Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

12/11/2008 20:10 #61 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ντινο με το 3500 που εχεις ειναι οτι πρεπει να ξεκινησεις(το ιδιο εκανε και ο φωτης και τον ακολουθησαν πολλοι).Και εγω ξεκινησα απο πολυ μαλακο(αν και τωρα εχω τα πιο σκληρα :blush: :cray:)το conoflex estuary match .Αφου φτασει σε ικανοποιητικα επιπεδα η τεχνικη σου(με την περιστροφη να φορτιζει το καλαμι να κοιτας ψηλα και στην να μπαινουν τα χερια να σπρωχνεις με το δεξι και να τραβας με το αριστερο)στην συνεχεια να πας σε κατι σκληροτερο χωρις να χαλας την τεχνικη σου.Απο εκει και περα ειναι προσωπικη επιλογη τι θα σου ταιριαξει περισσοτερο. Καλο να επειμεινης λιγο στα μαλακα για να μην χαλασεις την τεχνικη (σου σου μιλαω σαν παθον).
ΦΙΛΙΚΑ
Δημος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 20:29 #62 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
δημο σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου,το θεμα αφορα εμενα και αλλους που εχουν την ορεξη να ασχοληθουν.mf εχω ,3500 σκεφτομουν να παρω ,προσπαθω με το mf και βλεπουμε.τωρα που λες για τα conoflex ,δεν εχουμε ασχοληθει στο σαιτ με αυτα εν σχεσει με τα zziplex ,century κ.τ.λ μπορεις να αναφερεις 2 πραγματα για αυτα .ευχαριστω .ντινος.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 23:20 #63 από THE GRECO
Απαντήθηκε από THE GRECO στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

και γω θα συνφωνησω ,οτι τα 2 σπαστα εχουν μια συμπεριφορα που δεν την εχουν τα υπολοιπα.αλλα το μηκος μεταφορας τα απολκηει απο πολλους.
εγω θελω να ρωτησω τα παιδια που ασχολουνται με της ριψεις ,οταν καποιος θελει να αρχισει το'χωραφι' τη καλαμι να αγορασει μιας και  θα τα σκασει τα λεφτα του.μαλακο -μεσαιο-σκληρο .και τι εννοω προτιμοτερο να αρχισει με ενα πολυ μαλακο δισπαστο και μετεπητα να μεταπηδησει στο σκληρο.(ας αναφερθουν εταιριες ,αρκει να μη γινει παλι χαμος) :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Ντίνο γεια σου και από εμένα, αν θες τι γνώμη μου για την ερώτηση σου εγώ προτείνω ο καθένας ας πάει με ότι καλάμι έχει στο χωράφι αρκεί να πάει.
Μαθαίνοντας σωστά τις τεχνικές και εάν του αρέσει να ασχοληθεί με τις βολές τότε να δοκιμάσει καλαμιά ώστε να κατάληξη σε αυτό που του ταιριάζει.
:hi1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 01:23 #64 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Ντινο αυτην την στιγμη εχω δυο conoflex το source estuary match (multy) και το meditarannea surf(fixed) και περιμενω αυριο-μεθαυριο να μου παραλαβω και το nemesis plus.Το πρωτο ειναι ενα πολυ καλο καλαμι για οποιδηποτε χρηση(allround ) περισσοτερο για ψαρεμα για μακρινες αποστασεις με ελαφρια μολυβια  3-5oz εχει μηκος 4,32μ(με δωδεκα δαχτυλιδια) το δευτερο ειναι ενα καλαμι match 4.32(fixed)με action 100-150γρ.με το οποιο πραγματοποιει φανταστικες βολες (οποιος τα εχει δοκιμασει εχει εντυπωσιαστει) και το τριτο ειναι ενα καλαμι rough ground για ψαρεμα στα βραχια(ελαφρυ 660γρ.το θελω για συμπλυρωμα  στο daiwa supercast 13RGM που εχω ).
Γενικα απο τα conoflex ειναι γνωστα για τα rough gound καλαμια(ψαρεμα στα βραχια)προτιμουνται στην βορεια αγγλια οπου τα zziplex θεωρουνται μαλακα.
Ιστορικα η conoflex ειναι η πρωτη αξιολογη εταιρεια κατασκευης καλαμιων surf απο την οποια ξεκινησε και ο Terry Carroll απο την οποια αποχωρισε μετεπειτα για να φτιαξει την δικη του εταιρεια(zziplex).To Conoflex Tournament Extreme ειναι το πρωτο καλαμι με το οποιο ο Neil Kelland(1994) περασε τις 300 γιαρδες(275μετρα)στα 175 γραμμ.Επισης και ο Barry Painter εριξε αργοτερα 306 γιαρδες με το rakata(Rakata Barry Painter).
Περισσοτερα στο conoflex.co.uk
Y.Γ αν ενδιαφερεσαι τα δυο πρωτα τα πουλαω σε πολυ καλες τιμες(βλεπεις εχω αλλα 9 CENTURY με τρια TT-R τα οποια δεν τα πουλαω)
ΦΙΛΙΚΑ
ΔΗΜΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 07:59 #65 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Μάκη ευχαριστώ. Πραγματικά χαίρομαι που άνθρωποι με γνώσεις (όποιοι κι αν είναι αυτοί, προβεβλημένοι ή όχι) τις γράφουν για να μάθουν αυτοί που θέλουν. Ο Γιώργος άνοιξε ίσως το καλύτερο τοπικ στο psarema.gr κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον όσο καιρό το παρακολουθώ. Ο Γιώργος είναι ο πρώτος στις τεχνικές βολές στην Ελλάδα και το πρόβλημα είναι πως κάποιοι υποστηρίζουν το άθλημα αλλά σαμποτάρουν την προσπάθεια του πρώτου. Αύριο θα ναι ο Μάκης, ο Φώτης, ο Χ ο πρώτος  και κάποιοι θα υποστηρίζουν το άθλημα αλλά θα σαμποτάρουν την προσπάθεια των κορυφαίων να μεταδώσουν κάτι.
Μην έχετε λάθος εντύπωση. Το συγκεκριμένο τόπικ δεν έγινε ούτε για να αυτοπροβληθεί κανένας, ούτε για να ξεκινήσουν μάχες ποιό καλάμι είναι το καλύτερο. Τον Γιώργο δεν τον ξέρω και μάλλον δεν θα τον γνωρίσω ποτέ. Αλλά η προσπάθεια του αξίζει. Γι'αυτό ρωτάω πολλά.
Έχω κι άλλες ερωτήσεις για τα καλάμια αλλά από αύριο. Απλά όποιος θέλει, ας ρωτήσει κάτι. Η απάντηση που θα πάρει ίσως τον γλυτώσει από τσάμπα κόπο και χαμένο χρήμα.

περιμένουμε ερωτήσεις.
Το παραπάνω ποστ κάντε το ότι θέλετε. Αν θέλετε το διαγράφετε για να μην χαλάει τη ροή.


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 17:46 #66 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
καλησπέρα με ερώτηση: στα καλάμια του surf ποιά είναι η καλύτερη βάση για μηχανισμό; (δεν αναφέρομαι στα coasters) παρακαλώ εξηγήστε και το γιατί.
Επίσης θα ήθελα απάντηση και για τα καλάμια του εγγλέζικου, bolognese και spinning.
ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/11/2008 21:22 #67 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

καλησπέρα με ερώτηση: στα καλάμια του surf ποιά είναι η καλύτερη βάση για μηχανισμό; (δεν αναφέρομαι στα coasters) παρακαλώ εξηγήστε και το γιατί.
Επίσης θα ήθελα απάντηση και για τα καλάμια του εγγλέζικου, bolognese και spinning.
ευχαριστώ

Νίκο στα surf καλάμια που ο τρόπος ψαρέματος δεν μας υποχρεώνει να κρατάμε το καλάμι στο χέρι προτιμάμε  βάσεις γερές που κρατούν το μηχανάκι πολύ καλά πάνω στο καλάμι όπως 2-3 πρώτοι στο λινκ που παραθέτω.Το γιατί είναι απλό μιας και το βάρος της αρματωσιάς και των θηραμάτων είναι μερικές φόρες αρκετά μεγάλο
www.fujitackle.com.au/fujireel.htm
ενώ στα καλάμια για τεχνικές που ενδέχεται να έχουμε το καλάμι στα χεριά για πολύ ώρα άρα μας ενδιαφέρει το βάρος του κάλο είναι να προτιμούμε πιο ελαφρές κατασκευές όπως αυτές στο τέλος της λίστας στο λινκ

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 01:04 #68 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα interline vs καθιερωμενον
πριν απο κατι χρονια η daiwa ειχε παρουσιασει τα καλαμια 'interline'και ειχε γινει χαμος τοτε.(μετα εβγαλε η shimano τα low rider για να χτυπησει τα intrline)τα χαζευα απο τα περιοδικα (ουτε λογως για αγορα τοτε ,μιας και ηταν ακομα οι δραχμουλες )και λεγανε οτι ειναι καλυτερα γιατι δεν υπαρχουν τριβες στα δαχτυλιδια κ.λ.π περνουσες τη πετονια με ενα ειδος ατσαλινας εσωτερικα .μετα εβγαλε τετοιο μοντελο η d.a.m και η shina και σιγουρα και αλλες εταιριες .τη πιστευεται οτι εκανε να σταματησει αυτη η τεχνολωγια και να παραμεινουμε στα κλασσικα ?που υπερτερουν οι οδηγοι? :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 08:34 #69 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: interline vs καθιερωμενον

(μετα εβγαλε η FUJI τα low rider για να χτυπησει τα intrline)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2008 17:49 #70 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
φωτη σωστη η διορθωση σου.η fuji .αλλωστε εσυ μου εχεις πει την ιστορια τον interline και τον low rider :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.226 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection