Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

01/05/2015 12:40 #1631 από teo
Απαντήθηκε από teo στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Με μπουλτο!Εχανα πολλες μπομπαρδες το τελευταιο καιρο γιατι ψαρευα κοντα σε βραχια,τουλαχιστον τα μπουλτο.το μικρο μεγεθος,ειναι πιο φθηνα.Σημερα το πρωι επιασα 2 μελανουρες των 350 γραμμαριων!!!!! :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2015 22:48 #1632 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

teo έγραψε: Σημερινη ψαρια!!!!SPINNING,μανα 0,30,παραμαλλο αορατο 0.24 και ψαρακι ασπρο του γαλακτος raglou των 85mm!Τα 2 τα επιασα το πρωι και τα υπολοιπα το μεσημερι προς απογευμα με κυματισμο και με τρια μποφωρ!!!


Teo δέχεσαι ανταλλαγή 1 μελανούρι με δυο κακαρέλους;
Όπως ξέρεις τα μελανούρια είναι η αδυναμία μου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/05/2015 22:52 #1633 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Επί τη ευκαιρία σας δείχνω και τρεις «πόζες» της βάρκας μου λίγο πριν τη σηκώσει ο γερανός για να δείτε και με τι τα ψαρεύω τα ψάρια που σας δείχνω.




Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, miltosz, tsotkirk, Γιαννης (STAY_ALIVE), Φώτης Σαρρηγεωργίου και 4 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 08:51 #1634 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

teo έγραψε: Σημερινη ψαρια!!!!SPINNING,μανα 0,30,παραμαλλο αορατο 0.24 και ψαρακι ασπρο του γαλακτος raglou των 85mm!Τα 2 τα επιασα το πρωι και τα υπολοιπα το μεσημερι προς απογευμα με κυματισμο και με τρια μποφωρ!!!


Σου προτείνω να μετονομαστείς σε «Μέγα Μελανουροφάγο!». (Χαχαχα)!
Υ.Γ.: Πολύ σε χαίρομαι φίλε μου teo!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 09:08 #1635 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπράβο παιδιά τεο και μιχάλη πολύ ωραία τα ψάρια σας ελπίζω με την ανάλογη συνταγή να τα ευχαριστηθείτε ανάλογα....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 09:10 #1636 από ΧΡΗΣΤΟΣ
Απαντήθηκε από ΧΡΗΣΤΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχάλης έγραψε: Επί τη ευκαιρία σας δείχνω και τρεις «πόζες» της βάρκας μου λίγο πριν τη σηκώσει ο γερανός για να δείτε και με τι τα ψαρεύω τα ψάρια που σας δείχνω.






καλά το εργαλείο σου τα σπάει!!!πραγματικά πολύ όμορφο και φτιαγμένο με μεράκι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης, teo lia

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 09:20 #1637 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να το χαίρεσαι καπεταν Μιχάλη! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 10:00 #1638 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ όλους τους φίλους που εκδηλώνονται με επαινετικά σχόλια ... υπέρ μου.
Με την ευκαιρία όμως θα ήθελα να κάνω και μερικά ψαρευτικής φύσεως σχόλια που κατ' εμένα έχουν ιδιαίτερη σημασία.
Η βάρκα που βλέπετε είναι η 5η που έχει περάσει από τα χέρια μου στη διάρκεια της ερασιτεχνικής ψαρευτικής μου καριέρας. Οι τέσσερες προηγούμενες ήταν μία ξύλινη γαΐτα 5 μέτρων, ένα επίσης ξύλινο τρεχαντήρι 5,30 μέτρων, μία ξύλινη παπαδιά 4,30 μέτρων και άλλη μία παπαδιά, πλαστική 4,30 μέτρων.
Η ξύλινη παπαδιά 4,30 μέτρων ήταν η μόνη δική μου βάρκα την οποία κατασκεύασα εξ ολοκλήρου με τα χέρια μου με σχέδια που αγόρασα από τον γνωστό στους παλαιότερους Σταύρο Ψαθέρη. Λίγο αργότερα έμαθα να σχεδιάζω ο ίδιος σκάφη και μέσω αυτών κατασκεύασα άλλες 5 βάρκες για λογαρισμό διάφορων φίλων μου, όλες δωρεάν φυσικά.
Αυτή η βάρκα που βλέπετε στη φωτογραφία αγοράστηκε από κάποιον ... ανοικονόμητο δήθεν ιστιοπλόο, (ο οποίος υπήρξε και πρόεδρος ιστιοπλοϊκού συλλόγου) το 1993 και το 1999 μεταβιβάστηκε σε εμένα σε άθλια κατάσταση, μισοβουλιαγμένη στο λιμάνι της Ραφήνας, με το ευτελές ποσό των 330.000 δραχμών.
Όλοι οι χαρακτηρισμοί που αποδίδω στον πρώην ιδιοκτήτη της βάρκας μου οφείλονται στη διαπίστωση ότι κατάφερε μέσα σε 5 περίπου χρόνια να απαξιώσει εντελώς ένα σπουδαίο σκάφος που το αγόρασε καινούργιο.
Έκανα περίπου 1,5 χρόνο για να συνεφέρω την κακομοίρα τη βάρκα και όταν την είδε ο πρώην ιδιοκτήτης της έπαθε την πλάκα του. Από τότε μέχρι σήμερα συντηρείται όπως βλέπετε κανονικά κάθε χρόνο ώστε όχι μόνο να διατηρείται σε άριστη κατάσταση αλλά και για να μπορεί για πολλά - πολλά χρόνια να κάνει τη δουλειά της όπως πρέπει.
Αυτό που δεν γνωρίζω είναι ποιος από τους δυο μας θα ... προλάβει να τα ... κακαρώσει πρώτος. Το σίγουρο είναι ότι όποιος από τους δυο μας απομείνει μόνος του γρήγορα θα ακολουθήσει και αυτός γιατί κανείς από τους δυο μας δεν θα μπορέσει να αντέξει την έλλειψη του άλλου. (Για όσους δεν το γνωρίζουν ήδη εγώ διανύω το 67ο έτος μου πράγμα που σημαίνει ότι δεν απέχω και πάρα πολύ από το ... τέλος του ταξιδιού!).
Όλα βέβαια αυτά βέβαια δεν τα γράφω για να εκθέσω σε κοινή θέα τη ... ζωή μου, αλλά ένα μόνο μέρος της, που είναι η ψαρευτική μου διαδρομή μέχρι σήμερα, μερικά μέρη της οποίας δεν ντρέπομαι να παινευτώ ότι πρέπει να αποτελέσουν παράδειγμα για τους νεώτερους που σε μερικές περιπτώσεις τους βλέπω να ... ξεφεύγουν και να πελαγοδρομούν.
Χρησιμοποιώντας σαν βάση τα παραπάνω θα διατυπώσω τον παρακάτω κατάλογο συμβουλών προς τους επίδοξους νεώτερους ψαράδες και όποιος θέλει ας τις ακολουθήσει. Με αυτόν τον τρόπο πάντως εγώ θα αισθάνομαι ... ήσυχος ότι έκανα το καθήκον μου προς αυτούς:
– Πρώτα απ' όλα θα εξηγήσω ότι η σχέση του ερασιτέχνη με το σκάφος πρέπει να είναι και λίγο ... ερωτική. Είναι δηλαδή απόλυτη ανάγκη ο ερασιτέχνης να αγοράσει τη βάρκα που θα ... ερωτευτεί, γιατί θα του φανεί ότι αυτή θα μπορεί να του εκπληρώσει όλες τις ομολογημένες και ανομολόγητες επιθυμίες του.
– Και αφού θα είναι το αντικείμενο του πόθου του πρέπει να μπορεί και να την επισκευάζει και να την ... διοικεί και τις παρέχει όλα τα απαραίτητα που της χρειάζονται για να ευημερεί και να μακροημερεύει.
– Ο ερασιτέχνης πρέπει απαραίτητα να γνωρίζει όλα τα κρυφά και φανερά χούγια της βάρκας του για να μπορεί από μόνος του να ανταπεξέρχεται στις έκτακτες και απρόβλεπτες καταστάσεις που θέλει δεν θέλει θα του τύχουν στη θάλασσα, αλλιώς θα κινδυνέψει, θα ταλαιπωρηθεί, θα καταξοδευτεί και στο τέλος ... δεν θα ψαρέψει.
– Δεν είναι βέβαια ανάγκη να φτάσει στο σημείο να κατασκευάζει μόνος του τη βάρκα του. Όλα όσα έκανα εγώ συνιστούν βέβαια υπερβολή την οποία δύσκολα θα μπορέσει κανείς να μιμηθεί με επιτυχία. Εμένα με προίκισε η φύση με ιδιαίτερη επιδεξιότητα στα χέρια, πράγμα που σε άλλους μπορεί να μην συμβαίνει, αφού δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Ο ερασιτέχνης ψαράς όμως πρέπει απαραίτητα να γνωρίζει τουλάχιστον τα στοιχειώδη γιατί στη θάλασσα δεν υπάρχει εύκολα Express Service για να σε ρυμουλκήσει στη δύσκολη στιγμή. Πρέπει τουλάχιστον να ξέρεις να αλλάζεις ... λάστιχο ή πότε σου τέλειωσαν τα καύσιμα, αλλιώς κινδυνεύεις. Τα πράγματα στη θάλασσα δεν είναι όπως στη στεριά.

Αυτά τα λίγα ήθελα να σημειώσω με το θάρρος της ... ηλικίας βέβαια και χωρίς παρεξήγηση.
Περισσότερη ανάλυση σχετικά με τα σκάφη ήδη κάνω στα βιβλία μου «Η Τέχνη της Συρτής» και «Η Τέχνη του Παραγαδιού» τα οποία όλοι γνωρίζετε ότι μπορούν να σας αποσταλούν δωρεάν αν μου στείλετε το email σας.
Ακόμη περισσότερη και ποιο οργανωμένη υπόσχομαι να κάνω στο μέλλον γιατί το θέμα με απασχολεί συνεχώς.
Άλλωστε όσα και να πεις για το ψάρεμα είναι πάντα λίγα ...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": miltosz

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 10:05 - 02/05/2015 10:07 #1639 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Να το χαίρεσαι καπεταν Μιχάλη! :bye: :give_rose:


Το χαίρομαι. Το χαίρομαι!!!
Όσο δεν μπορείς να φανταστείς Δημήτρη μου.
Τολμώ να πω όσο και εσύ τις κόρες σου! (Χαχαχα!).

Υ.Γ. 1: Το όνομα της βάρκας μου είναι Ναταλία (κλεμμένο από την κόρη μου!)
Υ.Γ. 2: Η ιδιοκτησία της βάρκας μου είναι της ... συζύγου μου!
Υ.Γ. 3: Εγώ έχω μόνο τη χρήση! (Εννοείται «αποκλειστική»!).
Υ.Γ. 4: Βρήκα αυτό το κόλπο πολύ αποτελεσματικό για να μην μου τα ... σπάνε όταν θέλω να πάω για ψάρεμα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα ως αποτελεσματικότατο!!!.
Μερικοί - μερικοί νομίζω ότι θα καταλάβουν αμέσως τι εννοώ.
(Χαχαχα!!).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, miltosz, teo

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/05/2015 12:21 #1640 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μιχαήλ έγραψε: Καλημέρα παιδιά και καλό μήνα.
Στη φωτογραφία έχω πιάσει ένα μαγιάτικο 6 kg με την τεχνική shore jigging. Είχαμε την τύχη να τραβήξουμε βίντεο και κατά την μάχη με το ψάρι!


Απίστευτα (με την καλή έννοια!) πράγματα!!!
Δεν ξέρω αν είναι η πρώτη σου φορά ή αν τόχεις ξανακάνει!
Ένα έχω να σου πω: «Και μόνο αυτή η εμπειρία σού φτάνει για να είσαι ψαράς για μια ζωή».
Ή μάλλον θα πω κι ένα ακόμη: ΖΗΤΩ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.337 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection