Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

18/12/2014 07:27 #1581 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μιχάλη θα ψάξω και ισως το βρω γιατί είναι περσινό.ας πω ένα παράδειγμα..κάποτε είχαν τα αυτοκίνητα πιος θα εχει πιο γρήγορο πιο χαμηλό πιο θα εχει τις αεροτομές,τουρμπο και άλλα τωρα την εχουν βρει με το ψαρεμα πιος θα βγάζει τα μεγαλυτερα ψάρια.αυτοί είναι κομήτες περαστικοί σε λίγο καιρό που δε θα βγαζουν τίποτα θα τα παρατήσουν ,μα η καταστροφή θα έχει γίνει.εχω πάει να σπινάρω 3 μερες επι 2 ωρίτσες ίσα να ξεσκάσω λιγο και στους 3 τόπους που πήγα ήταν διάφοροι τυποι με τη νέα μοδα με το σκαφάκι που πάνε το ζωντανο δολωμα βαθειά και πάνε και αυτοί μόνο για ψάρια μεγάλα.

πριν 3 χρόνια που εφερα τη βάρκα στο λιμάνι κάπιοι γνωστοί με προσεγκισαν για να ψαρεψουν μαζί μου.προσέξτε όμως...ο ένας ήταν δυτης με μπουκάλες και ηθελε να τον πάω σε ξερες να αδειάσει τη θάλασσα ο άλλος ήθελε να ρίχνει τα δυχτια του σε ποταμάκια να πιάνει ότι μαζευετε εκεί και ο άλλος ήθελε να ρίξουμε ένα δυχτι μου το εξήγησε σαν συρόμενο που το ξεκινάνε απο μεσα και το φέρνεις προς την ακτή.άρα Μιχάλη βλέπεις πως το μυαλό είναι μόνο η παρανομία και το αποτέλεσμα.....τους εστειλα όλους στον αγυριστο....
Ναι να το κάνουμε θέμα να συζητηθεί αλλά αν στην πλειοψηφία δεν υπάρχει η στοιχειώδης μόρφωση ότι σε αυτλη τη γη ρε φίλε δεν είσαι μόνος σου...η θάλασσα δεν είναι δικιά σου χωράφι σου αυλή σου τι αποτέλεσμα θα έχουμε?
όταν δεν υπάρχουν περιπολίες απο το λιμενικό γιατί δεν εχουν πετρέλαια η γιατί πολλά άλλα ?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αποστόλης (svouras), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 10:23 - 18/12/2014 10:25 #1582 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΧΡΗΣΤΟΣ έγραψε: ... και ο άλλος ήθελε να ρίξουμε ένα δυχτι μου το εξήγησε σαν συρόμενο που το ξεκινάνε απο μεσα και το φέρνεις προς την ακτή...


Αν δεν απατώμαι το δίχτυ αυτό Χρήστο είναι μια μικρή τράτα που τη λένε «γρίπο ή κωλοβρέχτη».
Είναι παλιό εργαλείο που το χρησιμοποιούσαν για να πιάνουν μικρόψαρα που τα έβαζαν ως ζωντανό δόλωμα σε χοντρά παραγάδια κυρίως οι επαγγελματίες.
Ανέκαθεν απαγορευόταν αυστηρά και γι' αυτό οι επαγγελματίες δεν την είχαν ποτέ στη βάρκα τους αλλά την έκρυβαν σε διάφορα σημεία στις ακτές και όταν την χρειάζονταν πήγαιναν, την έπαιρναν, έκαναν τη δουλειά τους και την ξαναέβαζαν στη θέση της.

Για την ώρα μόνο αυτό απομόνωσα από το σημείωμά σου, για το οποίο μπορούσα να απαντήσω άμεσα, γιατί έτυχε να το γνωρίζω.
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα, επειδή το θέμα είναι σοβαρό και δεν μπορεί να εξαντληθεί σε δυο - τρεις γραμμές, θα ανοίξω καινούργιο θέμα μόλις ολοκληρώσω και καταγράψω αυτά που θέλω να πω. Τότε θα πούμε και τα υπόλοιπα όσοι έχουμε όρεξη να συμμετέχουμε σε μια τέτοια συζήτηση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΧΡΗΣΤΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 12:59 - 18/12/2014 13:03 #1583 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νομίζω ότι κανείς σας δεν θα είχε αντίρρηση να ελαφρύνουμε για λίγο τη συζήτηση:
Τα (κάπως καλά) αλιευτικά αποτελέσματα είναι βέβαια ο λόγος της ικανοποίησης του ερασιτέχνη ψαρά, αλλά υπάρχουν κι άλλοι που το ευχαριστιούνται και μάλιστα χωρίς να ... κάνουν τίποτα!
Τα ψάρια (αυτά τα λίγα) τα έπιασα, τα κουβάλησα, τα καθάρισα και βέβαια μερικά από αυτά (τα μεσαίου μεγέθους) αποτέλεσαν το γεύμα της επόμενης μέρας της οικογένειας, δηλαδή της συμβίας μου και της αφεντιάς μου, αφού η κόρη μας απουσιάζει για σπουδές.
Όπως καταλαβαίνετε δεν φτάνει που τα έπιασα, τα κουβάλησα και τα καθάρισα, έπρεπε και να τα ψήσω για να εισπράξω κάποιο ... μπράβο!
Το έκανα κι αυτό υποτασσόμενος στην κακιά μοίρα του ερασιτέχνη ψαρά. Έχω και τις αποδείξεις παρακάτω:

Υ.Γ.: Τα κάπως μεγαλύτερα η συμβία μου έχει επιβάλει την άποψη ότι πρέπει να διατηρούνται για κάπως πιο επίσημες περιπτώσεις (γιορτές, πανηγύρια κ.λ.π.). Τι να πω; Αν πω και τίποτα μπορεί να μη με αφήσει να ξαναπάω για ψάρεμα! Σιγή ιχθύος ... που λένε!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, ΧΡΗΣΤΟΣ, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ, nickzick

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2015 07:22 #1584 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο Γιαννη για το καταπληκτικο ψαρι καποτε τους βλαχους τους ψαρεύαμε κατά κορο αλλα πλεον κ τα ψαρια αυτά εχουν χαθει αλλα κ εχει εγκαταληφθει το ψαρεμα τους.
Με πια τεχνικη το ψαρεψατε το ψαρι ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/01/2015 08:30 #1585 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβω Γιαννη πολυ ωραιο το ψαρι!!!!!!!! :wav:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2015 10:22 #1586 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: μπραβο Γιαννη για το καταπληκτικο ψαρι καποτε τους βλαχους τους ψαρεύαμε κατά κορο αλλα πλεον κ τα ψαρια αυτά εχουν χαθει αλλα κ εχει εγκαταληφθει το ψαρεμα τους.
Με πια τεχνικη το ψαρεψατε το ψαρι ?


με τη τεχνικη του εγγλεζικου με 10αρι παραμαλλο και 14αρα μανα χαχαχαχαχα
γεια σου Νασουλη μου !money_smile

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/02/2015 10:23 #1587 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο αλεξανδρε,βλεπω το συνεχιζεις το αθλημα.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2015 18:54 #1588 από jiannis
Απαντήθηκε από jiannis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νασο μου με πετονια 150αρα και παραμαλλο 0.70 σε στυλ καθετης .1 παραμαλλο 70 ποντους διπλαρομενο στην ακρη με 2 αγκιστρια και 1 συρπμενο. Δωλομα σουπια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/02/2015 20:52 #1589 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ήθελα να το σημειώσω από πριν. Αυτό το είδος πετονιάς το έχω συναντήσει να ψαρεύεται στην Κύθνο και ονομάζεται βλαχοκαθετή.
Το είδος αυτού του ψαρέματος μου δίνει την ευκαιρία επίσης να σημειώσω ότι αν κανείς γυρίσει ανά την Ελλάδα και προσπαθήσει να καταγράψει τα είδη και τις τεχνικές των ψαρεμάτων που έχουν ασκηθεί στο παρελθόν, θα εκπλαγεί από την ποικιλία και την εφευρετικότητα των παλιών ψαράδων. Αλλά και όχι μόνο αυτό. Θα δει επίσης ότι πολλά από τα ψαρέματα που σήμερα μας παρουσιάζονται ως εφευρέσεις άλλων λαών, έχουν την απαρχή τους εδώ στην Ελλάδα και κυρίως στον Βόσπορο και τα παράλια της Μικράς Ασίας, εκεί δηλαδή που βρίσκονται οι λεγόμενες «χαμένες πατρίδες». Μερικά τέτοια αναφέρω και στο βιβλίο μου «Η Τέχνη της Συρτής».
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jiannis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/03/2015 08:39 - 11/03/2015 15:15 #1590 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολυ ωραιο λαυρακι Καλυμνιε :clapping:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.282 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection