Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

22/10/2014 19:55 #1541 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
κ Μηχαλη.ευχαριστω για τα σχολεια!!

Τα ψαρια εγω τα ξελεπιαζω παντα με ενα μεγαλο κουταλη της σουπας.
Το γυρναω αναποδα και σε ενα λεπτο τα ξελεπιαζω ουτε να κοπο ,ουτε να χαλασει το ψαρι!!!!!!!!!!!!!!

:wav: :wav: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 19:59 #1542 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: καλημέρα φιλοι
βασιλη μπραβο για τους υπεροχους μεζεδες ειδικα οι κατσουλες όπως λεει κ ο μιχαλης είναι λατρεμενς στο τηγανι
από τα ψαρακια σου καταννοω ότι καθαρα σε αμμο καλαρισες


Φιλε Νασο ευχαριστω για το σχολειο σου...να σου υπενθημησω οτι ειμαι στην κασσανδρα απτη μεσα πλευρα του κολπου! και για να ψαρεψω σε βραχια η πετρες πρεπει να κανω πανω απο 10 -12 μιλια να βγω προς αιγαιο (παλιουρι). :XXsunsmile: :XXsunsmile: :XXsunsmile:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 05:12 #1543 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημέρα κ παλι δεν το ειπα με αρνητικη μορφη παντως απλα ως σχολιο το εκανα βασιλη βλεποντα τα ειδη των ψαριων που επιασες συμπαιρανα ότι θαχεις καλαρει σε αμουδα.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:14 - 02/11/2014 15:21 #1544 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γεια σας και χαρά σας
Επέστρεψα από το 3ήμερο ψάρεμά μου και έχω να σας εκθέσω τα εξής ενδιαφέροντα:
- Για τα αποτελέσματα της 1ης ημέρας δεν θα ήθελα να αναφερθώ καθόλου.
- Την 2η ημέρα έριξα 300 αγκίστρια δολωμένα με καραβιδάκι και τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπετε στη φωτό 02.jpg.
- Τη τρίτη ημέρα έριξα 150 αγκίστρια δολωμένα με καραβιδάκι και τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπετε στη φωτό 03.jpg.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση είμαι διαθέσιμος.



Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:22 #1545 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μιχαλη μια φωτο είναι μονο ποσατρισμενη.
Ρε μην εισαι βλακας κ λε ςτετοια πραγματα τι είναι δικη μου παραγωγη κ φαβασαι μην μου τσαλακώσεις την μουρη για αυτό κ εγω γραφω εδώ.
Αλλα βλεπω ότι κ στο καραβοδακι σε 150 αγκιστρια δεν εκανες τπτ στα 300 δεν ξερω γιατι δεν βλεπω φωτο.
Σε ότι αφορα το καλαμαρι μιχαλη εχω ιδια αποψη κ δεν χρειαζεται διοτι εμεις το δουλεύουμε απκλειστηκα στα μαυτα σε βαθεια νερα , τωρα τι να πω δεν ξερω η μερα ? ο τοπος ? η τυχη , ? , η στιγμη, ? δεν ξερω όχι ότι εγω δεν εχω φαει φολες κ δεν εχω γυρισει αψαρος σε 150 αγκιστρια με τον συγκεκρημενο δολο αλλωστε τοχω αναφερει , αλλα οι παλιότεροι εδώ εχουν δει κ απίστευτα ψαρια με αυτό τον δολο.
Το ψαρεμα ξερεις πως είναι κ δεν με στεναχωρεις καθολου κ δεν χρειαζοταν καθολου να το κανεις αυτό μεσω πμ εγω είμαι ανοιχτος σε οτιδήποτε διοτι πρωτα εχω προσπαθησει πολύ να καταλαβω εμενα κ μετα να μπορεσω να προσπαθήσω να καταλαβω τους αλλους.
Την επομενη μπορει ναναι αλλιως τα πραγματα.
πες μου μερικες περισσοτερες πληροφοριες που καλαρισες τι πως κλπ.
εγω προσωπικα το καραβιδακι το ΜΙΣΩ δεν μπορω να κανω κωλονοσκοπηση σε 150 αγκιστρια χαχαχαχαχ κ πανω απ όλα καλως ηρθες κ πες μας πως περασες γιατι ζηλευουμε

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αρης ( ARKAlOS )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:24 #1546 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τωρα ανοιξε κ η πρωτη φωτο κ την ειδα μιχαλη .

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:45 - 02/11/2014 15:54 #1547 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: μιχαλη μια φωτο είναι μονο ποσατρισμενη.
Ρε μην εισαι βλακας κ λε ςτετοια πραγματα τι είναι δικη μου παραγωγη κ φαβασαι μην μου τσαλακώσεις την μουρη για αυτό κ εγω γραφω εδώ.
Αλλα βλεπω ότι κ στο καραβοδακι σε 150 αγκιστρια δεν εκανες τπτ στα 300 δεν ξερω γιατι δεν βλεπω φωτο.
Σε ότι αφορα το καλαμαρι μιχαλη εχω ιδια αποψη κ δεν χρειαζεται διοτι εμεις το δουλεύουμε απκλειστηκα στα μαυτα σε βαθεια νερα , τωρα τι να πω δεν ξερω η μερα ? ο τοπος ? η τυχη , ? , η στιγμη, ? δεν ξερω όχι ότι εγω δεν εχω φαει φολες κ δεν εχω γυρισει αψαρος σε 150 αγκιστρια με τον συγκεκρημενο δολο αλλωστε τοχω αναφερει , αλλα οι παλιότεροι εδώ εχουν δει κ απίστευτα ψαρια με αυτό τον δολο.
Το ψαρεμα ξερεις πως είναι κ δεν με στεναχωρεις καθολου κ δεν χρειαζοταν καθολου να το κανεις αυτό μεσω πμ εγω είμαι ανοιχτος σε οτιδήποτε διοτι πρωτα εχω προσπαθησει πολύ να καταλαβω εμενα κ μετα να μπορεσω να προσπαθήσω να καταλαβω τους αλλους.
Την επομενη μπορει ναναι αλλιως τα πραγματα.
πες μου μερικες περισσοτερες πληροφοριες που καλαρισες τι πως κλπ.
εγω προσωπικα το καραβιδακι το ΜΙΣΩ δεν μπορω να κανω κωλονοσκοπηση σε 150 αγκιστρια χαχαχαχαχ κ πανω απ όλα καλως ηρθες κ πες μας πως περασες γιατι ζηλευουμε


Πολύ καλά κάνετε και ζηλεύετε διότι εγώ είμαι συνταξιούχος (δηλαδή προνομιούχος) και πάω για ψάρεμα όποτε θέλω και όπως θέλω.
Λοιπόν φίλε Νάσο με την άδειά σου πλέον θα σου εξιστορήσω όλες τις λεπτομέρειες.
Κατ' αρχή το πρώτο που πρέπει να σου πω είναι ότι τέτοιο καλαμάρι σαν κι αυτό που φρόντισες να προμηθευτώ είναι μέγιστη ... αμαρτία να το βάζουμε για δόλωμα, διότι ο καλύτερος προορισμός του είναι για κρασομεζές πρώτης ποιότητας.
Το ζώο αυτό όταν το ξεπάγωσα μύρισε θάλασσα! Μιλάμε για πρώτο πράγμα και για να σου πω την πικρή μου αλήθεια το λυπήθηκα να το ρίξω στη θάλασσα. Τέλος πάντων το έκανα με μισή καρδιά και δόλωσα ένα μέτζο 150 αγκίστρια στο οποίο κάθε κομμάτι έβγαλε 4 δόλους και ένα ψιλό (14άρι) 150 επίσης αγκίστρια στο οποίο κάθε κομμάτι έβγαλε 10 περίπου δόλους φιλέτο. Τα πλοκάμια δεν τα δόλωσα. Ξεπάγωσα τα καλαμάρια, τα καθάρισα από τα εντόσθια και τα πλοκάμια και έκοψα σε φιλέτα τη φούσκα.
Στο μέτζο έβγαλα μια στήρα πολύ μικρή που δυστυχώς ήταν ήδη ψόφια και στο ψιλό δυο χάνους.
Αυτό που όμως ήταν το σημαντικότερο είναι ότι παρά το ότι το μέτζο έμεινε 5 ώρες στη θάλασσα και το ψιλό 3 το 90% των δόλων όταν τα σήκωσα ήταν άθικτοι.
Το συμπέρασμά μου λοιπόν από το όλο εγχείρημα είναι ότι στην περιοχή αυτή το δόλωμα αυτό δεν δουλεύει πράγμα που δεν είναι καθόλου παράξενο αν υπολογίσω ότι μέχρι σήμερα στην περιοχή αυτή ακούω να δολώνουν μόνο σουπιά και ποτέ μα ποτέ καλαμάρι. Αυτό το 'έχω ήδη συζητήσει και με το Γιάννη (STAY_ALIVE) για το ψάρεμα με το «Μολύβι - Φύλακα».
Αυτό το φαινόμενο Νάσο δεν πρέπει να σε ξενίζει γιατί εγώ το έχω συναντήσει πάρα πολλές φορές στην ψαρευτική μου σταδιοδρομία, δηλαδή πολύ καλά δολώματα να μην αποδίδουν σε συγκεκριμένες περιοχές. Άλλη εξήγησε δεν μπορώ να δώσω.
Έχω βέβαια να σου υπενθυμίσω ότι περίπου 9 κιλά εκλεκτά καλαμάρια Παταγωνίας 1ης ποιότητας μας περιμένουν να τα γευτούμε όποτε έχουμε την ευκαιρία αφού τα κωλόψαρα του Πόρτο Χελίου δεν τα καταδέχτηκαν.
Εμείς απαντάμε ότι ... χεστήκαμε!
Κατά τα άλλα πέρασα όπως πάντα υπέροχα και θα χαρώ κάποια στιγμή να περάσουμε μαζί μια τέτοια εμπειρία όταν ,και εφόσον οι υποχρεώσεις σου στο επιτρέψουν.
Υ.Γ. 1: Αυτό που βλέπεις στις 2 φωτό είναι το αποτέλεσμα της 2ης ημέρας όπου δόλωσα 300 αγκίστρια ψιλό με καραβιδάκι και τα σήκωσα με χίλια βάσανα γιατί είχα απέναντί μου 5 μποφόρ βοριά και της 3ης ημέρας όπου δόλωσα επίσης με καραβιδάκι μόνο 150 αγκίστρια γιατί φοβήθηκα τις αναγγελίες της Μετεό και τα οποία τα σήκωσα με απόλυτη μπουνάτσα(!) (να χέσω τους μετεωρολόγους). Ο Λούτσος πιάστηκε με συρτή αφρού που κάνω περιμένοντας να ψαρέψει το παραγάδι.
Υ.Γ. 2: Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να σημειώσω ότι κατά τη διάρκεια της όλης δραστηριότητας καταναλώθηκε ικανή ποσότητα κρητικής τσικουδιάς και λευκού οίνου του Αμπελουργικού Συνεταιρισμού Σπάτων.
Αυτά...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:52 #1548 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να μερικες ψαριες με το καλαμαρακι αυτό που οι παλιοι θυμουντε

TIGHT LINES
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:53 #1549 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σωστοοοοο ο καπετανιος αν κ μια πρωτη απαντηση μου την εχει ηδη δωσει κ εξηγω ευθης μαεσως τι εννοω,
όπως σου εγω το δολωνω ολοκληρο όπως είναι σε βαθη πανω από 50 - 60 μετρα αποκλειστηκα για μαυρα δεν το καθαριζω , δεν το πλενω δεν τπτ , σχεδόν ημιξεπαγωμενο το δολωνω κ ξεπαγωνει τελειως οσο κατεβαινει στον βυθο κ στέκεται εκει κ με τις μυρωδιες του μαλαγρωνει νομιζω τον τοπο.
Anyway χεστηκαμε αν το φαγανε τα ψαρια η όχι εσυ περασες καλα αυτό εχει σηναμανασια τα υπολοιπα είναι μηδεν στο πηλικο κ αφου το προοριζει για φαγητο παλι οικονομικα σου χαχαχχαχαχ νασαι καλα χαρηκα που σε ξανακουσα

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/11/2014 15:55 #1550 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ακομα κανα δυο

TIGHT LINES
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αρης ( ARKAlOS ), vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.275 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection