Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

08/03/2012 12:25 #851 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου κ καλως ηρθες στην παρεα μας φιλε τζιμ

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": JimRaptis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 12:29 #852 από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp)
Απαντήθηκε από Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σιναν εδωσε ψαρια η Μαρμαριτσα μετα απο πολυ καιρο...!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 12:30 #853 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σας κ απο μενα κ μπραβο στον βασιλη για την ψαρια του,
κοιτα γιωργο να δεις απο εδω κ περα τα ψαρια θα ξεκινανε σιγα σιγα να γιαλωνουν για να γεννησουν αυτο ειναι το μονμο σιγουρο.
Για αυτο οπως θα δεις στον καφενε που εγραψα απο νεα που ειχα απο κατω στο χωριο εχουν πεσει συναγριδες , μεγαλα ψαρια, εχουν γιαλωσει δλδ κ προφανως ο λογος ειναι οτι ερχοντε για να γεννησουν.
Μιλησα με φιλο ψαρα κ μου ειπε οτι εκτος απο το ζωντανο που ειναι το στανταρ για τις συναγριδες χτυπανε μονο στην φρεσκια σουπια.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 12:35 #854 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp) έγραψε: Σιναν εδωσε ψαρια η Μαρμαριτσα μετα απο πολυ καιρο...!!!!

ναι έδωσε :secret:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δήμος Τσιομπανίδης (tsiomp), Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 12:43 #855 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: γεια σας κ απο μενα κ μπραβο στον βασιλη για την ψαρια του,
κοιτα γιωργο να δεις απο εδω κ περα τα ψαρια θα ξεκινανε σιγα σιγα να γιαλωνουν για να γεννησουν αυτο ειναι το μονμο σιγουρο.
Για αυτο οπως θα δεις στον καφενε που εγραψα απο νεα που ειχα απο κατω στο χωριο εχουν πεσει συναγριδες , μεγαλα ψαρια, εχουν γιαλωσει δλδ κ προφανως ο λογος ειναι οτι ερχοντε για να γεννησουν.
Μιλησα με φιλο ψαρα κ μου ειπε οτι εκτος απο το ζωντανο που ειναι το στανταρ για τις συναγριδες χτυπανε μονο στην φρεσκια σουπια.



ναι Νασο σωστος εισαι απλα το λεω γιατι βλεπω κατι βιντεο προσφατα στο youtube με ψαρια που δεν ειναι γκαστρωμενα και μαλλον ειναι απο αυτες που γυρνανε γυρω γυρω εκει σε λιμανια ή παραλιες και δεν ακολοθουν κοπαδια,η ερωτηση εγινε για να αρχισουμε και εμεις να πηγαινουμε στα μερη μας που ερχοντε κοπαδια για να γενησουν σιγα σιγα!!!το περιεργο ηταν οτι και πριν 1μιση μηνα οτι καλη τσιπουρα πηραμε ηταν γεματη αυγα μεσα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 12:44 #856 από JimRaptis
Απαντήθηκε από JimRaptis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
:occasion14:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 16:44 #857 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
:occasion14:


Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": JimRaptis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 16:51 #858 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ετσι ειναι γιωργο
μπαινουμε σιγα σιγα στην κλασικη περιοδο αναπαραγωγης των ψαριων,
τωρα καποια ψαρια ειναι γκαστρωμενα λιγο νωριτερα καποια αλλα λιγο αργοτερα κλπ.
Αυτο που πραγματικα εχει σημασια ειναι οτι ο φιλος - συνεργατης - συνψαρας κ χωριανος κ μελος του σαιτ Γιωργος,
δεν θυμαμε ρε γαμωτο το ονομα που εχει στο αβαταρ του , μου ειπε σε χθεσινη επικοινωνια που ειχαμε να του παρω 4-5 κουτακια παραγαδισια 9αρια διοτι εχουν πεσει πολλες κ μεγαλες συναγριδες οι οποιες εχουν γιαλωσει προφανως για να αναπαραχθουν.
Αλλωστε αυτος ειναι ο μονος λογος που οι συναγριδες γυαλωνουν τοσο.
επισης σε δοκιμες που εγιναν χτυπησαν μονο σε φρεσκια διχτυαρικα σουπια κ μαλιστα σαν τρελες.
Τωρα που δεν υπαρχουν οι τρατες για να περνουν ζωντανη μαριδα η λυση ειναι σουπια πρωινη, εκτος φυσικα απο το ζωντανο που εκει η συναγριδα δινει ρεστα.
Αυτο το ψαρι μαζι με την σφυριδα ειναι η νεμεσις μου αλλωστε .
αυτα λοιπον κ καλα ψαρεματα σε ολους τους τυχερους που διναντε να πηγαινουν για ψαρεμα.
Οι υπολοιποι σαν κ μενα απλα υπομονη κ θαρθει η ωρα που θα βγουμε στα πελαγα παλι ξανα.
εως τοτε να ειστε καλα ολοι σας.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 20:14 #859 από JimRaptis
Απαντήθηκε από JimRaptis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε:

JimRaptis έγραψε: Σε ευχαριστώ Νάσο!!
Καλές ψαριές να έχουμε!!! …άντε γιατί φέτος στην Αχαΐα είναι μαύρα τα πράματα…
:occasion14:


Αααααααα βλεπω κ εσυ κατω απο το αυλακι εισαι !!!!!!!!!!!!
η δικη μου καταγωγη ειναι απο λακωνια μερια κ συγκεκρημενα απο ενα χωριο λιγο εξω απο την νεαπολη βοιων λακωνιας.
Σκατα στα αγκιστρια μας λοιπον κ καλη ψαρεματοαπολαυση


Νάσο, Κατάγεσαι από ηρωικό και ένδοξο νομό!
Χαίρομαι που σε γνωρίζω !

Τώρα …. Μια ερώτηση … μόλις έφτιαξα το πολυάγκιστρό μου …έχω λωλό έτοιμο για δόλωμα …. «το πολυάγκιστρο δεν πετάει καλά όταν το βαρίδι είναι πριν το στριφτάρι, υπάρχει περίπτωση να το τοποθετήσουμε αλλού με σκοπό να βελτιώσουμε το μήκος βολής?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/03/2012 23:37 #860 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σινάν (Surfcaster) έγραψε: χτες με θέα την χιονισμένοι Σαμοθράκη

συγνωμη ρε παιδια που θα σχολιασω εδω αλλα υπαρχει θεμα.να γινει αμεση τροποποιηση του νομο και το μηνα μαιο και για ολο το χρονο να απαγορευθει το ψαρεμα και στο σιναν.η μηχανη ξεκινησε κι αντε να σταματησει.
προσκυνω :wav: :wav:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σινάν (Surfcaster), Νικος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.288 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection