- Δημοσιεύσεις: 1542
- Μου αρέσει που έλαβε 636
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπερα Βασιλη!Στη Σαλαμινα οι τσιπουρες τρωνε καλα(οταν υπαρχουν),απο τις 07:00 εως 13:00,με κορυφωση στο δυωρο 08:00-10:00!Τωρα οσον αφορα την τσιπουρα που επιασε χθες ο Γιωργος,πιαστηκε στην καστελα το απογευμα!Μενιδιάτης έγραψε: Θα ήθελα να ρωτήσω το «ντριμ τιμ» Θάνου-Γιώργου: Στο συγκεκριμένο τόπο που πάτε, συνήθως τι ώρα έρχονται τα ψάρια;
Πριν τις επτάμιση το πρωί;
Επτάμισι με δέκα;
Δέκα με δύο το μεσημέρι;
Ποιό είναι το καλύτερο «τάιμινγκ»;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ειναι γεγονος αυτο μιχαλη.ειναι περαστικες και περνανε και τρωνε απο τα ιδια σημεια.αν βρουμε και τις ωρες για το καθε μερος τοτε ολα οκ.mixalis έγραψε: μπραβο Γιωργο!!
περιμενω και γω μπας και ξαναρθουν στα μερη που τις επιασα περισυ.λενε οτι κρατανε τα ιδια περασματα οι τσιπουρες.
για να δουμε!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν βλεπειs μια τσαντιλα που εχουν στο ματι Βασιλη μου?ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε:
Μενιδιάτης έγραψε: Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;
Συγχαρητήρια!
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA....
Γιατι το λες Βασιλη?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:
Δεν βλεπειs μια τσαντιλα που εχουν στο ματι Βασιλη μου?ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΑΝΙΝΗΣ έγραψε:
Μενιδιάτης έγραψε: Eίναι λίγο τσαντισμένα τα ψάρια;
Συγχαρητήρια!
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA....
Γιατι το λες Βασιλη?![]()
![]()
![]()
![]()
Συγχαρητηρια φιλε!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μιχαλη μου εμενα γιατι μου φαινεται μεγαλυτερο?Μηπωs ειναι 1800?mixalis έγραψε: καλησπερα!
απογευμα απο τις 3 30 ως 6 30.
ενα μικρο κοκαλι? και μια μικρη λιτσα που χτυπησαν σε ακροβατη.
η λιτσα δολωθηκε με 2 αγκιστρια και η εκπληξη δεν αργησε!!!!
800γρ περιπου!η χαρα, απεριγραπτη!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD