Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/07/2012 12:03 #961 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο ρε Θάνο συγχαρητήρια !!!
Στη καλόγρια έφαγε ??? Θα ρθει και η πολυπόθητη κόκκκινη είμαι σίγουρος αδέρφι !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 14:02 #962 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:ok:

ωραίος ο Θάνος!

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 18:03 #963 από παντελης κλωναρης
Απαντήθηκε από παντελης κλωναρης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ο θανος αργησε, αλλα ...............................................................................επιασε λαυρακι!!!!!!! Μπραβω φιλε θανο,καλοφαγοτω,πιες και ενα ποτιρι μπυρα για μενα,και σου εφχωμαι ολοψυχα να πιασεις κιαλο ενα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 18:25 #964 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωραιος ο λαυραξ θανο,
οπως ειπα κ οι προλαλησαντες θαρθει κ συναγριδα οπως αντιλαμβανομε οτι ποθεις,
με ζωντανο εγινε το ψαρεμα ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 19:09 - 04/07/2012 21:21 #965 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κ παλι μπραβο θανο,

να ξερεις οτι για μενα κ για ολους τους ψαραδες που κατεχουν το αθλημα η καλογρια ειναι το νουμερο ενα ψαρι που μπορεις να δολωσεις κ να περιμενεις θεαρεστα αποτελεσματα.
Τωρα για την συναγριδα που θελεις να φερεις στα αγκιστρια σου εχω να προτειμω αν κ νομιζω οτι θα το ξερεις οτι η καλυτερη ωρα ειναι πρωινομεσημερακι, εγωα τα παραγαδια με ζωντανο τα καλαρω κατα τις 10 κ σηκωνω κατα τις 2-3 το μεσημερι
ειναι η καλυτερη ωρα για τις κυριες.
καλη επιτυχια να εχεις στα επομενα ψαρεματα σου κ θα χαρω πολυ την επομενη να δω φωτο κατακοκινες σαν την ολυμπιακαρα ξερεις εσυ τωρα ετσι ? χαχαχαχαχχα πολλα φιλια νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 19:09 #966 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
αλλωστε στον τοπο που ψαρεψες τον λαυαρακα ξερω πολυ καλα οτι ειναι στεκι πονηρο για πονηρες κ ψαγμενες κυριες

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2012 20:59 - 04/07/2012 21:01 #967 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
:dance2: Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια.Λαυρακια έχω αξιωθει να πιασω αρκετα μεχρι σημερα.Οχι ομως με ζωντανο δολωμα.Συνηθως με σπινινγκ η με ψαροδολι σε πολυαγγιστρο.Αυτος ο τροπος ψαρεματος ομως ειναι πολυ συναρπαστικος και ενδιαφερων επισης.Απο την ενασχοληση να συλλεξεις δολωμα,μεχρι τη στιγμη που ανταμοιβονται οι κοποι σου. ..

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2012 07:56 #968 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πολυ ωραιο Θανο!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλοφαγοτο :drinks:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2012 15:26 #969 από Spiros
Απαντήθηκε από Spiros στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Θάνο την Καλόγρια την εξομολόγησες πριν την φάει ο Λύκος η πήγε με τις αμαρτίες της φορτωμένη? χαχαχαχ πολύ όμορφο ψάρι φίλε πάντα τέτοια και να πιάσεις την κυρα κόκκινη γρήγορα !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/07/2012 15:50 #970 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μακαρι να πιασουν τοπο οι ευχες σας παιδες και αυριο που θα ξαναψαρεψω εκει,να αντικρυσω το χρωμα που αντιπαθω στο ποδοσφαιρο,αλλα αγαπω στο ψαρεμα.Ομως για να μην ειμαστε και πλεονεκτες,ας κατσει κατι καλο και ας μην ειναι και κοκκινο.Ας ειναι καφε με κιτρινες κηλιδες...χάχαχαχα

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), παντελης κλωναρης, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.277 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection