Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

15/07/2012 17:43 #991 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε:

Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: δεν υπαρχεις μου βγηκε ο καφες απο την μυτη :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:


Χαχαχαχα ο " Ψαχνω την κόκκινη κυρία " είναι διακοπές? Να σαι καλα φίλε " αγάπη στο χρυσό φρύδι " χααχαχχαχα , τα φιλιά μου στ΄λενω με μηνυματα καπνού ..
Απο τα Χανιά ο φίλος σου , " Ομορφα κόκκινα μάγουλα "..




"η μικρη καλογρια" ψαχνει κοφτα νερα ριξει καλαμι βγαλει συναγριδι θρεψει οικογενοια στην ευβοια :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2012 06:47 #992 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
φιλε Ευτηχη πετυχες την τρυπα με τις τσιπουρες μου φαινεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχα παντα τετοια :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2012 06:49 #993 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε νασο με παραγαδι τα πιανεις αυτα η απο ακτη???????????
πολυ ωραι ψαρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2012 14:55 #994 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χαιρετω την ινδιανικη αδελφοτητα! :lol2: :lol2: :lol2:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/07/2012 15:17 #995 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

θανασης έγραψε: Φιλε νασο με παραγαδι τα πιανεις αυτα η απο ακτη???????????
πολυ ωραι ψαρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:

Ναι φιλε Θαναση με παραγαδι παει ο Νασοs!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2012 09:16 #996 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φιλε Νασο να σαι καλα,βλεπουμε και κανα ψαρι της προκοπης και παιρνουμε δυναμη για να ψαχτουμε
περισσοτερο πανω στο αγαπημενω μας χομπι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello2: :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

17/07/2012 11:55 - 17/07/2012 11:55 #997 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Νασο μου και σε ευχαριστω για την αφιερωση!Καταφερες να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα και τωρα καρπωνεσαι τα αποτελεσματα αυτης της αποφασης που πηρες!Μακαρι να με αξιωσει ο μεγαλοδυναμος να το καταφερω και εγω καποτε αυτο!Και παλι συγχαρητηρια φιλαρακι μου και αν μπορεσω θα κατηφορησω προς Αρχαγγελο κανενα ΣΚ! :good: :give_rose: :friends:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Γιώργος Βασιλακης, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/07/2012 07:28 - 18/07/2012 07:29 #998 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Νασο!!! ευχαριστουμε για την αφιερωση!!!;) βαζεις στο παραγαδι και καλογριες?τις προαλες ελεγες οτι μαζευες ζωντανο στον ηλιο που εκαιγε ενα πρωι και το παρατησες θυμαμαι ή κανενα αλλο ζωντανο και λεω χαζομαρες :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/07/2012 12:11 #999 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ο Νασος εγραψε:
Χθεσινό ψαρεμα στην αποχή του πάγκου στις 25 οργιές με ζωντανή καλόγρια,
τα ψάρια είναι αφιερωμένα στους Θάνο, Ποσειδώνα, κουζουπη κ Τσέλιγκας.

Φιλε Νασο, καταλαβα οτι εσκεμμενα δεν μου εκανες αφιερωση ,
γιατι απλα θελεις να μου στειλεις τα ψαρια.

Συνεχισε λοιπον φιλε μου τις ωραιες ψαριες και τις αφιερωσεις στα φιλαρακια

Α λ λ α μην ξεχνας να μου στελνεις τα ψαρια.

:wav: :wav: :wav:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/07/2012 18:32 #1000 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλησπερα καταρχην σε ολη την ψαροπαρεα,
ακριβως ετσι ειναι καλε μου φιλε κωστα, το επιασες βλεπω με την μια το θεμα, τι κανεις σε εχω χασει τον τελευταιο καιρο, βεβαια κ εγω μπαινω για λιγο μια κ γραφω απο το τηλεφωνο κ ειναι δυσκολο να εχω διαρκη συνδεση κεπαφη.
Γιωργο μαζευω δολο το πρωι με την μπεντουλα κ για δολο ριχνω μεσα σπασμενους θηλυκους αχινους κ πιανω τις καλογριες ως επι το πλειστον κ γυλους.
Αυτος ειναι ο ζωντατος δολος που λεμε το συνηθς ειναι να περνω την βαρκα κ να πηγαινω σε μικρες αγκαλες αλλα αυτο τον καιρο εχει πολυ κ μεγαλη καλογρια στο λιμανι κ ετσι παω εκει, για αυτο εγραψα οτι με εφαγε ο ηλιος δεν καταλαβα ακριβως τι δεν καταλααβες κ που μπερδευτηκες.
Ειναι ο θανατος για τις συναγριδες αλλα για αυτες πρπει να καλαρειις το αργοτερο κατα τις 10 το πρωι κ να πας για σηκωμα κατα τις 3 το αργοτερο παλι γιατι πρπει να ξερεις οτι αυτοι που ξερουν το παραγαδι δεν το αφηνουν να ψαρευει για ωρες διοτι αν το κανεις αυτο κ ψαρευεις σε δυσκολους βυθους με πολλα ρεματα το πιο πιθανο ειναι να αφησεις τα εργαλεια κατω.
μπορεις να ψαρεψεις κ το βραδυ με ζωντανο αλλα τοτε απευθηνεσαι σε αλλα ψαρια θα εχεις χασει το παιχνιδι με τις συναγριδες.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.349 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection