Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

19/07/2012 08:53 - 19/07/2012 08:54 #1001 από Γιωργος (Ποσειδωνας7)
Απαντήθηκε από Γιωργος (Ποσειδωνας7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: καλησπερα καταρχην σε ολη την ψαροπαρεα,
ακριβως ετσι ειναι καλε μου φιλε κωστα, το επιασες βλεπω με την μια το θεμα, τι κανεις σε εχω χασει τον τελευταιο καιρο, βεβαια κ εγω μπαινω για λιγο μια κ γραφω απο το τηλεφωνο κ ειναι δυσκολο να εχω διαρκη συνδεση κεπαφη.
Γιωργο μαζευω δολο το πρωι με την μπεντουλα κ για δολο ριχνω μεσα σπασμενους θηλυκους αχινους κ πιανω τις καλογριες ως επι το πλειστον κ γυλους.
Αυτος ειναι ο ζωντατος δολος που λεμε το συνηθς ειναι να περνω την βαρκα κ να πηγαινω σε μικρες αγκαλες αλλα αυτο τον καιρο εχει πολυ κ μεγαλη καλογρια στο λιμανι κ ετσι παω εκει, για αυτο εγραψα οτι με εφαγε ο ηλιος δεν καταλαβα ακριβως τι δεν καταλααβες κ που μπερδευτηκες.
Ειναι ο θανατος για τις συναγριδες αλλα για αυτες πρπει να καλαρειις το αργοτερο κατα τις 10 το πρωι κ να πας για σηκωμα κατα τις 3 το αργοτερο παλι γιατι πρπει να ξερεις οτι αυτοι που ξερουν το παραγαδι δεν το αφηνουν να ψαρευει για ωρες διοτι αν το κανεις αυτο κ ψαρευεις σε δυσκολους βυθους με πολλα ρεματα το πιο πιθανο ειναι να αφησεις τα εργαλεια κατω.
μπορεις να ψαρεψεις κ το βραδυ με ζωντανο αλλα τοτε απευθηνεσαι σε αλλα ψαρια θα εχεις χασει το παιχνιδι με τις συναγριδες.



καλημερα ;) το καταλαβα Νασο απλα επειδη δεν το ειχα ξανακουσει οτι δουλευει και ετσι και την χρησιμοποιουν σαν δολωμα σε παραγαδι και λεω κατσε μην την πω την χαζομαρα μου,ηξερα απ εξω με καλαμια οτι δολωνετε αλλα πολλες σε παραγαδι σκεφτηκα μηπως μπλεκοντε αμα πανε περα δωθε,δικες μου αποριες!!! :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 12:59 #1002 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια Ευτηχη για το λυκο αλλα και για το release μακαρι ολοι να εκαναν το ιδιο!!!Με την ευκαιρια πιο ειναι το ελαχιστο επιτρεπτο οριο για τα λαυρακια???
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 13:40 #1003 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Και ενα μεγαλο ευχαριστω στον Θανο που συνεβαλε πολυ στο να το πιασω!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 14:20 #1004 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συγχαρητηρια παιδια για τα λαβρακια σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello2: :hello2: :hello2: :hello2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 14:35 #1005 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Σταύρος έγραψε: Συγχαρητηρια Ευτηχη για το λυκο αλλα και για το release μακαρι ολοι να εκαναν το ιδιο!!!Με την ευκαιρια πιο ειναι το ελαχιστο επιτρεπτο οριο για τα λαυρακια???

Noμικά, το κατώτατο όριο είναι 23 cm....
Το ελάχιστο μέγεθος ενηλικίωσης είναι περίπου τα 38cm, αντιστοιχούν περίπου σε ψάρι βάρους 800-900gr, και για εμένα νομίζω ότι εκεί γύρω στο κιλό θα ήταν καλό εμείς οι ερασιτέχνες να βάζαμε το όριό μας...

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Σταύρος, ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 15:40 - 19/07/2012 15:43 #1006 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο Σταυρο!!!Να ξερεις πως αρχη μου ειναι να μοιραζομαι γνωσεις με τους φιλους ψαραδες και οταν βλεπω αποτελεσματα σαν τα δικα σου χαιρομαι ιδιαιτερα! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 15:45 #1007 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο αδερφε μου Ευτυχη!Καλοφαγωτο το λαβρακι!!! :good: :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 17:27 #1008 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η μάνα του παραγαδι κάθετε στο βυθό κ τα παραμαλα στέκονται όρθια σαν αγγούρια κ η καλόγρια χτυπιέται κ οι δονήσεις που προκαλεί μέσα στο νερό προσελκύουν τους θηρευτες.
Η απόσταση των παραμαλων είναι 7 οργιές κ έτσι απέχουν μεταξύ τους.
Μπράβο ευτηχη η πρόοδο σου τεράστια.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ, Γιωργος (Ποσειδωνας7), Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2012 23:33 - 19/07/2012 23:34 #1009 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ σας φιλαράκια μου πάρα πολύ Θαναση , Σταυρο , Θάνο και Νάσο ! Νάσο μου νά σαι καλά , όλα αλλάξανε με αυτήν εδώ τη κυρία ..
Με βοήθησε σε όλα όσον αφορά το ψάρεμα μου και με έμαθε πολλά , απο κεί και πέρα μελέτη και άπειρες ώρες στη θάλασσα , ημερολόγια ψαρευτικά και επιμονή και πανω απ ολα αγαπη!!!
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Αντωνης Νικολαου , Σταύρος, kostas genikis, ΘΑΝΟΣ και 3 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/07/2012 15:56 #1010 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Φίλε σταυρο καλησπέρα, θα μου επιτρέψεις όλο το βάρος να το ρίξω στο δεύτερο σου ποστ που κατ εμένα έχει μεγαλύτερη σημασία απ αυτού παρά η ψάρια κ ο νοών νοητό η αναγνώριση κ ο σωστός επιμερισμός στις μέρες μας έχει ιδιαίτερη σημασία άλλωστε κ ο Σαίξπηρ έλεγε η ανωτερότητα είναι προσόν για λίγους

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος, ΘΑΝΟΣ, Spiros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.380 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection