Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

13/01/2009 23:24 #101 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

αντε να σας τρελανω με της αποριες μου :crazy:. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος? :give_rose:

Ντίνο η ανάγκη για σκληρα Butt ειχε οδηγήσει στα ασύμμετρα καλαμια
Όμως η ακόμα μεγαλύτερη εξειδίκευση  μεγάλων εταιριών σε καλάμια υψηλών επιδόσεων τα νέα υλικά και τα εξαντλητικά τεστ τα οποία υποβάλλονται τα καλάμια πριν βγουν στην παράγωγη τους έδειξε ότι καλό είναι να απομακρύνουν το "ασθενές σημείο(ένωση)" της όλης κατασκευής από το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη άρα και καταπόνηση,το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη είναι εκεί που βάζουμε το δεξί μας χέρι(υπομόχλιο).
Σίγουρα όμως φτάσαμε και σε πιο συμμετρικές κατασκευές και για λόγους ευκολίας χρήσης

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/01/2009 23:54 #102 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!









αντε να σας τρελανω με της αποριες μου :crazy:. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος? :give_rose:

Ντίνο η ανάγκη για σκληρα Butt ειχε οδηγήσει στα ασύμμετρα καλαμια
Όμως η ακόμα μεγαλύτερη εξειδίκευση  μεγάλων εταιριών σε καλάμια υψηλών επιδόσεων τα νέα υλικά και τα εξαντλητικά τεστ τα οποία υποβάλλονται τα καλάμια πριν βγουν στην παράγωγη τους έδειξε ότι καλό είναι να απομακρύνουν το "ασθενές σημείο(ένωση)" της όλης κατασκευής από το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη άρα και καταπόνηση,το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη είναι εκεί που βάζουμε το δεξί μας χέρι(υπομόχλιο).
Σίγουρα όμως φτάσαμε και σε πιο συμμετρικές κατασκευές και για λόγους ευκολίας χρήσης

ΓΙΩΡΓΟ  :thank_you2: :thank_you2: :thank_you2:

καλησπερα  :bye: :bye: :bye:θα ηθελα  να κανω μια ερωτηση ως αναφορα την επιλογη 'οδηγων' σε ενα καλαμι ριψεων!βλεπω στα περισσοτερα βιντεακια και ξενα site τα καλαμια να' φορανε οδηγους'fuji αλλα τους απλους,τους κιτρινομαρους,που κατα τα λεγομενα ειναι πιο ανθεκτικοι στα χτυπηματα.εδω βλεπω πολλα ατομα που ασχολουνται με της ριψεις να φορανε alconite στα καλαμια τους,κερδιζουμε τιποτα απο θεμα τριβων (αφου η θερμοκρασια δε παιζει ρολο ,αφου μιλαω παντα για καλαμια που ειναι μονο για ριψεις,και ισως οι οδηγοι να μην ειναι 'δεμενοι'καν ,απλα μονο με ταινια)τη κερδιζουμε απο τα'απλα'και τη απο τα alconite'?(εκτος απο τη διαφορα τιμης φυσικα ,που δεν ειναι τραγικη, αλλα φυσικα  εστω υπαρχει)
σας ευχαριστω για το χρονο σας :give_rose:

μια που σε βρηκα δε μου λες και την αποψη σου ,πανω σε αυτο.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2009 09:14 #103 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

αντε να σας τρελανω με της αποριες μου :crazy:. παλια τα καλαμια 2 τεμαχιων εβγαιναν 'ασυμετρα',τωρα 50-50 ,τη αλαξε ?ποια τα υπερ και ποια τα κατα του καθενος? :give_rose:

Ντίνο η ανάγκη για σκληρα Butt ειχε οδηγήσει στα ασύμμετρα καλαμια
Όμως η ακόμα μεγαλύτερη εξειδίκευση  μεγάλων εταιριών σε καλάμια υψηλών επιδόσεων τα νέα υλικά και τα εξαντλητικά τεστ τα οποία υποβάλλονται τα καλάμια πριν βγουν στην παράγωγη τους έδειξε ότι καλό είναι να απομακρύνουν το "ασθενές σημείο(ένωση)" της όλης κατασκευής από το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη άρα και καταπόνηση,το σημείο που το καλάμι δέχεται την μεγαλύτερη δύναμη είναι εκεί που βάζουμε το δεξί μας χέρι(υπομόχλιο).
Σίγουρα όμως φτάσαμε και σε πιο συμμετρικές κατασκευές και για λόγους ευκολίας χρήσης


Τα ασυμμετρα υπαρχουν γιατι υπαρχει Η αναγκη να ειμαστε οσο γινεται πιο κοντα στην συμπεριφορα του καλαμιου με 1 τεμαχιο. Δεν ειναι θεμα δυναμης και αντοχης. Οσο προχωρουμε απο την μυτη στην βαση το καλαμι δυναμωνει. Μια ενωση οσο γινεται χαμηλα δεν επηρεαζει το "χορδισμα" του οργανου. Ενα ασυμετρο καλαμι 390 (π.χ zzipplex PTX) εχει μυτη 245cm και Butt .... το υπολοιπο.
Η ευκολια μεταφορας εχει "ανεβασει" το σημειο ενωσης στην μεση της διαδρομης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2009 12:02 #104 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Οταν απαντηθουν καποιες αλλες αποριες θα ηθελα να ρωτησω το Φωτη και οποιον αλλο φιλο γνωριζει αν μπορει να μας δωσει ενα συγκεκριμενο
κριτηριο ως αναφορα την επιλογη καλαμιων που θα αφορα τον αριθμο οδηγων σε σχεση με το υψος και το
casting weight επειδη σε μια παλαιοτερη συζητηση που ειχαμε ειχε ειπωθει πως καποια καλαμια εχουν μικροτερο
αριθμο οδηγων απο αυτους που πρεπει,υπαρχει καποιος πινακας η μπουσουλας ωστε να ξερουμε οταν παμε
να αγορασουμε ενα καλαμι αναλογα με το υψος του και τα υπολοιπα χαρακτηριστικα του ποσους οδηγους
πρεπει να εχει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/01/2009 13:09 #105 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Δημητρη
Διαβασε στο περιοδικο casting τευχος 7 σελ 3 μια εισαγωγη. Δοκιμασε αυτο που προτεινω και θα κατανοησεις τα βασικα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.164 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection