Ερώτηση Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

10/11/2008 15:42 #21 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Μερικές ερωτήσεις ακόμη:
μπορούν να υπάρξουν στο ίδιο καλάμι μίξεις με διαφορετικές πλέξεις carbon ή είναι διαφημιστικό τρικ;

το carbon σαν υλικό έχει διαβάθμιση ποιότητας και πως αναγνωρίζεται; όχι στο καλάμι (αυτό είναι έυκολο από την τιμή του καλαμιού, την εταιρεία κτλ) αλλά στο φύλλο πριν καν γίνει στέλεχος.

τα καλάμια με δράση κορυφής συμπεριφέρονται το ίδιο καλά σε βαθιά νερά και το ίδιο σε ρηχά ή έχουν διαφορά και ποιά; Η ίδια ερώτηση για τα παραβολικά. Αν έχουν διαφορά ποιό καλάμι προτείνετε για ποιά χρήση;

ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω απαντήσεις και στα προηγούμενα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 15:59 #22 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

'Εχω να κάνω μια πρώτη ερώτηση: Έχω παρατηρήσει σε καλάμια δικά μου πως sic οδηγοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το νήμα και σε άλλης εταιρείας καλάμι με sic οδηγούς πάλι το νήμα τους χαράζει.


Οι οδηγοι SIC διαφερουν απο εταιρρεια σε ετασσρεια. Ενας οδηγος Sic δεν χαραζετε. Προτεινετε το καθαρισμα τους να γινετει με λεπιδα !!
[/quote]

Επίσης παρατήρησα σε καλάμι με fuji alconite οδηγούς να φθείρεται το νήμα μέχρι να κόβεται.


Εαν οντως ειναι Fuji Alconite τοτε φταιει η τοποθετηση τους στο καλαμι που κοβει το νημα.
Κανενα νημα δεν αντεχει τριβες !!
Σε τεστ τριβης η Tritanium plus "αντεξε" 800 περασματα ενω τα νηματα μετα βιας τα 5.


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 16:04 #23 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Φώτη ευχαριστώ. Δες και τα υπόλοιπα αν έχεις χρόνο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 16:52 #24 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Άλλη ερώτηση:
Οι μύτες που χαρακτηρίζονται ως "reflex", για ποιές συνθήκες ψαρέματος σχεδιάστηκαν;
Απο ό,τι κατάλαβα, έχει να κάνει με την επαναφορά της μύτης του καλαμιού (πιό "σπιρτάτη"; Ή κάνω λάθος;).
Επηρεάζει καθόλου τις ρίψεις;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 17:23 #25 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
να ρωτήσω και κάτι αλλο:
sic οδηγούς βγάζουν πάνω από μια εταιρείες. alconite εκτός από τη fuji βγάζει και κάποιος άλλος;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 18:01 #26 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
επόμενη ερώτηση:
το carbon όταν επεξεργαστεί και πάρει την μορφή που έχει στο καλάμι, επιρεάζεται από την υψηλή θερμοκρασία και πόσο; Μπορεί δηλαδή ένα καλάμι να καεί; (φρυγανιάσει)
Από την υγρασία; δηλαδή να διαβρωθεί;

ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 18:04 #27 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

Μερικές ερωτήσεις ακόμη:
μπορούν να υπάρξουν στο ίδιο καλάμι μίξεις με διαφορετικές πλέξεις carbon ή είναι διαφημιστικό τρικ;

το carbon σαν υλικό έχει διαβάθμιση ποιότητας και πως αναγνωρίζεται; όχι στο καλάμι (αυτό είναι έυκολο από την τιμή του καλαμιού, την εταιρεία κτλ) αλλά στο φύλλο πριν καν γίνει στέλεχος.

τα καλάμια με δράση κορυφής συμπεριφέρονται το ίδιο καλά σε βαθιά νερά και το ίδιο σε ρηχά ή έχουν διαφορά και ποιά; Η ίδια ερώτηση για τα παραβολικά. Αν έχουν διαφορά ποιό καλάμι προτείνετε για ποιά χρήση;

ευχαριστώ προκαταβολικά και περιμένω απαντήσεις και στα προηγούμενα.

Υπαρχουν προσπεκτους με τα φυλλα carbon, αλλα δεν θυμαμαι που τα εχω δει, που γραφουν τα παντα για τις αντοχες,πλεξεις,τιμες κτλ.Φτιαξαμε ενα κουτι για σκυλια,θελαμε να ειναι ελαφρυ!!.
Σε οτι αφορα τη δραση των καλαμιων,παραβολικη-κορυφης, πιστευω οτι το μονο που πρεπει να δει καποιος ειναι τα νουμερα πετονιας.Δραση κορυφης-μεγαλητερη διαμετρος πετονιας,Παραβολικο-μικροτερη διαμετρο πετονιας.
Επισης με δραση κορυφης ψαρευω με καιρο ενω με τα παραβολικα σε καλμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 18:07 #28 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Αντρέα ευχαριστώ για την απάντηση.
Ρωτάω για βάθος όχι για καιρό. Άλλο τα 3 μέτρα και τα 10 και άλλο τα 45.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 18:21 #29 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!

καλημέρα με μια ερώτηση:
ας υποθέσουμε ότι έχουμε δυό καλάμια χ και ψ μάρκας και κοστίζουν 100 ευρώ έκαστος. Ο καταστηματάρχης δεν τα δίνει για δοκιμή. Ποιά χαρακτηριστικά του καλαμιού θα μας βοηθήσουν να επιλέξουμε το καλύτερο; (έχουν ίδιο action, μήκος κτλ). θα έπαιρνα αυτό που έχει την καλλίτερη συναρμογή στης ενώσεις,αυτό που τα στελέχη του είναι τα μεγαλύτερα σε μήκος άρα λιγότερα στελέχη άρα λιγότερες συναρμογές,αυτό που ο αντιπρόσωπος θα το καλύψει με την εγγύηση του ενός έτους που είναι πλέον υποχρεωτική για όλα τα προϊόντα που διακινούνται στην Ευρώπη,αυτό  που έχει την πιο ομαλή πτώση διαμέτρου από την βάση προς την κορυφή,για τα υπόλοιπα ας βοηθήσει και κάνας άλλος

Ελπίζω οι ερωτήσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα να μην σας φαίνονται απλοικές γιατί αυτά με απασχολούν και από κει ξεκινάνε τα προβλήματα μας σε λάθος εξοπλισμό. Αυτό το λέω γιατί πέρα από τον Γιώργο που έχει απαντήσει όλες τις ερωτήσεις μου δεν βλέπω ενδιαφέρον και δεν ξέρω που να το αποδώσω. Πραγματικά είναι ενδιαφέρον θέμα και δεν βλέπω ούτε ερωτήσεις, ούτε απαντήσεις.


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2008 18:22 #30 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Απ: Ότι άφορα τα καλάμια γενικότερα!!
Πιστευω πως στο θεμα βαθος περισσοτερο ρολο παιζει η ταχυτητα του μηχανισμου παρα το καλαμι.Αλλα αν παρουμε υποψη οτι στη καθετη ή συρτη απο βαρκα χρησιμοποιουν καλαμια 30λιπρα+ τοτε και τα δραση κορυφης λογικα θα συμπεριφερονται καλητερα οσο μεγαλωνει το βαθος.Αυθαιρετο το συμπερασμα αλλα πιστευω σωστο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.197 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection