Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

17/01/2012 21:23 - 17/01/2012 21:59 #741 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αγαπητε Ευτυχη, οταν λεω οτι εισαι μεγαλοs ψαραs το εννοω!!!Για μενα μεγαλοs ψαραs ειναι αυτοs που εχει ψαρευτικη παιδεια!!!Εσυ εχειs και παρα εχειs!!!Ακομη εισαι αρχαριοs ψαραs ή μαλλον ησουν αλλα εχειs γραψει παρα μα παρα πολλεs ωρεs ψαρεματοs!Αυτο λεει πολλα!!!Σου αξιζε ενα καλό ψαρι αδελφε... Να εισαι καλα!!!
Α,και κατι άλλο,.αν εγω ημουν στη θεση σου και ημουν στην αρχη του φανταστικου αυτου κοσμου που λεγεται ψαρεμα και επιανα μια τσιπουρα και 10 ποντουs, που λεει ο λογοs να ηταν, θα την κραταγα και θα πεταγα απο τη χαρα μου!!!Πιστευω να καταλαβαινειs τι εννοω!!!
Συγχαρητηρια και παλι αδελφε!!!

ΥΓ-Τη πρωτη μου μεγαλη τσιπουρα ακομη τη βλεπω στον υπνο μου!!!Ειναι σαν την ΙΟΝ αμυγδαλου...Η πρωτη σου αγαπη και μοναδικη!!! :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 21:58 #742 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γιωργη και Θανο η τσιπουρα ειναι πρωτανδρικό ερμαφρόδιτο είδος._ :fish: :fish1:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 22:03 #743 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αυτο λεει και το αρθρο που βρηκα και ανεβασα Δημητρη!Και εγω αυτο πιστευω..

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 22:22 #744 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Ευτυχη λογω απουσιας μου απο το σαιτ αργησα λιγο να δω την τρομερη σου επιτυχια. Ωραια ψαρια φιλε μου, ειδες που τελικα η υπομονη και η επιμονη σου ανταμειφθηκαν? Χαιρομαι πολυ για σενα και ελπιζω να πιασεις μια τετοια που η 4κιλη του Παντελη να μοιαζει σαν τη μικρη της κορη... Χιλια μπραβο

:non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 22:31 #745 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Βασιλης Τζανινης έγραψε: Φιλε Ευτυχη λογω απουσιας μου απο το σαιτ αργησα λιγο να δω την τρομερη σου επιτυχια. Χαιρομαι πολυ για σενα και ελπιζω να πιασεις τη τετοια του Παντελη...

:non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1

Ντροπηηηηηηηηηηηηη.... :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιώργος (Apikoulix), Βασιλης Τζανινης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 22:37 #746 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Τι να πει κανεις... Οτι και να πεις παρερμηνευεται με το χειροτερο τροπο...

Ειναι ψιληηηηηηηηηηηηηηηη, πολυ ψιληηηηηηηηηηηη η ζαχαρη του Παντεληηηηηη.... το παληκαρι που αγαπωωωωωω....



"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Τασοs Αμανατιδηs, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 22:58 #747 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Γιωργη και Θανο η τσιπουρα ειναι πρωτανδρικό ερμαφρόδιτο είδος._ :fish: :fish1:



δεν ειπαμε κατι διαφορετικο Δημητρη τι εχουμε ακουσει συζητησαμε απο επαγγελματια ψαρα και οχι ασχετο!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/01/2012 23:11 #748 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: εγω παλι εχω ακουσει απο μελος εδω μεσα οτι εχει πιασει σαργο της παλαμης και ηταν αυγομενος και δεν ηταν αρχαριος ή δεν ηξερε,οπως και επισης το καλοκαιρι μας ειπε επαγγελματιας ψαρας στην σαλαμινα ο Θανος θα το θυμαται οτι οι τσιπουρες δεν ειναι ερμαφροδιτες οπως και οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οσο και μεγαλες αν ειναι,και εκει καπου το εχασα το θεμα γιατι και εγω αυτο ειχα ακουσει και ηξερα οτι ειναι ερμαφροδιτες κανενας δεν εχει αποδειξει ουτε οτι ειναι ουτε οτι δεν ειναι ολα απο εμπειριες λεγοντε εχω πιασει 400 αρα αυγομενη και ηταν μωβ στα χρωματα,οπως και να εχει 20 ποντους λεει στα επιτρεπτα μεγεθη για να την κρατησει καποιος.

Αυτά που είχα γράψει στον Δημήτρη για τα φύλα και τα μεγέθη είναι αποδεδειγμένα αποτελέσματα επιστημονικών μελετών και υπάρχει και η αντίστοιχη βιβλιογραφία από πίσω!
Υπάρχει ένα μικρό ποσοστό ατόμων που δεν εμφανίζουν σεξουαλικό διμορφισμό, άλλά είναι πολύ μικρό!
Επίσης υπάρχει κι ένα ποσοστό, αντιστοίχως μικρό, που ξεφεύγει, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω από τα όρια!
Αν σε ενδιαφέρει κι έχεις όρεξη μπορώ να ψάξω για τα ποσοστά ή να σου δώσω βιβλιογραφία να ξεφυλλίσεις!


Όσο για τα νόμιμα όρια...ας το.....προχειρότητα, της προχειρότητας, ώ προχειρότητα!
Εμείς αν μας ενδιαφέρει να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε να το κάνουμε και στο μέλλον πρέπει να βρούμε ποια είναι τα πραγματικά όρια που πρέπει να εφαρμόζουμε!

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 01:39 #749 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Πέτρος Κρητικός (pikrit) έγραψε:

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: εγω παλι εχω ακουσει απο μελος εδω μεσα οτι εχει πιασει σαργο της παλαμης και ηταν αυγομενος και δεν ηταν αρχαριος ή δεν ηξερε,οπως και επισης το καλοκαιρι μας ειπε επαγγελματιας ψαρας στην σαλαμινα ο Θανος θα το θυμαται οτι οι τσιπουρες δεν ειναι ερμαφροδιτες οπως και οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οσο και μεγαλες αν ειναι,και εκει καπου το εχασα το θεμα γιατι και εγω αυτο ειχα ακουσει και ηξερα οτι ειναι ερμαφροδιτες κανενας δεν εχει αποδειξει ουτε οτι ειναι ουτε οτι δεν ειναι ολα απο εμπειριες λεγοντε εχω πιασει 400 αρα αυγομενη και ηταν μωβ στα χρωματα,οπως και να εχει 20 ποντους λεει στα επιτρεπτα μεγεθη για να την κρατησει καποιος.

Αυτά που είχα γράψει στον Δημήτρη για τα φύλα και τα μεγέθη είναι αποδεδειγμένα αποτελέσματα επιστημονικών μελετών και υπάρχει και η αντίστοιχη βιβλιογραφία από πίσω!
Υπάρχει ένα μικρό ποσοστό ατόμων που δεν εμφανίζουν σεξουαλικό διμορφισμό, άλλά είναι πολύ μικρό!
Επίσης υπάρχει κι ένα ποσοστό, αντιστοίχως μικρό, που ξεφεύγει, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω από τα όρια!
Αν σε ενδιαφέρει κι έχεις όρεξη μπορώ να ψάξω για τα ποσοστά ή να σου δώσω βιβλιογραφία να ξεφυλλίσεις!


Όσο για τα νόμιμα όρια...ας το.....προχειρότητα, της προχειρότητας, ώ προχειρότητα!
Εμείς αν μας ενδιαφέρει να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε να το κάνουμε και στο μέλλον πρέπει να βρούμε ποια είναι τα πραγματικά όρια που πρέπει να εφαρμόζουμε!



αν μπορεις Πετρο καντο και στειλτο μου να ριξω μια ματια δεν ειχα αντιρηση οτι ειναι ερμαφροδιτες απλα με εχει μπερδεψει η αποψη ανθρωπων που ειναι επαγγελματιες και λες οκ ξερει για να λεει, επισης η μαλλον εξαιρεση του κανονα σε μια τσιπουρα που ειχα πιασει 400 αρα αυγωμενη με μπερδεψε καθως και ενας σαργος που ειπε ενα μελος εδω μεσα σε μεγεθος παλαμης το ιδιο,οπως λες προχειροτητα για τα μεγεθη εαν ισχυει αυτο απλα εχω αποριες ειδικα με το μεγεθος 38 εκατοστα νομιζω υπερβαινει τα 600 γραμμαρια το ψαρι,οπως και με του ροφου εαν θυμαμαι στα επιτρεπτα μεγεθη ελεγε 40 εκατοστα που το ψαρι υπερβαινει το κιλο με το ζορι πχ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2012 01:40 #750 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να προσθεσω σ'αυτο το σημειο Πετρο πως συμφωνω απολυτα μαζι σου,ως προς τα ποια ψαρια πρεπει να κραταμε!Οπως επισης συμφωνει και ο Γιωργος και μαλιστα ειναι τοσο ψειρας πανω σε αυτο το θεμα,που πολλες φορες με εκνευριζει!Πανω σε αυτο βαζω την υπογραφη μου!Παντως ειναι καλο να θιγονται τετοιου ειδους θεματα,τακτικα μεσα στο φορουμ,γιατι πιστευω πως βοηθαει ολους μας στο να γινομαστε καλυτεροι!Αρκει βεβαια να γινεται παντα και για ολους!

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος (Apikoulix), Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.331 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection