Ερώτηση το καταλληλο απικο καλαμι

15/09/2011 12:57 - 15/09/2011 12:59 #21 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι

ΝΑΣΟΣ έγραψε: με πολυ σεβασμο κ αγαπη θα γραψω το παρακατω.
θαναι καλυτερα κ πιο φρονιμο οταν δεν ξερουμε πραγματα κ καταστασεις η δεν ειμαστε σιγουροι για τα γραφομενα μας να μην μπαινουμε στο πειρασμο να δινουμε απαντησεις διοτι εγκυμονει ο κινδυνος καποιος αλλος που μας διαβασει να τα παρει ως δεδομενα κ αυτο να του στοιχισει με οποιοδηποτε τροπο.
Η αναφορα μου αυτη γινετε μεσα απο ολα αυτα που διαβασα σε αυτο το ποστ κ προς θεου δεν τα γραφω για να θιξω η να μοιωσω καποιον.
Ειναι καλυτερα να ρωταμε κ να περνουμε τις απαντησεις μας απο αυτον που ειναι σε πραγματικη θεση να μας καλυψει σωστα με τις απαντησεις του παρα να παρουμε καποιον στο λαιμο μας με τα γραφομενα μας.



Αυτο που θελει να πει φιλε Μιχαλη ο Νασος ειναι οτι οταν κανουμε μια ερωτηση για να μαθουμε καλο θα ειναι να εχουμε στο μυαλο μας οτι αυτοι οι οποιοι θα απαντησουν εχουν ξοδεψει καποιο απο τον πολυτιμο χρονο τους να μας απαντησουν γιατι πραγματικα ξερουν το συγκεκριμενο θεμα. Με το να τους αμφισβητουμε λοιπον ενω αρχικα ρωτωντας δηλωνουμε εμμεσως την αγνοια μας (αλλιως ποιος ο λογος της ερωτησης) μπορει να προκαλεσουμε εστω και αθελα μας την αδιαφορια τους σε πιθανες επομενες ερωτησεις η ποστ που θα αναρτησουμε και επομενως να μην αντλησουμε τις πληροφοριες που θελουμε βλαπτοντας ετσι τον εαυτο μας και τις γνωσεις μας και μην μπορωντας να εκμεταλευτουμε αυτο που το σαιτ απλοχερα προσφερει: την γνωση μεσα απο τις εμπειριες του καθενος μελους...

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 13:13 #22 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Ξέρω να διαβάζω ελληνικά,και πραγματικά δεν κατανοώ την τοποθέτησή σου!ούτε θωρώ πως ο κάθε Νάσος έχει την ανάγκη να τον ερμηνεύει κάποιος άλλος (κακώς μάλιστα)!
Ας το λήξουμε εδώ και ας ασχοληθούμε με το θέμα,αν βέβαια δεν υπάρχει αντίρρηση!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 13:25 #23 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι

Michalis έγραψε: Ξέρω να διαβάζω ελληνικά,και πραγματικά δεν κατανοώ την τοποθέτησή σου!ούτε θωρώ πως ο κάθε Νάσος έχει την ανάγκη να τον ερμηνεύει κάποιος άλλος (κακώς μάλιστα)!
Ας το λήξουμε εδώ και ας ασχοληθούμε με το θέμα,αν βέβαια δεν υπάρχει αντίρρηση!


Φιλε Μιχαλη, πραγματικα δεν καταλαβαινω τον τονο σου και για ποιο λογο ενοχληθηκες. Οπως δεν καταλαβαινω τι το δυσνοητο εχει αυτο που εγραψα. Εσυ αν σε ρωτουσαν κατι για καποιο θεμα που πραγματικα γνωριζεις και μετα αφου ειχες απαντησει στο παιζανε ξυπνιοι αμφισβητωντας τα λεγομενα σου θα εμπαινες ξανα στον κοπο να απαντησεις στο μελλον η θα τους αγνοουσες? Αυτο το πολυ απλο πραγμα λεω, οτι οποιος θελει και ρωταει για να μαθει δεν κανει αντιλογο μετα με αυτον που του απαντησε. Συλλεγει τις απαντησεις των αλλων, συγκρινει και με βαση και τις δικες του εμπειριες αποφασιζει ποιο ειναι το σωστο. Με το να ρωταμε ομως τους αλλους και μετα να λεμε τα δικα μας, τα οποια προφανως ειναι και λανθασμενα δεν βγαινει τιποτα αλλα παραπλαναμε και τους υπολοιπους. Και ολα αυτα δεν αναφερονται στη δικη σου απαντηση αλλα σε προηγουμενα ποστ που εχουν αναρτηθει σε αυτο το θεμα.

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 13:29 #24 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Αγαπητοι φιλοι υπολογιστε οτι ο Λεωνιδαs ειναι 15 χρονων...Οκ,δεν τρεχει τιποτα!
Αγαπη μεταξυ μαs!!! :give_heart: :give_heart:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 17:56 #25 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
καλα συγγνομη και καταρχας μην μαλωνετε και μην παρεξιγιεστε!!!!!!! λιπον επιδη δεν ειχα χρονο να απαντησω (εχουμε φροντιστιρια και υποχρεωσεισ) και θα σας γραψω αυτα που γνωριζω για το action στα απικο και εγω ξερω πος παιζει μεγαλο ρολο!!!!! 1. συγουρα το action στα απικο δεν συμβολιζει το cw!!!!!!!! και οπως ειπε ο φιλος μας ο Δημητρης ειναι ο ρολος δρασης!!!! λιπον εγω θα ανοιχτω σε αυτο!!! ενα καλαμι στα 40 φραμμαρια action και πανω θα εχει action strong πως δουλευει τωρα... ειναι το πιο σκλιρο στην κατηγορια του!!!! και λιγιζει μονο η μυτη!!!!! καρφονει πιο δυνατα και το χρησιμοποιουν περισσοτερο για μεσα στα βραχια διοτι βγαζουν τα ψαρια γρηγοροτερα χωρις να προλαβουν να τριποσουν εκει και να μην ακουμπισει το καλαμι σε τυχον βραχια!! ομωσ δεν σημαινει οτι το πιο σκληρο αντεχει και σε περισσοτερο τραβηγμα!!!! μετα παει η κατιγορεια με τα ιμιπαραβολικα φυρο στα action 10-25 λιγιζει το καλαμι μεχρι τη μεση αυτη η κατηγορια ειναι η πιο συνηθης... και τελος εχουμε το action μεχρι 16 γραμμαρια πχ action 5-10 γραμμαρια αυτο το καλαμι λειτουργει σαν ενα αρμοτησερ!!!!!! λιγιζει μεχρι το τελευταιο στελεχοσ!!!!!!!! αυτα τα καλαμια ειναι για αρκετα εμπειρους και για ψαρεμα σε βαθεια νερα πχ λυμανια... αυτα τα καλαμια εξοντονουν μεγαλα ψαρια με τον τροπο τον οποιο οτι και ελιγμο να σου κανει το ψαρι το καλαμι θα κραταει την σαλλαγγια τσιτομενη παντα και το ψαρι θα φιγει δυσκολα και νομιζω οτι αυτη η κατιγορεια ειναι η καλιτερη!!!!!! και θετω παλι ερωτημα πιο καλαμι ειναι καλιτερο ενα καλαμι με action 5-10 γραμμαρια (εχει και χοντρους τοιχους) η ενα καλαμι με action 40-100 γραμμαρια αλλα το φοβαμε γιατι αθτα τα καλαμια σπανε παντα στην μυτη!!!! ενω στα 5-10 γραμμαρια τραβαει το τελευται στελεχος που ειναι πολι δυνατα και η μυτη στην ουσια δεν δουλευει διοτι ειναι σε 90 μοιρες (καθετα)!!!!! υπενθημηση χρηση των καλαμιων αυτων σε πολι δυνατα ψαρια!!!! (σαργοι τσιπουρεσ και κοινυγοι ανω του 1 κιλου!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/09/2011 21:59 #26 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Λεο οτι νομιζεις κανε....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2011 00:15 #27 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
γιατι δν αρχιζεις μπολονεζ που ειναι το ιδιο και εχεις τη βοηθεια του μηχανισμου-φρενων.
Απ οτι ξερω βγαινουν καλαμια με μεγαλο action.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2011 12:53 #28 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
το εχω σκεφτει ομος τα λιμανια εχουν βαθος 7.30 μετρα το λιγοτερο σε μολο ειναι 4-5 μετρα πος θα κανω μπολονεζ????? αν εχει ο φελος αποστασι απο το βαριδι 4 τουλαχιστον μετρα?????? δεν γινετε να το πετακσεις μεσα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/09/2011 14:17 #29 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Βαζεις συρομενους φελους που ειναι και στρογκιλοι και ακριβειας ισιοι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/09/2011 10:13 #30 από mike fisherman

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.197 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection