- Δημοσιεύσεις: 177
- Μου αρέσει που έλαβε 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ντίνο γεια σου και από εμένα, αν θες τι γνώμη μου για την ερώτηση σου εγώ προτείνω ο καθένας ας πάει με ότι καλάμι έχει στο χωράφι αρκεί να πάει.και γω θα συνφωνησω ,οτι τα 2 σπαστα εχουν μια συμπεριφορα που δεν την εχουν τα υπολοιπα.αλλα το μηκος μεταφορας τα απολκηει απο πολλους.
εγω θελω να ρωτησω τα παιδια που ασχολουνται με της ριψεις ,οταν καποιος θελει να αρχισει το'χωραφι' τη καλαμι να αγορασει μιας και θα τα σκασει τα λεφτα του.μαλακο -μεσαιο-σκληρο .και τι εννοω προτιμοτερο να αρχισει με ενα πολυ μαλακο δισπαστο και μετεπητα να μεταπηδησει στο σκληρο.(ας αναφερθουν εταιριες ,αρκει να μη γινει παλι χαμος)![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μάκη ευχαριστώ. Πραγματικά χαίρομαι που άνθρωποι με γνώσεις (όποιοι κι αν είναι αυτοί, προβεβλημένοι ή όχι) τις γράφουν για να μάθουν αυτοί που θέλουν. Ο Γιώργος άνοιξε ίσως το καλύτερο τοπικ στο psarema.gr κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον όσο καιρό το παρακολουθώ. Ο Γιώργος είναι ο πρώτος στις τεχνικές βολές στην Ελλάδα και το πρόβλημα είναι πως κάποιοι υποστηρίζουν το άθλημα αλλά σαμποτάρουν την προσπάθεια του πρώτου. Αύριο θα ναι ο Μάκης, ο Φώτης, ο Χ ο πρώτος και κάποιοι θα υποστηρίζουν το άθλημα αλλά θα σαμποτάρουν την προσπάθεια των κορυφαίων να μεταδώσουν κάτι.
Μην έχετε λάθος εντύπωση. Το συγκεκριμένο τόπικ δεν έγινε ούτε για να αυτοπροβληθεί κανένας, ούτε για να ξεκινήσουν μάχες ποιό καλάμι είναι το καλύτερο. Τον Γιώργο δεν τον ξέρω και μάλλον δεν θα τον γνωρίσω ποτέ. Αλλά η προσπάθεια του αξίζει. Γι'αυτό ρωτάω πολλά.
Έχω κι άλλες ερωτήσεις για τα καλάμια αλλά από αύριο. Απλά όποιος θέλει, ας ρωτήσει κάτι. Η απάντηση που θα πάρει ίσως τον γλυτώσει από τσάμπα κόπο και χαμένο χρήμα.
περιμένουμε ερωτήσεις.
Το παραπάνω ποστ κάντε το ότι θέλετε. Αν θέλετε το διαγράφετε για να μην χαλάει τη ροή.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Νίκο στα surf καλάμια που ο τρόπος ψαρέματος δεν μας υποχρεώνει να κρατάμε το καλάμι στο χέρι προτιμάμε βάσεις γερές που κρατούν το μηχανάκι πολύ καλά πάνω στο καλάμι όπως 2-3 πρώτοι στο λινκ που παραθέτω.Το γιατί είναι απλό μιας και το βάρος της αρματωσιάς και των θηραμάτων είναι μερικές φόρες αρκετά μεγάλοκαλησπέρα με ερώτηση: στα καλάμια του surf ποιά είναι η καλύτερη βάση για μηχανισμό; (δεν αναφέρομαι στα coasters) παρακαλώ εξηγήστε και το γιατί.
Επίσης θα ήθελα απάντηση και για τα καλάμια του εγγλέζικου, bolognese και spinning.
ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
(μετα εβγαλε η FUJI τα low rider για να χτυπησει τα intrline)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD