση κορυφής συμπεριφέρονται το ίδιο καλά σε βαθιά νερά και το ίδιο σε ρηχά ή έχουν διαφορά και ποιά; Η ίδια ερώτηση για τα παραβολικά. Αν έχουν διαφορά ποιό καλάμι προτείνετε για ποιά χρήση;

Fast Action: This style of rod will bend very little, in fact; only the tip section will actually bend at all.  A rod of this type is ideal when targeting large gamefish, or when fishing extremely heavy cover or weeds, where the key is to get the fish's head up and away fast.  A fast action rod will allow you to set the hook hard and powerfully.  (Musky or pike fishing and largemouth bass are suited to this style of rod for most applications.)



Medium Action: A medium action rod is the most common choice for a variety of applications.  These rods will bend for about half of their length, allowing an angler to fish both for small and large species with good control and hook setting allowances.  These rods are the most versatile in the family, and will allow a fisherman to fish in a wide range of conditions and for a varied list of species.



Slow Action: A slow action rod will bend throughout nearly the whole length of the rod, providing the most flexible action available.  These rods are used almost exclusively for panfish, allowing a better fight for the angler, and a shock absorber so that the hook is not ripped clear through the mouth on hooksets.


και η σελιδα που πηρα της πληροφοριες
www.basspro.com/webapp/wcs/stores/servle...85&catID=&subcatID=0


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 21:37 #33 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

να ρωτήσω και κάτι αλλο:
sic οδηγούς βγάζουν πάνω από μια εταιρείες. alconite εκτός από τη fuji βγάζει και κάποιος άλλος;

Νίκο το έψαξα δεν βρήκα τίποτα μάλλον πρόκειται για πατέντα της FUJI
άλλα βρήκα αυτούς τους πολύ ωραίους οδηγούς
www.mudhole.com/docs/bhguidesa.htm

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 21:41 #34 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Άλλη ερώτηση:
Οι μύτες που χαρακτηρίζονται ως "reflex", για ποιές συνθήκες ψαρέματος σχεδιάστηκαν;
Απο ό,τι κατάλαβα, έχει να κάνει με την επαναφορά της μύτης του καλαμιού (πιό "σπιρτάτη"; Ή κάνω λάθος;).
Επηρεάζει καθόλου τις ρίψεις;

Εγώ δυστυχώς(εχω ακούσει πολύ καλές κριτικές) δεν εχω καμιά εμπειρία στα ultramarine και δεν μπορώ να πω οτιδήποτε
μια δυο φόρες που άπλα τα έριξα δεν είναι ικανή σαν πληροφορία

άντε οι υπόλοιποι!!!!

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 21:53 #35 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
[quote author=Γιωργος Μπονης (catos) link=topic=11527.msg94277#msg94277 date=122634610
Εγώ δυστυχώς(εχω ακούσει πολύ καλές κριτικές) δεν εχω καμιά εμπειρία στα ultramarine και δεν μπορώ να πω οτιδήποτε
μια δυο φόρες που άπλα τα έριξα δεν είναι ικανή σαν πληροφορία

άντε οι υπόλοιποι!!!!
[/quote]
Δυστυχως για τα ultramarine εχουν προβλημα με την  μυτη του καλαμιου τους την ονομαζομενη'reflex' σπανε συνεχως.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 21:55 #36 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

[quote author=Γιωργος Μπονης (catos) link=topic=11527.msg94277#msg94277 date=122634610
Εγώ δυστυχώς(εχω ακούσει πολύ καλές κριτικές) δεν εχω καμιά εμπειρία στα ultramarine και δεν μπορώ να πω οτιδήποτε
μια δυο φόρες που άπλα τα έριξα δεν είναι ικανή σαν πληροφορία

άντε οι υπόλοιποι!!!!

Δυστυχως για τα ultramarine εχουν προβλημα με την  μυτη του καλαμιου τους την ονομαζομενη'reflex' σπανε συνεχως.
[/quote]
Ευχαριστώ Πάνο

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 00:36 #37 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

[quote author=Γιωργος Μπονης (catos) link=topic=11527.msg94277#msg94277 date=122634610
Εγώ δυστυχώς(εχω ακούσει πολύ καλές κριτικές) δεν εχω καμιά εμπειρία στα ultramarine και δεν μπορώ να πω οτιδήποτε
μια δυο φόρες που άπλα τα έριξα δεν είναι ικανή σαν πληροφορία

άντε οι υπόλοιποι!!!!

Δυστυχως για τα ultramarine εχουν προβλημα με την  μυτη του καλαμιου τους την ονομαζομενη'reflex' σπανε συνεχως.
[/quote]

Εχω στην κατοχη μου 6 2σπαστα Ultramarine απο το 2002 εως και σημερα, μοντελα απο 1-3 oz εως 4-8 oz
αντεχουν ακομη....
Παναγιωτη ποιο μοντελο σου εσπασε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 08:13 #38 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

τώρα  η γνώμη μου για τα καλάμια που άλλα φθείρονται και άλλα όχι είναι  ότι ή δεν είναι ίδιας ποιότητας οι οδηγοί η δεν έχει μπει ο σωστός οδηγός(νούμερο) στο σωστό σημείο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποβάλει την θερμοκρασία που αναπτύσσεται


Γιωργο το σημαντικο ειναι ο αριθμος των οδηγων και οι αποστασεις μεταξυ τους. Οσο περισσοτεροι οδηγοι τοσο και ο κορμος φθανει στο λυγισμα που εχει επιλεξει ο κατασκευαστης.
Το νουμερο του οδηγου βοηθα μονο στο "περασμα" της πετονιας απο τον οδηγο. Σε ενα setup Ισχυει παντα ο πρωτος οδηγος να ειναι ο μεγαλυτερος και ακολουθουν οι μικροτεροι οδηγοι.
Ο πρωτος εξαρταται απο το ειδος του κορμου δηλ για ποια χρηση προοριζεται το καλαμι. Απο το ειδος μηχανισμου (multi fixed) . Την διαμετρο διαμετρος μπομπινας. Και απο την κλιση μηχανισμου.
Οι οδηγοι που ακολουθουν φροντιζουν να οδηγουν την πετονια μακρια απο τον κορμο και οσο πλησιαζουμε στην μυτη μικρα νουμερα  = μικρα βαρη.




Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 08:14 #39 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Για τους fuji alconite πάλι υπάρχουν ποιότητες.


Μια ειναι η ποιοτητα του Alconite αφου το κατασκευαζει μια εταιρεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 08:25 #40 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!


www.fujitackle.com.au/
εκεί θα πατήσεις Education Section και μετα Ring Types


Γιωργο τελειος !!
Δες το 5. Greater Hooking Power στο link που εβαλες.
Ισχυει το ιδιο και στην ριψη. Λιγοτεροι οδηγοι λυγιζουν το καλαμι ΑΛΛΑ !! δεν μεταφερουν δυναμη στο βαριδι.  ΓΙΑΤΙ ?
Αντιθετα πολλοι οδηγοι λυγιζουν λιγοτερο το καλαμι ΑΛΛΑ μεταφερουν την δυναμη στο βαριδι.
Με αλλα λογια θα χρειαστεις μεγαλυτερη δυναμη στην πρωτη περιπτωση για να αποδοσει το καλαμι.
Σε ενα καλαμι με 3 οδηγους θα χρειαστω 5 κιλα δυναμη στην λαβη μου για να λεβαρω 1 κιλο βαρους
Το ιδιο βαρος μπορω να το μετακινησω με 3.5 κιλα δυναμη αρκει να πρσθεσω 5 οδηγους στο καλαμι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection