Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

18/01/2012 01:53 #751 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
και κατι τελευταιο αν και νεος ψαρας το παιδι ξερει τα μεγεθη λεει και στο ποστ του οτι το ψαρι ειναι 24 cm χωρις μηκος ουρας οποτε γυρω στα 30 cm μην βγαζουμε και μεζουρες χαλαμε την χαρα του ;)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 08:44 #752 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πετρο θυμισου μια ζωη μαζι σου... :good: :ok:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Πέτρος Κρητικός (pikrit), Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 10:36 #753 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
εχει γεμισει ο κοσμος,υδατινος και μη, με gay :rofl: :rofl: :rofl: (πλακα κανω)

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 12:47 #754 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Πέτρος Κρητικός (pikrit) έγραψε:

Όσο για τα νόμιμα όρια...ας το.....προχειρότητα, της προχειρότητας, ώ προχειρότητα!
Εμείς αν μας ενδιαφέρει να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε να το κάνουμε και στο μέλλον πρέπει να βρούμε ποια είναι τα πραγματικά όρια που πρέπει να εφαρμόζουμε!

Ετσιιιιιιιι... :good: :ok: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:00 #755 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Πέτρος Κρητικός (pikrit) έγραψε:
Υπάρχει ένα μικρό ποσοστό ατόμων που δεν εμφανίζουν σεξουαλικό διμορφισμό, άλλά είναι πολύ μικρό!


Ότι θα έκανα παράθεση δικό μου post δεν το περίμενα....

Μάλλον χθες είχα αλλού το μυαλό μου γιατί ο σεξουαλικός διμορφιμός καμία σχέση δεν έχει με αυτό που γράφω.....
Που εμφανίζουν αναστροφή του φύλου με την πάροδο της ηλικίας είναι το σωστό!

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:04 #756 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
πετρο σε παρακαλω μη γραψεις ηλικιες γιατι θα βγουμε στη φορα χαχαχαχαχαχα

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Πέτρος Κρητικός (pikrit), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:18 #757 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να προσθεσω σ'αυτο το σημειο Πετρο πως συμφωνω απολυτα μαζι σου,ως προς τα ποια ψαρια πρεπει να κραταμε!Οπως επισης συμφωνει και ο Γιωργος και μαλιστα ειναι τοσο ψειρας πανω σε αυτο το θεμα,που πολλες φορες με εκνευριζει!Πανω σε αυτο βαζω την υπογραφη μου!Παντως ειναι καλο να θιγονται τετοιου ειδους θεματα,τακτικα μεσα στο φορουμ,γιατι πιστευω πως βοηθαει ολους μας στο να γινομαστε καλυτεροι!Αρκει βεβαια να γινεται παντα και για ολους!



Oσον αφορα το Γιωργο, επειδη εχω υπαρξει αυτοπτης μαρτυρας μπορω κι εγω να σας διαβεβαιωσω οτι ειναι πραγματικα ψειρας στο θεμα μεγεθους, εχει πιασει μπροστα μου μικρη τσιπουρα και βλαστημαγε λες και του ειχες πειραξει κι εγω δεν ξερω τι, επειδη ειχε καταπιει το αγκιστρι και δεν μπορουσε να την ξεκαρφωσει χωρις να της κανει ζημια για να την απελευθερωσει.


:good: :good: :good: :good: :good: :good:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:27 #758 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Βασιλης Τζανινης έγραψε:

ΘΑΝΟΣ έγραψε: Να προσθεσω σ'αυτο το σημειο Πετρο πως συμφωνω απολυτα μαζι σου,ως προς τα ποια ψαρια πρεπει να κραταμε!Οπως επισης συμφωνει και ο Γιωργος και μαλιστα ειναι τοσο ψειρας πανω σε αυτο το θεμα,που πολλες φορες με εκνευριζει!Πανω σε αυτο βαζω την υπογραφη μου!Παντως ειναι καλο να θιγονται τετοιου ειδους θεματα,τακτικα μεσα στο φορουμ,γιατι πιστευω πως βοηθαει ολους μας στο να γινομαστε καλυτεροι!Αρκει βεβαια να γινεται παντα και για ολους!



Oσον αφορα το Γιωργο, επειδη εχω υπαρξει αυτοπτης μαρτυρας μπορω κι εγω να σας διαβεβαιωσω οτι ειναι πραγματικα ψειρας στο θεμα μεγεθους, εχει πιασει μπροστα μου μικρη τσιπουρα και βλαστημαγε λες και του ειχες πειραξει κι εγω δεν ξερω τι, επειδη ειχε καταπιει το αγκιστρι και δεν μπορουσε να την ξεκαρφωσει χωρις να της κανει ζημια για να την απελευθερωσει.


:good: :good: :good: :good: :good: :good:



ειδες ομως φιλε δεν εχω παρει εναν απαγκιστρωτη μπορει και να ζουσε αν και ετρεχε αιματα απο παντου και λιγες πιθανοτητες ειχε να ζησει τελικα παει το ψαρι,και να σου πω και την αληθεια επειδη δεν σε ηξερα καλα ελεγα απο μεσα μου κοιτα να δεις θα νομιζει οτι κοροιδευω αλλα οκ σε ευχαριστω που το ειδες οπως πραγματκα πρεπει Βασιλη. :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:30 #759 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αυτα συμβαινουνε, κι αλλοι δεν παιρνουνε αποχη και τους φευγουνε τα ψαρια, μια τους και μια μας...



:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 13:38 #760 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Αυτα συμβαινουνε, κι αλλοι δεν παιρνουνε αποχη και τους φευγουνε τα ψαρια, μια τους και μια μας...



:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:



τελικα θα παμε για καλαμαρια ή δεν εχεις αποφασισει ακομα ???? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.336 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection