- Δημοσιεύσεις: 21579
- Μου αρέσει που έλαβε 11871
Μιχαλη μου και εγω που δεν ειμαι η κοπελα σου τρομαζω οταν τη βλεπω τη σκορπινα!!!Δεν θελω καθολου να πιανεται στο αγκιστρι μου!Παντωs ειναι πεντανοστιμη!!!mixalis έγραψε:
παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε:
Μιχαλη μου και εγω που δεν ειμαι η κοπελα σου τρομαζω οταν τη βλεπω τη σκορπινα!!!Δεν θελω καθολου να πιανεται στο αγκιστρι μου!Παντωs ειναι πεντανοστιμη!!!mixalis έγραψε:
παιδες η κοπελα μου τρομαξε με την σκορπινα και δεν θελει να την κανει σουπα!!
ειναι κακομουτσουνο παναθεμα το!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλαμαρι ειναι Δημητρη!!!Στο λιμανακι στη Ν.Μακρη οπωs εχουμε πει το βραδακι εχει καλαμαρια αυτη την εποχη!!!Δημήτρης έγραψε: Καλησπέρα και από εμένα.
Σε απογευατινό ψάρεμα σήμερα στο λιμάνι της Νέας Μάκρης σε 2 καλάμια με μάνα σε μονάγκιστρο δεν είχαμε ούτε μία τσιμπιά. Το μόνο που βγήκε ήταν ένα θράψαλο (ή καλαμάρι δεν είμαι και σίγουρος, πείτε και εσείς) σε καλαμαριέρα. Αυτά από το μέτωπο και ελπίζουμε σε πιο τυχερές μέρες.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ε οχι κι ολαΔημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Μια φορα με τσιμπησε Νασο μου και τα ειδα ολα!!!Απο τοτε μου παει ναααααα οταν τη βλεπω!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Αυτοs ειναι ο κανοναs πλεον σε ολα τα μερη φιλε Αλεξανδρε!!!Η εξαιρεση ειναι το να εχουμε καλα αποτελεσματα!!!Δυστυχωs!!!Αλεξανδρος32 έγραψε: Καλησπέρα σε όλους....Εχω καιρό να γράψω αν και παρακολουθώ το forum...
Μετά απο καιρό αποφάσισα τέτοιες μέρες, που έχω και άδεια, να πάω για ψάρεμα στη Χαλκιδική. Ήξερα οτί και μια παρέα μου θα κατέβαινε αλλά σε αλλο μέρος. Από τις 9.00 μέχρι τις 15.00 ούτε τσιμπιά!! Με μονοδόλια και ακροβάτες. Ένας παραδίπλα με αμερικάνο και μάνα....Κι αυτός τίποτα σε ένα μέρος που αποδεδειγμένα δίνει ψάρια καλα. Παρατήρησα όμως το εξής. Η θάλασσα ήταν ΠΟΛΥ τραβηγμένη μέσα....Είδα φυκαδες και βράχια να προεξέχουν που δεν φαίνονται ούτε με την βραδυνή αμποτη...
Αλλαξα τοποθεσία σε διπλανό όρμο και βγήκε μονο ένας σαργός μινιατούρα που επέστρεψε πίσω στη μαμα του. Οι υπόλοιποι που μιλήσαμε τα ίδια....
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εξήγηση? Ο καιρός ήταν εξαιρετικός όλη μέρα. Εκτός αν η σελήνη ήταν απο την "κάτω" πλευρά και τραβούσε τόσο πολύ τη θάλασσα...αλλα μέχρι και το μεσημέρι? Ακόμα και στη σκάλα που εχει εκει και ρώτησα καθώς εφευγα, τιποτα απο το πρωι...λές και τα ψάρια ήταν αφαντα.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Θεμα τυχηs ειναι Γιωργο μου!Απλα μου τη καρφωσε και πηγα!!!Το αποφασισα πριν δυο μερεs,μολιs ειδα οτι σταματαει ο αεραs!!!Πρεπει να πω οτι οι γιαγιαδεs με τα σκουφακια κολυμπαγανε και σημερα, απο το πρωι 9 η ωρα!!!Απιστευτο!!!Η θαλασσα ηταν λαδι!!!Δολωματα καλά δεν βρηκα γιατι οι Αμερικανοι ηταν μικροι!Αναγκαστηκα λοιπον να δολωνω δυο μαζι!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD