Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

26/04/2015 23:36 - 26/04/2015 23:38 #1621 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παιδιά μόλις επέστρεψα.
Μετά από δύο 4ωρα ψαρέματα με συρτή βυθού με τεχνητά δολώματα και με νωπό σαφρίδι γιατί εκεί που ήμουν μόνο αυτό βρήκα , δεν έβγαλα τίποτα.
Γιαυτό και γω αύριο θα πάω εδώ στον ευβοικό να ρίξω κανένα παραγαδάκι για να φάω και κανα ψαράκι. !cooksmiley#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Μιχάλης, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 09:10 - 27/04/2015 09:13 #1622 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Παιδιά μόλις επέστρεψα.
Μετά από δύο 4ωρα ψαρέματα με συρτή βυθού με τεχνητά δολώματα και με νωπό σαφρίδι γιατί εκεί που ήμουν μόνο αυτό βρήκα , δεν έβγαλα τίποτα.
Γιαυτό και γω αύριο θα πάω εδώ στον ευβοικό να ρίξω κανένα παραγαδάκι για να φάω και κανα ψαράκι. !cooksmiley#


Θανάση,
Η επιστροφή στο σπίτι με άδειο το καλάθι μπορεί να επισύρει και ... παντοφλιές, γι’ αυτό θα πρέπει να λάβουμε μέτρα, τα οποία θα πρέπει να είναι τα εξής:
Για όσο διάστημα δεν γνωρίζουμε αν η περιοχή στην οποία πειραματιζόμαστε με τη συρτή βυθού διαθέτει τα ανάλογα ψάρια, το ψάρεμα αυτό θα πρέπει να το συνδυάζουμε και με άλλα ψαρέματα για τα οποία έχουμε ήδη αποκτημένη εμπειρία. Π.χ. εσύ θα έπρεπε να πας για ψάρεμα έχοντας ετοιμάσει και ένα ψιλό παραγαδάκι 100-150 αγκίστρια. Ξεκινάς ρίχνοντας αυτό λίγο πριν το χάραμα, και όταν σπατσάρεις, οπότε και η μέρα θα έχει προχωρήσει, συνεχίζεις ψαρεύοντας συρτή για όσες ώρες χρειάζονται για να ψαρέψει το παραγάδι. Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, σηκώνεις το παραγάδι και ή επιστρέφεις στο σπίτι ή αν υπάρχει ακόμη χρόνος διαθέσιμος, συνεχίζεις το ψάρεμα της συρτής.
Εσύ εκτός του ότι δεν γνωρίζεις αν η περιοχή έχει τα κατάλληλα για τη συρτή ψάρια, είσαι και εντελώς καινούργιος σε αυτό το ψάρεμα, οπότε σου λείπουν τα ... παιχνίδια που απαραίτητα πρέπει να κάνεις, για να μπορείς να πεις ότι το κατέχεις το άθλημα. Ήδη τώρα θα πρέπει να έχεις βγάλει τα πρώτα σου συμπεράσματα.
Θα ακούσω τις εντυπώσεις σου και μετά μπορεί να επανέλθω.

Υ.Γ.: Έχω και μια ερώτηση: Το σαβρίδι σε τι πλοηγό το δόλωσες;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 16:45 #1623 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχάλης έγραψε:

ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Παιδιά μόλις επέστρεψα.
Μετά από δύο 4ωρα ψαρέματα με συρτή βυθού με τεχνητά δολώματα και με νωπό σαφρίδι γιατί εκεί που ήμουν μόνο αυτό βρήκα , δεν έβγαλα τίποτα.
Γιαυτό και γω αύριο θα πάω εδώ στον ευβοικό να ρίξω κανένα παραγαδάκι για να φάω και κανα ψαράκι. !cooksmiley#


Θανάση,
Η επιστροφή στο σπίτι με άδειο το καλάθι μπορεί να επισύρει και ... παντοφλιές, γι’ αυτό θα πρέπει να λάβουμε μέτρα, τα οποία θα πρέπει να είναι τα εξής:
Για όσο διάστημα δεν γνωρίζουμε αν η περιοχή στην οποία πειραματιζόμαστε με τη συρτή βυθού διαθέτει τα ανάλογα ψάρια, το ψάρεμα αυτό θα πρέπει να το συνδυάζουμε και με άλλα ψαρέματα για τα οποία έχουμε ήδη αποκτημένη εμπειρία. Π.χ. εσύ θα έπρεπε να πας για ψάρεμα έχοντας ετοιμάσει και ένα ψιλό παραγαδάκι 100-150 αγκίστρια. Ξεκινάς ρίχνοντας αυτό λίγο πριν το χάραμα, και όταν σπατσάρεις, οπότε και η μέρα θα έχει προχωρήσει, συνεχίζεις ψαρεύοντας συρτή για όσες ώρες χρειάζονται για να ψαρέψει το παραγάδι. Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου, σηκώνεις το παραγάδι και ή επιστρέφεις στο σπίτι ή αν υπάρχει ακόμη χρόνος διαθέσιμος, συνεχίζεις το ψάρεμα της συρτής.
Εσύ εκτός του ότι δεν γνωρίζεις αν η περιοχή έχει τα κατάλληλα για τη συρτή ψάρια, είσαι και εντελώς καινούργιος σε αυτό το ψάρεμα, οπότε σου λείπουν τα ... παιχνίδια που απαραίτητα πρέπει να κάνεις, για να μπορείς να πεις ότι το κατέχεις το άθλημα. Ήδη τώρα θα πρέπει να έχεις βγάλει τα πρώτα σου συμπεράσματα.
Θα ακούσω τις εντυπώσεις σου και μετά μπορεί να επανέλθω.

Υ.Γ.: Έχω και μια ερώτηση: Το σαβρίδι σε τι πλοηγό το δόλωσες;

Καλά τα λες όλα αυτά Μιχάλη αλλά ξέχασες ότι εκεί που πάω έχω και κάτι δουλειές να κάνω.
Αυτό το Σαββατοκύριακο ήθελα να καθαρίσω το αμπέλι, να ραντίσω τις ελιές για τα χορτάρια, να φρεζάρω ξανά τον κήπο να πάω για ψαροντούφεκο και να και να κάνω και συρτή.
Εκτός από όλα αυτά έχω και φίλους και επιβάλλεται να πιω και κανα δύο κιλά κρασί.
Από όλα αυτά λοιπόν Μιχάλη δεν πρόλαβα να πάω για ψαροντούφεκο και άφησα και πίσω το φρεζάρισμα.Αν εσύ έχεις κάποιο τρόπο ώστε να προλάβω και τα παραγάδια να μου τον πεις γιατί εγώ δεν προλαβαίνω με τίποτα.
Τώρα για τον πλοηγό που βάζω το σαφρίδι είναι ένας μπρούτζινος που μπαίνει στο στόμα του ψαριού και νομίζω στο έχω ξαναπεί ότι τον είχα πάρει από μια έκθεση πριν 4 χρόνια και αυτός που τον κατασκευάζει πρέπει να είναι από Πάτρα.
Αν θέλεις να τραβήξω μία φωτό να σου στείλω να τον δεις.
Πες μου τώρα και για τα παιχνίδια που πρέπει να κάνω σαν καινούριος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 17:02 #1624 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ξέχασα να πω για τις εντυπώσεις.
Όλα πήγαν καλά εκτός από κανα δύο φορές που βρήκα βυθό και χάλασα το νωπό σαφρίδι.
Επίσης κανα δύο φορές σκάλωσε το τεχνητό αλλά ευτυχώς το ξεσκάλωσα εύκολα την πρώτη φορά ενώ την δεύτερη χρησιμοποίησα κουλούρα,
Μπέρδεψα και μία φορά το νήμα και αναγκάστηκα να το κόψω βάζοντας στριφτάρι. Μετά σκέφτηκα πως μάλλον πρέπει να αφαιρέσω και τα τέσσερα μέτρα νήματος βάζοντας δύο στριφτάρια στα βαρίδια.
Εκτός από όλα αυτά με έκαψα και λίγο ο ήλιος και βγαίνοντας έξω την ώρα που πήγα να πάρω την βάρκα στο τρέιλερ γλίστρισα και έκανα το πρώτο μου μπάνιο χωρίς στολή.
Κατά τα άλλα όλα πήγαν καλά. !ptoma#
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE), Φώτης Σαρρηγεωργίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 17:17 - 27/04/2015 17:23 #1625 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλησπέρα και από εμένα , χθες γύρισα και εγώ από διήμερο ψάρεμα (μολύβι φύλακα) ....... Δόλωμα ζωντανή σουπιά (που μάλλον θα την σταματήσω λόγω του ότι είναι ανεπίδεκτη μαθήσεως)......
Το καλό ήταν ότι είχα αρκετό χρόνο να δοκιμάσω το νέο μου βυθόμετρο (τις επόμενες μέρες πιθανόν να ανεβάσω ένα video με μια νέα λειτουργικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου)…..
Ψάρια ούτε για δείγμα , ψιλό αρκετό ειδικά την Κυριακή……..
Κάποιος με έχει ματιάσει …….
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 17:40 #1626 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αυτός είναι ο πλοηγός




Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 18:07 #1627 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Κάποιος με έχει ματιάσει …….


Εγώ σε μάτιασα!
Για το ξεμάτιασμα θα απευθυνθείς στην κα Γεωργία (σύζυγος) η οποία ... διορθώνει όλες τις ματσαραγκιές που κάνω εγώ! (Χαχαχα!).
Υ.Γ.: Ξεματιάζει και τηλεφωνικώς!!! (Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πώς γίνεται αυτό!).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιαννης (STAY_ALIVE)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 21:56 #1628 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Αυτός είναι ο πλοηγός






Περαστικά φίλε μου τα κακά μάτια φέρνουν αναποδιές.....

το predapro είναι αυτό το εργαλείο έτσι?
πως το βλέπεις είναι καλό?αυτό που έχω πάρει εγώ δεν μου φένετε και πολύ αντοχής το φοβάμαι.
έχεις πιάσει κάτι με αυτό και ένα τελευταίο τι πάχος πετονιάς έχεις παράμαλλο?με τι πάχος πετονιάς έχεις δέσει τα αγκίστρια και τι νουμερο είναι τα αγκίστρια?


Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/04/2015 22:38 #1629 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε:

ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: Αυτός είναι ο πλοηγός






Περαστικά φίλε μου τα κακά μάτια φέρνουν αναποδιές.....

το predapro είναι αυτό το εργαλείο έτσι?
πως το βλέπεις είναι καλό?αυτό που έχω πάρει εγώ δεν μου φένετε και πολύ αντοχής το φοβάμαι.
έχεις πιάσει κάτι με αυτό και ένα τελευταίο τι πάχος πετονιάς έχεις παράμαλλο?με τι πάχος πετονιάς έχεις δέσει τα αγκίστρια και τι νουμερο είναι τα αγκίστρια?


Χρήστο αυτόν τον πλοηγό αν και τον έχω πολύ καιρό δεν τον έχω χρησιμοποιήσει γιατι δεν έκανα ποτέ συρτή με νωπό δόλωμα.
Τώρα ξεκίνησα να ασχολούμαι και δεν μπορώ να σου πω το πόσο καλό είναι.
Πάντος στην πλεύση του φαίνεται σωστό στα μάτια τα δικά μου.
Το παραμαλο πρέπει να είναι 60αρι και τα αγκίστρια νομίζω 3 και 4

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2015 12:30 #1630 από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλη ψαρια φιλε.με μπουλντο η μπομπαρδα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.277 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection