Ερώτηση το καταλληλο απικο καλαμι

11/09/2011 22:50 #1 από Λεωνίδας
το καταλληλο απικο καλαμι δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
gia sas eimai 15 etwn gia auto sas parakalw min sas fanei kati para3eno an den gnorizw!!!!! exw pathos kai trela me to psarema kai asxoloume 9 xronia. omos adimetopizw kapia sobara problimata me ta kalamia.
me exei boithisei enas ilikiomenos kirios poli isa isa exoume ginei filarakia o opios einai poli ebeiros kai mou exei mathei pola px pos na einai i armatosia mou kai pos na dolono klp... exei ena 8 metro kalami to opio to exei 5 xronia kai den exei spasei!!!!! einai poli para3eno to kalami tou giati den einai carbon tha sas fanei periergo oti sto mati fenete siderenio!!!! kai exei para3ena sxedia !!!! egw exw spasei ola ta kalamia!!!!!! diladi esapasa ena 6 tis linea effe kai meta pira ena 7.90 metra tis shimano to speedmaster kai espase akoma kai auto!!!!! to problima ou einai oti egw ekei pou paw kai psarebw (ermioni) exei px sparous melanourgia labrakia gilous alla distixos pernane megala psaria px tsipoures kai litses (tipos kinigou) pou i litses den pezode se trabigma mou exoun spasei ta kalamia ola px to shimano espase panw se mia enos kilou!!!!!!! einai apistepto to ti mou simbenei!!!!! ase pou exei kai pola xtapodia kai sto boutane ekei thelei idieteri prosoxi giati an einai panw apo 2 kila... kai psaxnw pou lete ena kalami to opio tha adexei se teties katastaseis.... ena allo problioma einai oti pola psaria febgoun stin poreia diladi ta karfono me salaggia kai kathos ta anebazw febgoun i kai mesa sto nero 3eagistronode!!!!! exw balei mati ena kalami to opio einai tis mitchell sta 8 metra me action 5-10 gr kai einai kai xodro edw einai ena site boulgariko pou apo ekei psonizw einai poli fyhina olla kai na to kalami www.vidrax-fishing.com/catalog/product_i..._id=1725&language=en an einai sta boulgarika patiste agglika alla sas parakalw boithiste me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2011 23:14 #2 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Αγαπητε Λεωνιδα καλωs ορισεs! :tr_hi:
Δεν ασχολουμαι με ψαρεμα Απικο και δεν μπορω να σε βοηθησω σε κατι!Θα βρειs ομωs πολλα θεματα οσο αφορα το απικο εδω...www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...t&catid=7&Itemid=240 και ειμαι σιγουροs οτι θα βγαλειs ακρη!
Να εισαι παντα καλα!


ΥΓ-Θερμη παρακληση,γραφε Ελληνικα.Σε ευχαριστω!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/09/2011 23:55 #3 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
υπαρχει καπιος που μπαρει να με βοηθησει???? δεν μπορω να βγαλω ακρη απο το εκεινη την σηζητηση αλλα θελω καπιον πολι εμπειρο!!!!!!!!!! σας παρακαλω!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 10:17 - 12/09/2011 10:27 #4 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι

leonidas έγραψε: alla distixos pernane megala psaria px tsipoures kai litses


αυτό μου άρεσε πολύ!Δυστυχώς περνάνε μεγάλα ψάρια χαχαχαχα καλοοοοοοοοο!
Δεν ξέρω γιατί σου σπάνε τα καλάμια αλλά αν πιστεύεις πως η αιτία είναι το βάρος των ψαριών ψάξε πληροφορίες για αυτό: SHIMANO BEASTMASTER OCEANIC !
Υπόσχεται πολλά !!
Αν δεν πετάς τα ψάρια έξω με το καλάμι και βάζεις απόχη δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα και με άλλες κατηγορίες καλαμιών απικο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 13:48 #5 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
φιλε οταν μου κανει κεφαλι μου σπανε!!!!! ζοριζοντε πολι κι αν δεν σπασουν θα εχουν ραγισει διοτι τραβανε παρα πολι αυτα τα ψαρια και δεν σκανε με τιποτα διλαδι πρεπει να προσευχομαι να μην μου τιχει μεγαλο ασε που περνανε κατι λουτσοι που ειναι πανο απο 2 κιλα σιγουρα ο μικροτερος αλλα για καλη μου τυχη δεν τσιμπανε!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/09/2011 14:41 - 12/09/2011 14:42 #6 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Ενας συνηθης λόγος που σπανε τα απικοκαλαμα ειναι διοτι ο χρηστης
φερνει γρηγορα τα χονδρα σεκτιονς σε καθετη θεση οποτε τα ψαρια
φορτωνουν πολυ τα πρωτα σεκτιονς αρα αυτο οδηγει σε υπερβολικη φορτιση
και κρακς. Γενικα τα απικοκαλαμα ειναι φτιαγμενα για γρηγορη επαναληπτικη
χρηση μαλλον μικροτερων ψαριων παρα μεγαλων τα οποια εχουν αναγκη καλουμας
= μηχανισμος να δωσει πετονια οταν τα πραγματα ζορισουν.
Μια εξαιρεση εχουμε στο συγγενη του απικου το ρουμπιαζεντ οπου προστιθενται
σεκτιονς οταν χρειαστει και φυσικα γινεται χρηση και ελαστικου νηματος
στην μυτη του καλαμιου ωστε να αποσβεσουμε το πρωτο ζορι το ακρατητο το
ταμ ταμ ταμ :mamba:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 14:27 #7 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
οκ μια ερωτηση ακομα!!!!! καλητερα θα ειναι το καλαμι να εχει action 5-10 γραμμαρια η 40-100 γραμμαρια????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 15:20 #8 από Antonis
Απαντήθηκε από Antonis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
40 με 100

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 15:41 #9 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
οκ αλλα γιατι???? θεοριτικα τα 5-10 γραμμαρια εχουν παλι μεγαλη ελαστικοτιτα και διαλειει καθε κινιση του ψαριου ενω τα 40-100 γραμμαρια ειναι σκλιρο εχει ορεο καρφομα αλλα δεν νομιζω πωσ ειναι καλιτερο!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/09/2011 16:47 #10 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το τι θεωρούμε ακτιον στην χώρα μας!
Αν ψάξεις λίγο σε ξένες αναφορές θα δεις πως το ακτιον δεν αναφέρεται στα πόσα γραμμάρια
μπορεί να ρίξει.
π.χ ( θα βρεις πολλά τέτοια)
www.upon-bamboo-fly-fishing-rods-and-ree...hing-rod-action.html
www.go-saltwater-fishing.com/fishing-rod...n.html#axzz1Xq6762Ox
www.myoutdoortv.com/how-to/freshwater-fi...d-fishing-rod-action

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.156 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection