- Δημοσιεύσεις: 480
- Μου αρέσει που έλαβε 64
Φίλε Στάθη συμφωνώ μαζί σου είναι όμως κάτι που δεν άφορα το τοπικΚανονικά ο αντιπρόσωπος - εισαγωγέας ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζει τις ικανότητες των προϊόντων του.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κριτήριο δεν νομίζω πως θα το έλεγα έτσι!!Επειδή θα ρωτήσω πολλά πράγματα στην συνέχεια του τόπικ (σας το εξηγώ για να μην νομίζετε ότι είμαι βαλτός να σας τα σπάσω) επανέρχομαι με μια ερώτηση quiz του Πασχάλη που δεν απαντήθηκε σε προηγούμενο τόπικ. Ποιά η διαφορά εταιρείας που δίνει καλάμι blank με εταιρεία που δίνει καλάμι με αυστηρά δικό της setup; (Νομίζω ότι αυτό ήταν το quiz του Πασχάλη, αν κάνω λάθος ας με διορθώσει). Το ρωτάω γιατί πήρα ένα καλάμι από Ιταλία σε τιμή 1/3 από την τιμή εδώ αλλά λόγω του ότι η συννενόηση έγινε στα ιταλικά, δεν κατάλαβα ότι το καλάμι ήταν blank. To έδεσα μόνος μου και έγινε αρκετά καλό (καλάμι συρτής είναι). Υπάρχει διαφορά ποιότητας και είναι κριτήριο ανώτερης ποιότητας υλικού το ότι κάποιες εταιρείες δίνουν blank και αν ναι γιατί;
ευχαριστώ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καινούργιες ερώτησεις: (στις προηγούμενες θα ήθελα αν γίνεται και άλλες απαντήσεις).
Υπάρχουν καλάμια με εύρος action από-έως με περιθώριο 100+ γραμμαρίων και υπάρχουν και ακριβά ως επί το πλείστον μοντέλα με action παράδειγμα 150 γρ. χωρίς να δίνει από-έως. Αυτό που οφείλεται;το ίδιο ισχύει και για αυτό που δίνει μόνο 150γρ άπλα ο κατασκευαστής σου λέει ότι αυτό το μολύβι είναι το ιδανικό για το καλάμι
Το μοντέλο του surfcasting δίσπαστο-τηλεσκοπικό που έχει κάνει την εμφάνιση του έχει κάποια χαρακτηριστικά του δίσπαστου καλαμιού ή είναι απλά τρικ και στο πρώτο καλό φόρτισμα από έμπειρο ρίπτη θα κόψει από το δεύτερο στέλεχος;εδώ τι να σου πω δεν ξέρω.Άπλα αυτό που ξέρω είναι ότι στο λιμάνι που πάω για προπόνηση εχω κόψει 4 καλάμια 3 τηλεσκοπικά και ένα τρίσπαστο φίλων που επέμεναν ότι τα καλάμια τους θα άντεχαν μια δυναμική ρίψη.Δυστυχώς ή ευτυχώς στης δυναμικές ρίψεις τα δίσπαστα είναι αναγκαία
σπασμένο στέλεχος καλαμιού μπορεί να επισκευαστεί προσωρινά έως ότου αντικατασταθεί (εννοώ κόψιμο του στελέχους και όχι διαλυμένο όπως όταν κατά λάθος πατήσουμε το καλάμι) ώστε να μην περιμένουμε το στέλεχος και χάνουμε ψαρέματα;κάπου στο αμερικάνικο e-bay εχω δει μια ταινία από γραφίτη(δεν είμαι σίγουρος για το υλικό) που μπορεί να κάνει μια προσωρινή επισκευή σε ένα καλάμι.Θα ψάξω να το ξαναβρώ και θα το ανεβάσω
ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλημέρα με μια ερώτηση:
ας υποθέσουμε ότι έχουμε δυό καλάμια χ και ψ μάρκας και κοστίζουν 100 ευρώ έκαστος. Ο καταστηματάρχης δεν τα δίνει για δοκιμή. Ποιά χαρακτηριστικά του καλαμιού θα μας βοηθήσουν να επιλέξουμε το καλύτερο; (έχουν ίδιο action, μήκος κτλ).
Ελπίζω οι ερωτήσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα να μην σας φαίνονται απλοικές γιατί αυτά με απασχολούν και από κει ξεκινάνε τα προβλήματα μας σε λάθος εξοπλισμό. Αυτό το λέω γιατί πέρα από τον Γιώργο που έχει απαντήσει όλες τις ερωτήσεις μου δεν βλέπω ενδιαφέρον και δεν ξέρω που να το αποδώσω. Πραγματικά είναι ενδιαφέρον θέμα και δεν βλέπω ούτε ερωτήσεις, ούτε απαντήσεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD