καιρος να κανεις κατι και με το διαβασμα ομως, γιατι απο ότι διαβάζω...
σου είπα εγώ σε χαιρομαι λεωνίδα. ειμαι σιγουρος οτι σιγα σιγα θα καταλαβεις τι σου λεω και θα τα πας τελεια.
ξαναδες τα βιντεακια πάντως, δεν ειναι κακη ιδεα (χεχε) :
Μαθήματα απίκο με φελλό, με την Miki Kagawa:
tv.shimano.co.jp/movie/original/tokimeki_09/
tv.shimano.co.jp/movie/original/tokimeki_10/
ετσι για να εχεις και λιγο τυψεις που αντι να διαβαζεις το εχεις ριξει στο ψαρεμα!