- Δημοσιεύσεις: 1542
- Μου αρέσει που έλαβε 636
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
απο το 1998 εως το 2004.για 6 χρονια ημουν εκει μπιλλυ.ξερω ολες τις.........τρυπεςΜενιδιάτης έγραψε: Βρηκα μία ροφίνα και λέω να την παντρευτώ...
Ωπα ώπα...
Πότε ήσουν στο νησί μου;
Βούτηξες και βρήκες;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπραβο Θανο,συγχαρητηρια!Εισαι πολυ τυχεροs φιλε που εχειs τοπο να ψαρευειs πρωι και δεν κολυμπανε!Στον δικο μου ψαροτοπο ουτε καν πλησιαζειs με καλαμια ψαρεματοs!!!ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο ψαρεμα σε τσιπουροτοπο που "αντιστεκεται" και υπαρχει ακομη!Αποτελεσμα τα ψαρια που παραθετω πιο κατω και τα οποια πιαστηκαν με τη μεθοδο του καστινγκ με συρομενο βαρυδι και μοναγκιστρο με δολωμα μονοδολι ντοπιο!Χαθηκε την τελευταια στιγμη μια μουρμουρα πολυ σεβαστων διαστασεων και μια ακομη τσιπουρα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημητρη μου για να λεμε την αληθεια δεν περιμενα να παρω ψαρια σημερα,μιας και ο τοπος δινει καλα ψαρια Απριλιο και ακομη καλυτερα τους τρεις μηνες του φθινοπωρου!Οντως δεν υπαρχει προβλημα με λουομενους στο σημειο.Υπαρχει ομως προβλημα με καποιους ανιστορητους ερασιτεχνες με βαρκες,οι οποιοι ενω βλεπουν πως ψαρευεις,πηγαινουν για καθετη πανω ακριβως απο το σημειο που εχεις ριξει τις αρματωσιες σου!Αναγκαζεσαι λοιπον να κανεις και ασκησεις ορθοφωνιας καποιες φορες,αλλα και γαλλικων!Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:
Μπραβο Θανο,συγχαρητηρια!Εισαι πολυ τυχεροs φιλε που εχειs τοπο να ψαρευειs πρωι και δεν κολυμπανε!Στον δικο μου ψαροτοπο ουτε καν πλησιαζειs με καλαμια ψαρεματοs!!!ΘΑΝΟΣ έγραψε: Σημερινο πρωινο ψαρεμα σε τσιπουροτοπο που "αντιστεκεται" και υπαρχει ακομη!Αποτελεσμα τα ψαρια που παραθετω πιο κατω και τα οποια πιαστηκαν με τη μεθοδο του καστινγκ με συρομενο βαρυδι και μοναγκιστρο με δολωμα μονοδολι ντοπιο!Χαθηκε την τελευταια στιγμη μια μουρμουρα πολυ σεβαστων διαστασεων και μια ακομη τσιπουρα!
Να εισαι καλα!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
oλοι μαζι θα παμε τσελικοπουλο!Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: θανο θα πας των Κουζουπη στο μερος το δικο μου
ξερεις εσυ γιατι
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Τι ωχχχ;Θα παρεις μια μερα αδεια,θα κατεβεις μια βολτα στα πατρια εδαφη στο κερατσινι,μετα παιρνεις το καραβακι και τσουπ εισαι Σαλαμινα!Απλα πραγματα....Μπάμπης (chief7) έγραψε: ωωωωωχ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD