Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

11/11/2008 10:17 #51 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Νικο καλημερα
Αρκετα για σημερα. Θα βρω χρονο αλλη στιγμη. Ας συνεχισουν αλλοι.

Με 600 δεν αγοραζεις απο εμενα 2 καλαμια οποτε την ερωτηση πρεπει να την απαντησει αλλος και να σου εξηγησει το γιατι.

καλη σας ημερα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 10:38 #52 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Φώτη γνωρίζω πόσο κάνουν τα καλάμια σου και δεν περιμένω να τα πάρω με 600 τα δύο. Ούτως ή άλλως έχω τέσσερα (του Χριστόφορου και αρνούμαι να του τα στείλω πίσω). Αλλά είμαι σίγουρος πως:
α) δεν γίνεται να μην ξέρεις.
β) με 500 και πάνω ευρώ δεν παίζουν τηλεσκοπικά.

Τα 300 ευρώ δεν ήταν τυχαίο ποσό. Είναι η τιμή που ξεκινάνε τα δίσπαστα αξιώσεων και κοντά στο ταβάνι τιμής των τηλεσκοπικών.
Είναι χρήματα που μπορεί να διαθέσει ένα μεγάλο μέρος των ψαράδων. Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί από κανέναν καμιά από τις ερωτήσεις μου. Αυτός είναι ο λόγος που δεν αναφέρω και εταιρείες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 13:24 #53 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Και συνεχίζω με ερώτηση: Το ύψος του ιδιοκτήτη του καλαμιού καθορίζει την απόσταση της βάσης από την τάπα του καλαμιού ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; και αν ναι ποιοί;

ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 17:35 #54 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Και συνεχίζω με ερώτηση: Το ύψος του ιδιοκτήτη του καλαμιού καθορίζει την απόσταση της βάσης από την τάπα του καλαμιού ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; και αν ναι ποιοί;
ευχαριστώ


Νικολα,
εαν τοποθετησεις την ταπα στην κοιλοτητα της μασχαλης και τεντωσεις το χερι σου, εκει που θα φτασει η παλαμη σου ειναι και η λαβη σου.(fixed spools)
Αντιστοιχα σε καλαμια με multi τοποθετεις το multi στην μασχαλη ΟΧΙ την ταπα.
Αυτος ειναι ενας γενικος κανονας.
Εαν μαθεις μια τεχνικη ριψης θα διαπιστωσεις οτι αν κλεισεις την λαβη σου  η δυναμη που θα ασκησεις θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερη για να κινησεις το καλαμι.
Εαν ανοιξεις την λαβη τα πραγματα ειναι ευκολοτερα γιατι αρχιζουν να δουλευουν και τα 2 χερια και ο μοχλος ειναι μεγαλυτερος, η αλλιως αριστερο!!! οπως φωναζει ο κολοβος στο χωραφι. :lol2:
Σημαντικο ρολο παιζουν επισης το βαρος του μολυβιου, το drop, και τεχνικη ριψης.
Ελπιζω να βοηθησα..

 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 18:47 #55 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Μάκη ευχαριστώ. Πραγματικά χαίρομαι που άνθρωποι με γνώσεις (όποιοι κι αν είναι αυτοί, προβεβλημένοι ή όχι) τις γράφουν για να μάθουν αυτοί που θέλουν. Ο Γιώργος άνοιξε ίσως το καλύτερο τοπικ στο psarema.gr κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον όσο καιρό το παρακολουθώ. Ο Γιώργος είναι ο πρώτος στις τεχνικές βολές στην Ελλάδα και το πρόβλημα είναι πως κάποιοι υποστηρίζουν το άθλημα αλλά σαμποτάρουν την προσπάθεια του πρώτου. Αύριο θα ναι ο Μάκης, ο Φώτης, ο Χ ο πρώτος  και κάποιοι θα υποστηρίζουν το άθλημα αλλά θα σαμποτάρουν την προσπάθεια των κορυφαίων να μεταδώσουν κάτι.
Μην έχετε λάθος εντύπωση. Το συγκεκριμένο τόπικ δεν έγινε ούτε για να αυτοπροβληθεί κανένας, ούτε για να ξεκινήσουν μάχες ποιό καλάμι είναι το καλύτερο. Τον Γιώργο δεν τον ξέρω και μάλλον δεν θα τον γνωρίσω ποτέ. Αλλά η προσπάθεια του αξίζει. Γι'αυτό ρωτάω πολλά.
Έχω κι άλλες ερωτήσεις για τα καλάμια αλλά από αύριο. Απλά όποιος θέλει, ας ρωτήσει κάτι. Η απάντηση που θα πάρει ίσως τον γλυτώσει από τσάμπα κόπο και χαμένο χρήμα.
Το παραπάνω ποστ κάντε το ότι θέλετε. Αν θέλετε το διαγράφετε για να μην χαλάει τη ροή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 19:35 #56 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Μάκη ευχαριστώ. Πραγματικά χαίρομαι που άνθρωποι με γνώσεις (όποιοι κι αν είναι αυτοί, προβεβλημένοι ή όχι) τις γράφουν για να μάθουν αυτοί που θέλουν. Ο Γιώργος άνοιξε ίσως το καλύτερο τοπικ στο psarema.gr κατά τη γνώμη μου, τουλάχιστον όσο καιρό το παρακολουθώ. Ο Γιώργος είναι ο πρώτος στις τεχνικές βολές στην Ελλάδα και το πρόβλημα είναι πως κάποιοι υποστηρίζουν το άθλημα αλλά σαμποτάρουν την προσπάθεια του πρώτου. Αύριο θα ναι ο Μάκης, ο Φώτης, ο Χ ο πρώτος  και κάποιοι θα υποστηρίζουν το άθλημα αλλά θα σαμποτάρουν την προσπάθεια των κορυφαίων να μεταδώσουν κάτι.
Μην έχετε λάθος εντύπωση. Το συγκεκριμένο τόπικ δεν έγινε ούτε για να αυτοπροβληθεί κανένας, ούτε για να ξεκινήσουν μάχες ποιό καλάμι είναι το καλύτερο. Τον Γιώργο δεν τον ξέρω και μάλλον δεν θα τον γνωρίσω ποτέ. Αλλά η προσπάθεια του αξίζει. Γι'αυτό ρωτάω πολλά.
Έχω κι άλλες ερωτήσεις για τα καλάμια αλλά από αύριο. Απλά όποιος θέλει, ας ρωτήσει κάτι. Η απάντηση που θα πάρει ίσως τον γλυτώσει από τσάμπα κόπο και χαμένο χρήμα.
Το παραπάνω ποστ κάντε το ότι θέλετε. Αν θέλετε το διαγράφετε για να μην χαλάει τη ροή.

άπλα γιατί δεν θεωρώ εαυτόν μου πρώτο και γιατί η αλήθεια είναι ότι  οι μεγαλύτερες καταγεγραμμένες βολές στην Ελλάδα είναι
100γρ 239.86 Κεμάλ Δερβίσογλου(και μεγαλύτερη καταγεγραμμένη) και 239.7 Φώτης Κολοβός και 235.80 Αντρέας Σωτηροπουλος
125γρ 237     Κεμάλ Δερβισογλου  233 Βαφειάδης Αντώνης
150γρ 239.77 Μπόνης
175γρ 221.40 Μπόνης  219.8 Κυριακίδης Μάκης
Υπάρχουν συναθλητές,συναγωνιστές που απλά δεν έχουν βρεθεί στην μέρα τους και πιστεύω πως έχουν πολύ παραπάνω από αυτό που έχουν δείξει μέχρι τώρα
Φιλαράκια εάν ξεχνώ κάτι ζητώ συγνώμη

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 19:39 #57 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Και συνεχίζω με ερώτηση: Το ύψος του ιδιοκτήτη του καλαμιού καθορίζει την απόσταση της βάσης από την τάπα του καλαμιού ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες; και αν ναι ποιοί;
ευχαριστώ


Νικολα,
εαν τοποθετησεις την ταπα στην κοιλοτητα της μασχαλης και τεντωσεις το χερι σου, εκει που θα φτασει η παλαμη σου ειναι και η λαβη σου.(fixed spools)
Αντιστοιχα σε καλαμια με multi τοποθετεις το multi στην μασχαλη ΟΧΙ την ταπα.
Αυτος ειναι ενας γενικος κανονας.
Εαν μαθεις μια τεχνικη ριψης θα διαπιστωσεις οτι αν κλεισεις την λαβη σου  η δυναμη που θα ασκησεις θα πρεπει να ειναι μεγαλυτερη για να κινησεις το καλαμι.
Εαν ανοιξεις την λαβη τα πραγματα ειναι ευκολοτερα γιατι αρχιζουν να δουλευουν και τα 2 χερια και ο μοχλος ειναι μεγαλυτερος, η αλλιως αριστερο!!! οπως φωναζει ο κολοβος στο χωραφι. :lol2:
Σημαντικο ρολο παιζουν επισης το βαρος του μολυβιου, το drop, και τεχνικη ριψης.
Ελπιζω να βοηθησα..

 

:good: :good:

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/11/2008 21:16 #58 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Φώτη γνωρίζω πόσο κάνουν τα καλάμια σου και δεν περιμένω να τα πάρω με 600 τα δύο. Ούτως ή άλλως έχω τέσσερα (του Χριστόφορου και αρνούμαι να του τα στείλω πίσω). Αλλά είμαι σίγουρος πως:
α) δεν γίνεται να μην ξέρεις.
β) με 500 και πάνω ευρώ δεν παίζουν τηλεσκοπικά.

Τα 300 ευρώ δεν ήταν τυχαίο ποσό. Είναι η τιμή που ξεκινάνε τα δίσπαστα αξιώσεων και κοντά στο ταβάνι τιμής των τηλεσκοπικών.
Είναι χρήματα που μπορεί να διαθέσει ένα μεγάλο μέρος των ψαράδων. Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί από κανέναν καμιά από τις ερωτήσεις μου. Αυτός είναι ο λόγος που δεν αναφέρω και εταιρείες.

Νίκο εάν κατάλαβα καλά απαντώ
Τηλεσκοπικα
καλά για τον μέσο χρήστη με μεγάλο όπλο τους την ευκολία χρήσης


δι-τρι-σπαστά
όπου και εάν συγκριθούν σε σχέση με τα τηλεσκοπικά υπερτερούν !!!!!!
Φιλικά Γιώργος

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 18:07 #59 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

δι-τρι-σπαστά
όπου και εάν συγκριθούν σε σχέση με τα τηλεσκοπικά υπερτερούν !!!!!!
Φιλικά Γιώργος

Προσωπική μου άποψη,
Εγώ θα συμφωνήσω με τον Γιώργο,
Τα τηλεσκοπικά απλός είναι εύκολα στην μεταφορά.
Στο μάζεμα και στο στήσιμο.
Οι ποιο πολλή στα τηλεσκοπικά καλάμια τα μηχανάκια τα έχουν μόνιμα κουμπωμένα απάνω, μαζί με το βαρίδια, και την αρματωσιά.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/11/2008 19:18 #60 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
και γω θα συνφωνησω ,οτι τα 2 σπαστα εχουν μια συμπεριφορα που δεν την εχουν τα υπολοιπα.αλλα το μηκος μεταφορας τα απολκηει απο πολλους.
εγω θελω να ρωτησω τα παιδια που ασχολουνται με της ριψεις ,οταν καποιος θελει να αρχισει το'χωραφι' τη καλαμι να αγορασει μιας και  θα τα σκασει τα λεφτα του.μαλακο -μεσαιο-σκληρο .και τι εννοω προτιμοτερο να αρχισει με ενα πολυ μαλακο δισπαστο και μετεπητα να μεταπηδησει στο σκληρο.(ας αναφερθουν εταιριες ,αρκει να μη γινει παλι χαμος) :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.179 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection