- Δημοσιεύσεις: 83
- Μου αρέσει που έλαβε 56
Και για όποιον δεν κατάλαβε αυτός είναι ο ένοχος.αχαχαχαχχαχαχαχαΜιχάλης έγραψε:
ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: 3 ώρες συρτή στον ευβοικό και βγήκα έξω χωρίς λέπι.
Αυτό γιατί με πήρε ένας φίλος τηλέφωνο και μου είπε καλή ψαριά.
Από δω και στο εξής δεν ξανασηκώνω τηλέφωνο μέσα στην βάρκα.
Ναι! Το τηλέφωνο και ο φίλος σου έφταιγε! Γιατί δε λες καλύτερα ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται από ψάρεμα;
Κοίτα να διαβάσεις κανένα βιβλίο να ξεστραβωθείς!
(Χαχαχαχα!).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έγραψε: εγω φιλε ειμαι απο Πατρα .Στην Λευκαδα εβγαλα 2 καλες το Σ/Κ.Στην πατρα δεν ψαρευω γιατι απογοητευτηκα.Κατι μου ειπαν για Κουνουπελι.Εγω δεν εχω παει. προτιμω για κοντα το Μεσολογηγι για κανα λαβρακι.Εσυ που ψαρευεις περιπου;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Άλλοι παίζουν με τσιπούρες κι άλλοι με κακαρέλους. Ότι μπορεί ο καθένας. Καθόλου άσχημο κανένα από τα δυο. Αρκεί να υπάρχουν! Δε συμφωνείς Βασίλη;vasilis moystakas έγραψε: Παντος να ξερεις τους κακαρελους(καμπαναδες) τους <<<λαγκεπσα>>>που λεν και η ντοπιοι!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: μιχάλη μπράβο ωραία τα ψαράκια ελπίζω να είσαι ικανομοιημένος.
το σημαντικό όμως είναι τα κεφαλόπουλα που επιασες με κιουρτο.
μηπως πρεπει να δωσεις καμια πληροφορία αν θέλεις γιατι εχω 2 κιούρτους και εχω πιάσει μονο
1 μουγκρί και εχω δοκιμάσει τα πάντα εκτως απο το σωστό...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
vasilis moystakas έγραψε: Μιχαλη πρεπει να θυμασε που σε ειχα πει οτι ενα ψαρι που εχω ιδιετερη αδυναμια(στο πιατο)ειναι αυτα τα σαργοειδη!!!Μετην τελεια ασπρη και νοστιμη σαρκα τους!!!
Για μενα ειναι ενα απο τα καλητερα και ποιο νοστιμα ψαρια .
Ειναι και ο σοβαροτερος λογος που συνεχειζω να κανω καθετη!!!
Και μην μου πεις για τα παραγαδια =====δυσκολευομαι στα βραχια χαχαχαχαχαχα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: μιχάλη μπράβο ωραία τα ψαράκια ελπίζω να είσαι ικανομοιημένος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD