- Δημοσιεύσεις: 1563
- Μου αρέσει που έλαβε 444
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Grigoris (Γοφαροκυνηγός) έγραψε: Μπράβο Ευτύχη!
Τα συγχαρητήριά μου και από εμένα φίλε,πάντα τέτοια!!!
Και εις ανώτερα,άντε και σε 3κιλη!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Ευτυχηηηηηηηη,ονειρο ζω μη με ξυπνατεεεεεε
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Συγχαρητηρια αδελφε!!!Τρομερο ψαρι!!!
Να εισαι παντα καλα!
ΥΓ-Τωρα αποκταs εμπειρια να εχειs το νου σου οτι την 400αρα την αφηνουμε να μεγαλωσει και να ερθει να τη πιασουμε Κυρια πλεον!!!χαχαχααχαχαχχαχα
Κοιταξε ενα ωραιο μηνυμα που ελαβα απο τον αδελφο Πετρο Κρητικο που τα λεει ολα...
Τόσο ο σαργός, όσο και η τσιπούρα είναι ψάρια ερμαφρόδιτα, και αρχικά είναι αρσενικά και μετά θηλυκά!
Έτσι λοιπόν ο σαργός γύρω στα 18 cm φτάνει σε αναπαραγωγική ωριμότητα ως αρσενικό και μετά γύρω στα 25 ως θηλυκό!
Στην τσιπούρα τα μεγέθη είναι 30 και 38 αντίστοιχα....
Με βάση αυτά υπολόγισε....
Αν είναι μεγαλύτερα του δεύτερου νούμερου είναι τέλεια...
Αν ειναι μεγαλύτερα του πρώτου παλεύονται που και που...
Αν είναι μικρότερα....
Με βάση αυτά τα νούμερα σκέψου ποια πρέπει να είναι τα ελάχιστα επιτρεπτά μεγέθη....
Εισαι μεγαλοs ψαραs φιλε χωριs πλακα!!!![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ψαχνοντας στο διαδυκτιο,βρηκα αυτο:http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CE%B7%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%B1%20%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B7%CF%82%20%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%82&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.greekdivers.com%2Fmag%2Fel%2Fcontent%2F%25CF%2584%25CF%2583%25CE%25B9%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%258D%25CF%2581%25CE%25B1-sparus-aurata&ei=obAVT6SJHYGk-gaErpjdAg&usg=AFQjCNFpp7tMHdRLFLWxEWhqfMU5UTJc7Q&sig2=2UC45rB6XH9H49604rEIlg..Βεβαια εχω ξαναακουσει για 400αρα αυγωμενη!Ισως να ειναι και οι τσιπουρα ενα απο τα πλασματα που αρχιζουν να αλλαζουν συμπεριφορα,λογω των αλλαγων που εχει υποστει η φυση!Ποιος ξερει...Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: εγω παλι εχω ακουσει απο μελος εδω μεσα οτι εχει πιασει σαργο της παλαμης και ηταν αυγομενος και δεν ηταν αρχαριος ή δεν ηξερε,οπως και επισης το καλοκαιρι μας ειπε επαγγελματιας ψαρας στην σαλαμινα ο Θανος θα το θυμαται οτι οι τσιπουρες δεν ειναι ερμαφροδιτες οπως και οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οσο και μεγαλες αν ειναι,και εκει καπου το εχασα το θεμα γιατι και εγω αυτο ειχα ακουσει και ηξερα οτι ειναι ερμαφροδιτες κανενας δεν εχει αποδειξει ουτε οτι ειναι ουτε οτι δεν ειναι ολα απο εμπειριες λεγοντε εχω πιασει 400 αρα αυγομενη και ηταν μωβ στα χρωματα,οπως και να εχει 20 ποντους λεει στα επιτρεπτα μεγεθη για να την κρατησει καποιος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Μπορει στα 17,5 κιλα που αναφερεται στο αρθρο,να ειναι 70 ποντους μηκος,ομως δεν αναφερει το παχος του ψαριου,οπως και το υψος!Τι να πω...δεν με εχει αξιωσει ο μεγαλοδυναμος να δω ιδιοις ομμασι τετοιο ψαρι!Λαμπρο τον ελεγαν,οχι Παυλο!Γιωργος (Ποσειδωνας7) έγραψε: και εγω φιλε μεχρι προτινος πιστευα οτι ειναι ερμαφροδιτες,εαν θυμασαι την κουβεντα το καλοκαιρι προς το τελος του σεμπεμβρη με τον γιο του φιλου σου παυλου εκει σαλαμινα ,την μερα που ειχαμε κανει μια καλη ψαρια που ηταν και ο σπυρος ο κρεζιας μαζι , και μας ελεγε οτι ειναι αρσενικες και θυληκες οι τσιπουρες και οι μεγαλες, και οτι δεν αλλαζουν φυλο, εκει ειχαμε βγαλει και την μισοκιλη σχεδον μωβ τσιπουρα εαν θυμασαι, και φαινοταν να το κατεχει λιγο το θεμα, τωρα δεν ξερω τι να πω εγω εκεινη την μερα μπερδευτηκα
οπως και να εχει 20 ποντους μετρισιμη ειναι στην σελιδα των ψαριων που πρεπει να κρατιουντε,επισης αυτο με τον σαργο με ειχε μπερδεχει πολυ τοτε που το ειχα διαβασει τι να πω
οπως και αυτο που διαβαζω στο αρθρο με μπερδεψε γιατι 70 cm να ειναι 17,2 κιλα δεν γινετε ειναι λιγο δυσκολο
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD