Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

14/04/2015 18:59 #1611 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχάλης έγραψε:

ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ έγραψε: 3 ώρες συρτή στον ευβοικό και βγήκα έξω χωρίς λέπι.
Αυτό γιατί με πήρε ένας φίλος τηλέφωνο και μου είπε καλή ψαριά.
Από δω και στο εξής δεν ξανασηκώνω τηλέφωνο μέσα στην βάρκα. !mauvaisepec


Ναι! Το τηλέφωνο και ο φίλος σου έφταιγε! Γιατί δε λες καλύτερα ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται από ψάρεμα;
Κοίτα να διαβάσεις κανένα βιβλίο να ξεστραβωθείς!
(Χαχαχαχα!).

Και για όποιον δεν κατάλαβε αυτός είναι ο ένοχος.αχαχαχαχχαχαχαχα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 13:57 #1612 από Gabriel
Απαντήθηκε από Gabriel στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ έγραψε: εγω φιλε ειμαι απο Πατρα .Στην Λευκαδα εβγαλα 2 καλες το Σ/Κ.Στην πατρα δεν ψαρευω γιατι απογοητευτηκα.Κατι μου ειπαν για Κουνουπελι.Εγω δεν εχω παει. προτιμω για κοντα το Μεσολογηγι για κανα λαβρακι.Εσυ που ψαρευεις περιπου;


Στη Πάτρα το ψάρεμα εχει γίνει πολύ της υπομονης . εγώ πήγα απέναντι απο vesso mare για δοκιμή έχω δει πολους εκει αλλα τζιφος. :sad:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 19:23 #1613 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ζημιαρηηηηη...........
Παντος να ξερεις τους κακαρελους(καμπαναδες) τους <<<λαγκεπσα>>>που λεν και η ντοπιοι!!!
Παντα τετοια και καλες θαλασσες!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 20:36 #1614 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Παντος να ξερεις τους κακαρελους(καμπαναδες) τους <<<λαγκεπσα>>>που λεν και η ντοπιοι!!!

Άλλοι παίζουν με τσιπούρες κι άλλοι με κακαρέλους. Ότι μπορεί ο καθένας. Καθόλου άσχημο κανένα από τα δυο. Αρκεί να υπάρχουν! Δε συμφωνείς Βασίλη;
Πάντως εδώ όλοι έχουν να λένε ότι τα δυο τελευταία χρόνια η περιοχή μας έχει γεμίσει κακαρέλους Βασίλη. Πολύ ενθαρρυντικό αυτό. Αντίθετα οι τσιπούρες όσο πάνε λιγοστεύουν. Εγώ τσιπούρες πιάνω μόνο το καλοκαίρι που ρίχνω στο γιαλό. Τα ψάρια αυτά τα έπιασα σε βάθη από 45 μ. και πάνω και μέχρι τα 65. Πιο ρηχά αυτή την εποχή δεν κυκλοφορεί τίποτα εκτός από κεφαλόπουλα και λαβράκια. Τσιπούρες μόνο μέσα στη λιμνοθάλασσα όπου όμως απαγορεύεται το ψάρεμα με βάρκα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 21:46 #1615 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μιχάλη μπράβο ωραία τα ψαράκια ελπίζω να είσαι ικανομοιημένος.
το σημαντικό όμως είναι τα κεφαλόπουλα που επιασες με κιουρτο.
μηπως πρεπει να δωσεις καμια πληροφορία αν θέλεις γιατι εχω 2 κιούρτους και εχω πιάσει μονο
1 μουγκρί και εχω δοκιμάσει τα πάντα εκτως απο το σωστό...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/04/2015 22:04 #1616 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχαλη πρεπει να θυμασε που σε ειχα πει οτι ενα ψαρι που εχω ιδιετερη αδυναμια(στο πιατο)ειναι αυτα τα σαργοειδη!!!Μετην τελεια ασπρη και νοστιμη σαρκα τους!!!

Για μενα ειναι ενα απο τα καλητερα και ποιο νοστιμα ψαρια .
Ειναι και ο σοβαροτερος λογος που συνεχειζω να κανω καθετη!!!

Και μην μου πεις για τα παραγαδια =====δυσκολευομαι στα βραχια χαχαχαχαχαχα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 00:17 - 24/04/2015 00:18 #1617 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: μιχάλη μπράβο ωραία τα ψαράκια ελπίζω να είσαι ικανομοιημένος.
το σημαντικό όμως είναι τα κεφαλόπουλα που επιασες με κιουρτο.
μηπως πρεπει να δωσεις καμια πληροφορία αν θέλεις γιατι εχω 2 κιούρτους και εχω πιάσει μονο
1 μουγκρί και εχω δοκιμάσει τα πάντα εκτως απο το σωστό...


Χρήστο η σύλληψη αυτών των ψαριών έγινε πανεύκολα για έναν και μόνο λόγο: Η περιοχή στην οποία βάζουμε τους κιούρτους είναι γεμάτη από αυτά τα ψάρια. Ίσως έχεις προσέξει σε άλλες αναρτήσεις μου να κάνω συχνές αναφορές σε μια λιμνοθάλασσα όπου αράζω τη βάρκα μου και στην οποία απαγορεύεται αυστηρά το ψάρεμα με βάρκα. Αυτή η λιμνοθάλασσα είναι γεμάτη από κεφάλους, λαβράκια, τσιπούρες και μουρμούρες σε βαθμό που να τροφοδοτεί με ... ζωή όλη την περιοχή. Δυστυχώς οι απαγορεύσεις που ισχύουν συχνά καταστρατηγούνται και όπως φαίνεται δεν είναι μακριά η ημέρα που και αυτός ο βιότοπος θα μας αφήσει ... χρόνους. Σε αυτή τη λίμνη βάζουμε κιούρτους εγώ και ο κ. Παναγιώτης, ένας συνταξιούχος ναυτικός, μετανάστης και άλλα πολλά, που εκτός από στενός ... συνεργάτης μου στο ψάρεμα είναι και εξαιρετικός φίλος μου. Ο αδελφός του διατηρεί τουριστικό εστιατόριο στο κέντρο του Πόρτο Χελίου και μας τροφοδοτεί απρόσκοπτα με απίστευτες ποσότητες ψωμιού και μερικά άλλα αποφάγια με τα οποία «ταΐζουμε» τους κιούρτους όταν θέλουμε να ψαρέψουμε με αυτούς. Την άλλη μέρα είναι πάντα γεμάτοι με κεφαλόπουλα συνήθως μικρά αλλά όχι και πολύ σπάνια και με μεγαλούσικα όπως αυτά της φωτό που είναι 2 κιλά και τα τρία μαζί. Τη δουλειά αυτή την κάνουμε χρόνια αλλά όχι πάντα με την ίδια ένταση γιατί τα μικρά κεφαλόπουλα που χρειαζόμαστε για δόλωμα στις συρτές και τις κολπάδες δεν είναι και τόσο πολλά. Συνήθως ελέγχουμε τους κιούρτους και αφού απελευθερώσουμε τα μικρά κρατάμε τα τυχόν μεγάλα. Τον περισσότερο καιρό οι κιούρτοι είναι μέσα στη θάλασσα άδειοι, ώστε να μην παγιδεύονται ψάρια χωρίς λόγο. Στα χρόνια που πέρασαν έχουμε πιάσει ένα λαβράκι 4,5 κιλά αρκετές μπάφες (μεγάλα κεφαλόπουλα) σε μεγέθη από 0,5 έως 2 κιλά και κάμποσους σπάρους. Προχθές η ψαριά ήταν 7 μεγάλα κεφαλόπουλα από τα οποία εγώ πήρα τα τρία. Πρέπει να σου σημειώσω ότι οι κιούρτοι δεν είναι «αγοραστοί» αλλά τους φτιάχνουμε μόνοι μας. Αν σε ενδιαφέρει το πώς, μπορώ να στο σχεδιάσω, αλλά το μυστικό όπως θα κατάλαβες δεν είναι ούτε στο εργαλείο, ούτε στο δόλωμα, ούτε σε καμιά παράξενη τέχνη, αλλά αποκλειστικά και μόνο στον τόπο ο οποίος είναι ότι καλύτερο γι' αυτή τη δουλειά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 00:25 #1618 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Μιχαλη πρεπει να θυμασε που σε ειχα πει οτι ενα ψαρι που εχω ιδιετερη αδυναμια(στο πιατο)ειναι αυτα τα σαργοειδη!!!Μετην τελεια ασπρη και νοστιμη σαρκα τους!!!
Για μενα ειναι ενα απο τα καλητερα και ποιο νοστιμα ψαρια .
Ειναι και ο σοβαροτερος λογος που συνεχειζω να κανω καθετη!!!
Και μην μου πεις για τα παραγαδια =====δυσκολευομαι στα βραχια χαχαχαχαχαχα


Τι να σε κάνω που έχεις μπλέξει με το γυράδικο εκεί πάνω στα βόρεια! Αν δεν είχες αυτόν τον ... μπελά θα σε έφερνα στο Πόρτο Χέλι και θα σου γέμιζα με κακαρέλους μέχρι και τις ... τσέπες σου. (Χαχαχα)!Όπως σου είπα ήδη, από πέρσι έχουν μεγάλο σουξέ εδωπέρα και όπως φαίνεται και τη φετεινή χρονιά θα συνεχιστεί η ίδια κατάσταση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/04/2015 00:29 #1619 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: μιχάλη μπράβο ωραία τα ψαράκια ελπίζω να είσαι ικανομοιημένος.


Χρήστο η ψαριά είναι κάτω του μετρίου! Μην ξεχνάς ότι έριξα 300 αγγίστρια και έκανα δυο ξενύχτια!
Δεν παραπονιέμαι όμως γιατί υπάρχουν και χειρότερα. Θέλω να ξέρεις ότι μετά από τόσα χρόνια έμαθα να συμβιβάζομαι αγόγγυστα με αυτά που αποφασίζει να μου ... δίνει κάθε φορά η αγαπημένη μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/04/2015 15:24 #1620 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η βασικη τρελα ολων ημων και υμων, πηστευω πως ειναι το ψαρεμα και το αποτελεσμα αυτου ειναι τα
ψαρια .Αυτα μπορει να ερθουν αλλα μπορει και να μην ερθουν.
Οι μπαταριες μας αρχιζουν να φωρτιζουν απο τη στιγμη που σκευτωμαστε το επομενο ψαρεμα.
Η προετοιμασια των εργαλειων, των δολωματων και του εν γενει εξοπλισμου, αποτελει κι αυτη μερος
του ψαρεματος με αποκοριφωμα τον χρονο διεξαγωγης του.Ολα αυτα ειναι πολυ πιο συμαντικα απο τα ψαρια που θα πιαστουν.

Η Ιθάκη σ’ έδωσε τ’ ωραίο ταξείδι.

Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν.

Νασαι παντα γερος και δυνατος για να μπορεις να ψαρευεις !!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Φώτης Σαρρηγεωργίου, Μιχάλης, vasilis moystakas, Ηλιας Αφσαρογλου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.260 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection