- Δημοσιεύσεις: 37
- Μου αρέσει που έλαβε 1
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Λεωνίδα δεν έχει σωστό λάθος, σίγουρα αλλάζοντας μύτη θα αλλάξεις και την ισορροπία του καλαμιού με κίνδυνο να το σπάσεις.leonidas έγραψε: χαχαχαχαχαχααχαχα :rolf: σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας
και να ξερεται πως την εκτιμω αρκετα! εχω ενα shimano speedmaster στα 8 μετρα αλλα μολις πιανω ενα καλο ψαρι σιγουρα πανω απο μισο κιλο το αισθανομαι να ζοριζεται σκλιρενει πολυ ειναι και λεπτο... και δεν λεω για ολα τα ψαρια ενας κεφαλος 2 κιλα δεν τραβαει πολυ... λιγο λιγο τον βγαζεις εξω... αλλα η λιτσα τωρα ειναι ασταματητο ψαρι επιασα ενα τωρα στο 1,5 κιλο στο 2 κεφαλι μοθ το εκανε κομματια... αν και μου το περασανε εγγυηση πηγα και πηρα ενα που λεγεται galland στα 8 μετρα και αυτο το οποιο ειναι λιγο πιο χοντρο... και φενεται πιο αξιοπιστο αφου το εχει ενας κυριοσ 4 χρονια και εχει πιασει του κοσμου τα τερατα... αλλα ι μυτη του ειναι πολυ ελαστικι το ιπολιπο ειναι αρκετα σκληρο και σκεφτομαι να του αλλαξω τη μυτη με κατι πολυ σκληρο που το χρησιμοποιουν και αλλοι εμενα μοθ το ειπαν γαλλικη τσοντα... και πιστεβω οτι αυτο θα ειναι το τελευταιο καλαμι που θα αγορασω και δεν θα σπασει... απλος το καλαμι θελω να με ιπακουει περισσοτερο γιατι αλλιοσ τραβαω και αργει να καρφωσει... και το κανω λιγο πιο αποτομα με αποτελεσμα να σπαει η 0.20 μπετονια που βαζω στο παραμαλο πανω σε μεγαλους κεφαλους... οποτε σκεφτομαι να την αλλαξω την μυτη για καλυτερα αποτελεσματα και για να μπορω να κανω καρτελακι... αλλα σκεφτομαι μιπως μετα υπερφορτονει τα αλλα στελεχει και σπασει... ειναι καλη ιδεα αυτη?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD