Ερώτηση το καταλληλο απικο καλαμι

18/09/2011 09:37 #31 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
ναι αλλα εγω ψαρεβω με 5 γραμμαρια βαριδι και τετοιος φελος δεν στεκεται... :(

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/09/2011 22:19 #32 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
εγω εχω βρει και φελο με 7 γρ αλλα λογικα θα υπαρχει και των 5 γραμμαριων

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 18:03 #33 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
ναι και 10 γραμμαρια να ειναι ο φελος βουλιαζει!!!!!!! πρεπει να ειναι 12-15γρ τουλαχιστον μην το βλεπεις ετσι!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/09/2011 19:34 #34 από mike fisherman
Απαντήθηκε από mike fisherman στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Τι ενοεις βουλιαζει?αν ενοεις λογο κυματος βαζεις στρογγυλο συρομενο φελο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/10/2011 07:48 #35 από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης
Απαντήθηκε από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
λεωνιδα ψαρευω απικο και μπολονεζ με φελους μπολονεζ σταθερους και συρομενους και ποτε δεν αντιμετωπισα τετοιο προβλημα. υπαρχουν πολλων ειδων σχηματα φελου αναλογα τον κυματισμο και τα ρευματα, στρογγυλοι, σταγονα, αναποδη σταγονα και μακροστενοι, που αν τους ερματισεις συμφωνα με το βαρος που αναγραφεται δεν εχουν κανενα προβλημα. Συνηθως χρησιμοποιω σταθερο στα 4 γραμμαρια και συρομενο στα 6.
Επισης απορω πως σπας τα καλαμια, γιατι ψαρευω με πολυ παραβολικα καλαμια με φελο, και ακομα και 2 η 3 κιλα να ειναι το ψαρι δεν εχω καταφερει να σπασω ακομα καλαμι απικο (να σπασουν οι αρματωσιες ναι αλλα το καλαμι;). μηπως δεν πρεπει να εχεις βιαιες αντιδρασεις;
αν θες να κανεις γερα καρφωματα θα πρεπει να βρεις ενα πιο ντουρο καλαμι και να ασχοληθεις με το απικο με καρτελακι. επισης καλο ειναι να αγορασεις μια καλη αποχη, γιατι αν προκειται να σπασει το καλαμι αυτο θα συμβει στην τελικη φαση οταν πας να σηκωσεις ξερα ενα μεγαλο ψαρι και να το φερεις εξω, και φυσικα οχι στα κεφαλια του. καλο ειναι να εχεις το αγγιστρι σου σε ξεχωριστο παραμαλο και οχι κατευθειαν πανω στη μανα ετσι ωστε αν προκειται να σπασει κατι αυτο να ειναι το παραμαλο (εννοειται μικροτερο νουμερο πετονιας απο την μανα).
επισης κατι σημαντικο, να παρατηρεις το φελο για τις τσιμπιες (μην περιμενεις το τραβηγμα του τερατος δηλαδη) και να βγαζεις τα μικροψαρα που πιανονται, γιατι αυτα προκαλουν τα μεγαλα να χτυπησουν την αρματωσια σου. μπορεις αν θες να τα δολωνεις με μονοαγγιστρη αρματωσια ζωντανα σε ενα γερο καστινγκ καλαμι και εκει με τη βοηθεια του μηχανισμου και της αντοχης του καλαμιου και της μανας να φερνεις τα μεγαλυτερα ψαρια εξω με την ανεση σου.

Ταπεινός Υπαλληλίσκος, Απλός Διεκπαιρεωτής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/10/2011 12:53 #36 από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης
Απαντήθηκε από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
Μαθήματα απίκο με φελλό, με την Miki Kagawa:

tv.shimano.co.jp/movie/original/tokimeki_09/

tv.shimano.co.jp/movie/original/tokimeki_10/


ψαρια πανω από 1,5 κιλά και με γερά κεφάλια...

αρματωσιά διπλαράκι.

δεν σπάνε με τίποτα τα άτιμα...(ελπίζω να μην παρεξηγηθείς φίλε λεωνίδα)

Ταπεινός Υπαλληλίσκος, Απλός Διεκπαιρεωτής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2011 19:34 #37 από Λεωνίδας
Απαντήθηκε από Λεωνίδας στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
χαχαχαχαχαχααχαχα :rolf: σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας και να ξερεται πως την εκτιμω αρκετα :) ! εχω ενα shimano speedmaster στα 8 μετρα αλλα μολις πιανω ενα καλο ψαρι σιγουρα πανω απο μισο κιλο το αισθανομαι να ζοριζεται σκλιρενει πολυ ειναι και λεπτο... και δεν λεω για ολα τα ψαρια ενας κεφαλος 2 κιλα δεν τραβαει πολυ... λιγο λιγο τον βγαζεις εξω... αλλα η λιτσα τωρα ειναι ασταματητο ψαρι επιασα ενα τωρα στο 1,5 κιλο στο 2 κεφαλι μοθ το εκανε κομματια... αν και μου το περασανε εγγυηση πηγα και πηρα ενα που λεγεται galland στα 8 μετρα και αυτο το οποιο ειναι λιγο πιο χοντρο... και φενεται πιο αξιοπιστο αφου το εχει ενας κυριοσ 4 χρονια και εχει πιασει του κοσμου τα τερατα... αλλα ι μυτη του ειναι πολυ ελαστικι το ιπολιπο ειναι αρκετα σκληρο και σκεφτομαι να του αλλαξω τη μυτη με κατι πολυ σκληρο που το χρησιμοποιουν και αλλοι εμενα μοθ το ειπαν γαλλικη τσοντα... και πιστεβω οτι αυτο θα ειναι το τελευταιο καλαμι που θα αγορασω και δεν θα σπασει... απλος το καλαμι θελω να με ιπακουει περισσοτερο γιατι αλλιοσ τραβαω και αργει να καρφωσει... και το κανω λιγο πιο αποτομα με αποτελεσμα να σπαει η 0.20 μπετονια που βαζω στο παραμαλο πανω σε μεγαλους κεφαλους... οποτε σκεφτομαι να την αλλαξω την μυτη για καλυτερα αποτελεσματα και για να μπορω να κανω καρτελακι... αλλα σκεφτομαι μιπως μετα υπερφορτονει τα αλλα στελεχει και σπασει... ειναι καλη ιδεα αυτη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2011 22:31 #38 από inglese.fishing
Απαντήθηκε από inglese.fishing στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι

leonidas έγραψε: χαχαχαχαχαχααχαχα :rolf: σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας
και να ξερεται πως την εκτιμω αρκετα :) ! εχω ενα shimano speedmaster στα 8 μετρα αλλα μολις πιανω ενα καλο ψαρι σιγουρα πανω απο μισο κιλο το αισθανομαι να ζοριζεται σκλιρενει πολυ ειναι και λεπτο... και δεν λεω για ολα τα ψαρια ενας κεφαλος 2 κιλα δεν τραβαει πολυ... λιγο λιγο τον βγαζεις εξω... αλλα η λιτσα τωρα ειναι ασταματητο ψαρι επιασα ενα τωρα στο 1,5 κιλο στο 2 κεφαλι μοθ το εκανε κομματια... αν και μου το περασανε εγγυηση πηγα και πηρα ενα που λεγεται galland στα 8 μετρα και αυτο το οποιο ειναι λιγο πιο χοντρο... και φενεται πιο αξιοπιστο αφου το εχει ενας κυριοσ 4 χρονια και εχει πιασει του κοσμου τα τερατα... αλλα ι μυτη του ειναι πολυ ελαστικι το ιπολιπο ειναι αρκετα σκληρο και σκεφτομαι να του αλλαξω τη μυτη με κατι πολυ σκληρο που το χρησιμοποιουν και αλλοι εμενα μοθ το ειπαν γαλλικη τσοντα... και πιστεβω οτι αυτο θα ειναι το τελευταιο καλαμι που θα αγορασω και δεν θα σπασει... απλος το καλαμι θελω να με ιπακουει περισσοτερο γιατι αλλιοσ τραβαω και αργει να καρφωσει... και το κανω λιγο πιο αποτομα με αποτελεσμα να σπαει η 0.20 μπετονια που βαζω στο παραμαλο πανω σε μεγαλους κεφαλους... οποτε σκεφτομαι να την αλλαξω την μυτη για καλυτερα αποτελεσματα και για να μπορω να κανω καρτελακι... αλλα σκεφτομαι μιπως μετα υπερφορτονει τα αλλα στελεχει και σπασει... ειναι καλη ιδεα αυτη?

Λεωνίδα δεν έχει σωστό λάθος, σίγουρα αλλάζοντας μύτη θα αλλάξεις και την ισορροπία του καλαμιού με κίνδυνο να το σπάσεις.
Κάποιος άλλος θα σου έλεγε να κόψεις μέρος της μύτης, αλλά δεν το θα σου το συνιστούσα γιατί μπορεί να είναι το βάρος του καλαμιού που σε κάνει να καθυστερείς στο κάρφωμα και έτσι αναγκάζεσαι να το κάνεις ποιο απότομα και σπάζεις τα παράμαλλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2011 00:21 #39 από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης
Απαντήθηκε από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
θα πρεπει να αλλάξεις μύτη με μια πιο ντούρα. αλλά σίγουρα θα σπάσει το δεύτερο στέλεχος του καλαμιού, οπότε θα πρέπει να αλλάξεις και δέυτερο στέλεχος ταυτόχρονα, με κάποιο που να αντέχει την σκληροτητα του νέου πρωτου στελέχους.
μην πριονίσεις την μύτη σε αυτό που ήδη έχεις, θα πρέπει να κόψεις ένα τέτοιο μήκος για να δεις αποτέλεσμα, που ουσιαστικά θα κοντύνει υπερβολικά το καλάμι σου. δεν είναι το ίδιο πράγμα το να πριονίσεις εσύ, με το να σπάσει η μύτη τυχαία 5 πόντους για παράδειγμα. σε αυτήν την περίπτωση δεν αλλάζει η γενικότερη συμπέριφορά του καλαμιού, απλά από μόνο του το υλικό ξεπερνάει την κατασκευαστική αστοχία και επέρχεται η ισορροπία.
το να σπάσει η μάνα είναι μέσα στο παιχνίδι, εφόσον πιαστεί κάποιο μεγάλο ψάρι. η λύση σε αυτό είναι να μην δένεις το αγγίστρι/σαλαγγιά απεύθείας στη μάνα, αλλά να έχεις παράμαλο με αντοχές μικρότερες από αυτές τις μάνας, ώστε να σπάει αυτό αν πρόκειται να σπάσει κάτι.
αλλά για απίκο μια μάνα 0,20 είναι μικρή αφού δεν υπάρχει ο μηχανισμός να δίνει φρένα για να αποσβένει τα κεφάλια. να ανέβεις σε διάμετρο μάνας χωρίς να αλλάξεις τη διάμετρο των παράμαλων (για να μην χάσεις και σε διακριτικότητα)και δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. άλλωστε οι λίτσες των 5 κιλών και άνω (οι ασταμάτητες δηλαδή), είναι μάλλον σπάνιες σαν αλίευμα για έναν απικατζή. πχ σήμερα έβαλα μάνα 0,28 flurocarbon, με ένα παράμαλο 16άρι (με 14αρι αγγίστρι λόγω biggatini) και επειδή δεν έφτανε η απόχη, η γυναίκα μου ανέβασε ξερά σαργό 1200γρ, χωρίς να καταλάβει τίποτα η μάνα. το δε καλάμι απλά παραβόλιασε όσο και στο κάρφωμα και αυτό ήταν όλο.
επίσης υπάρχει η λύση των καλαμιών bolognese μεγάλης έλξης, που και μεγάλα βάρη σηκώνουν χωρίς απόχη και έχεις και τον μηχανισμό με τα φρένα για να παλέψεις το τερατάκι που στην τελική δεν είναι καθόλου ασταμάτητο (με τα φρένα να κόβουν την κόντρα των κεφαλιών της και την παραβολή που έχει ένα έστω και εξάμετρο καλάμι bolognese, μια λιτσα δεν έχει και πολλές ελπίδες, εδώ τις καταφέρνουν μια χαρά με καλαμάκια σπίνιγκ).
σου ξανατονίζω όμως (δες και παλιότερο ποστ μου ) ότι η λίτσα για να ορμήξει στην αρματωσιά σου κάτι την έχει δελεάσει. και αυτό το κάτι είναι τα μικρόψαρα που έχεις πιάσει αλλά έχεις αμελήσει να βγάλεις έξω. δώσε μεγαλύτερη προσοχή στις τσιμπίες που παίρνεις. τα μικρόψαρα μπορείς να τα δολώσεις σε μονοαγγιστρη αρματωσιά σε ενα κάστινγκ καλάμι για να πάρεις κάποιο καλό κυνηγιάρικο ψάρι, μην χρησιμοποιείς το καλάμι απίκο για τέτοιες δουλειές.

Ταπεινός Υπαλληλίσκος, Απλός Διεκπαιρεωτής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/10/2011 00:47 #40 από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης
Απαντήθηκε από kinezokyprios - Κωνσταντίνος Καραουλάνης στο θέμα Απ: το καταλληλο απικο καλαμι
με συγχωρεις λεωνίδα τώρα είδα ότι 0,20 ήταν το παράμαλλο και όχι η μάνα...

σε αυτη΄ν την περίπτωση ο φίλος inglese.fishing έχει δίκιο, είναι το βάρος του καλαμιού που σε κάνει να καθυστερείς στο κάρφωμα και έτσι αναγκάζεσαι να το κάνεις ποιο απότομα και σπάζεις τα παράμαλλα.

αυτο που μπορείς να κάνεις είναι να καρφωνεις μεν αλλά να μην σηκώνεις ταυτόχρονα έξω το ψάρι σε πρώτο χρόνο. κάρφωσε αλλα στο μέσο της διαδρομής σταμάτα στιγμιαία, ισα να σιγουρέψεις το ψάρι στο αρπάδι σου και ξεκίνα εκ νέου το το ανέβασμα σε δεύτερο χρόνο πλέον. θα νιώσεις μια κόντρα στο στάματημα, αλλά μην πτοηθείς, δεν θα προλάβει να κάνει κεφάλι και να έχεις σπασίματα αν εκέινη τη στιγμή το σηκώσεις έξω. και θα έχεις καρφώσει και θα προλάβεις να βάλεις την απαιτούμενη δύναμη για να βγάλεις το ψάρι έξω. με απαλές κινήσεις θα εχεις σιγουρέψει το ψάρι και δεν θα έχεις κουραστει καθόλου. τα βαριά καλάμια δεν σου επιτρεπουν να αντιδράσεις αμεσα αλλά η δυναμη δεν είναι η λύση. χρειαζεται απαλες και γλυκες κινήσεις σε πρώτο χρόνο και δύναμη σε δεύτερο.

Ταπεινός Υπαλληλίσκος, Απλός Διεκπαιρεωτής

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.211 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection