Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/07/2011 10:58 #511 από Βασιλης Τζανινης
Απαντήθηκε από Βασιλης Τζανινης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημερα Γιαννη και Νασο

Να ρωτησω κατι ρε παιδια? Αν υποθεσουμε οτι ριχνεις 150 αγκιστρια παραγαδι και βγαζεις αυτα τα ψαρια χωρις να εισαι επαγγελματιας και φυσικα - αφου οπως ειπε ο Νασος μαζευεις μετα απο τοσες ωρες λογω καιρου - τα ψαρια ερχονται πανω ψοφια τι κανεις? Θελω να πω εισαι παρανομος? Και αν ναι τι πρεπει να τα πεταξεις παλι στη θαλασσα?

"Ποτε μην τα βαζεις με εναν ηλιθιο. Ειναι βεβαιο οτι θα σε ριξει στο επιπεδο του και θα σε νικησει εκ πειρας." - Mark Twain

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:11 - 04/07/2011 11:15 #512 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Συνολικό επιτρεπόμενο βάρος

Όπως κι αν ψαρεύετε (με ψαροτούφεκο, από την ακτή ή με σκάφος), τα αλιεύματά σας (ψάρια, μαλάκια ή οστακόδερμα) δεν πρέπει να ξεπερνούν σε βάρος τα 5 κιλά, εκτός κι αν ψαρεύετε με δίχτυα ή παραγάδια, οπότε το όριο αυτό ανεβαίνει στα 10 κιλά.



Tα παραπάνω όρια (των 5 ή 10 κιλών) δεν ισχύουν στις περιπτώσεις που ένα ψάρι από μόνο του έχει βάρος μεγαλύτερο των 5 ή 10 κιλών, αντίστοιχα.
και στο ψάρεμα, το μέγεθος μετράει


Tο προαναφερόμενο σύνολο ψαριών αφορά τον κάθε ερασιτέχνη χωριστά. Aν σε μια βάρκα, για παράδειγμα, ψαρεύουν δύο άτομα, η ψαριά τους θα είναι νόμιμη ακόμη κι αν είναι δέκα ή, στην περίπτωση που ψαρεύουν με δίχτυα ή παραγάδια, είκοσι κιλά.

Σημειώσεις:
- Aν πρόκειται για ροφό, μόνο ένα άτομο του είδους επιτρέπεται να πιάσετε

πηγη-http://www.ofsx.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=84

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:16 #513 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
γεια σου φιλε μου βασιλη κ καλη εβδομαδα να εχουμε λεβεντη μου,
θα σου απαντησω ευθης αμεσως στο ερωτημα σου.
Ο νομος αβαφερει σητα οτι δικαιωμα ο ερασιτεχνης ψαρας εχει να ριχνει εως 150 αγκιστρι εχει δικαιωμα να παρει εως 5 κιλα ψαρια η ενα ψαρι εως 5 κιλα.
τωαρ πολυ σωστα αναφερεις οτι καλε ρε φιλε για τους χ λογους πηρα παραπανω ψαρακια κ μαλιστα λογω εκτακτων αναγκων τα πηρα ψοφια.
εχει βασιλη μου υπαρχει κενο κ πιστευω πλεον οτι εξαρτατε σε τι λεμενικο ας πουμε θα πεσεις.
σιγουρα αν ειναι πανω απ 5 κιλα κ θελει ανα σε τραβηξει μπορει να το κανει.
κανονικα ναι υπαρχιε παραλογια κ σου λεει ναι δεν μπορεις να τα κρατησεις.
κ λεω εγω τωρα ενταξη δεν μπορω αλλα συναιβει ειναι προτιμοτερο να τα πεταξω η να τα μοιρασω σε δυο οικογενεια που θα σου συγχωρησουν τα πεθαμενα σου που λεει ο λογος κ θα κανεςι κ ενα καλο ?
νασος.
Τα ψαρια που πηρα βασιλη εστω κ μετα τοσες ωρες ηταν ολα ζωντανα ο μεγαλος ροφος ηταν ζωντανος ακομα κ οταν γυρισα στο λιμανι μεσα .

νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Βασιλης Τζανινης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:21 #514 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Στο παραγαδι το οριο ειναι 10 κιλα Νασο μου!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:43 #515 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
οσο ζεις μαθαινεις δημητρη μου εγω ειχα την εντυπωση χωρις βεβαια να χω ρωτησει επακριβως κ καπου συγκεκρημενα οτι ηταν 5 κιλα αρα λαθος.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:44 #516 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ειναι σιγουρο αυτο δημητρη 100% γιατι σπαω κ ξανασπω το κεφαλι μου κ ολο αυτο μου ερχετε στο μυαλο για 5 κιλα δλδ οχι οτι εχει καμμια σημασια στην προκειμενη , το ειδες απο σαιτ λιμεναρχειου ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:47 #517 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πεντε κιλα ειναι Νασο εκτοs απο το ψαρεμα με παραγαδι που ειναι Δεκα κιλα!
Διαβασε πιο πανω και θα δειs τι λεει ο νομοs!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 11:57 - 04/07/2011 11:59 #518 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
ωραια ψαρακια παντως ηταν παιδια δεν ξερω αν φαινοντας καλα στην φωτο γιατι ειχε παλαντζαρισμα απο βουβο κυμα οταν εβγαλα την φωτο .
ηταν γερα ψαρια κ κατι που μου εκανε εντυπωση κ θελω να ρωτησω κ εδω στο σαιτ μηπως καποιος φιλος το γνωριζει αυτο ειναι το εξης : ο ροφος ειχε παιδια μεσα στα βραγχια του , πανω στα βραγχια κατι σρογγυλα σαν παρασιτα τα αποκαλεσα εγω κ μαλιστα ητνα παρα πολλα σαν να ηταν δεντρο κ ειχε πανω παρασιτα ρε παιδακι μου.
ρωτησα τον φιλο μου γιωργο που ειμασταν στο προηγουμενο ψαρεμα μαζι κ επειδη τον εμπιστευομε απολυτα ως ψαρα μου ειπε οτι ειναι οργανισμοι που εχουν σκοπο να καθαριζουν τα βραγχια του ψαριου.
ψαρευω πολλα χρονια σε διαφορα ψαρεματα κ με διαφορυς τροπους ψαρεματος εκτος παο τα διχτυα που σιχαινομε οσο δεν φανατζεστε ειδικα τα διχτυα για αστακους που τα ριχνουν διημερο τα απλωνουν μετα κ αφου εχουν στεγνωσει τα διχτυα με τα τσοκαρα να τα κοπανανε για να σπασουν οι πετρες κ ο ιδρωτας ολων αυτων στην προβλητα στο καψαλι να τρεχει ποταμι νταλα μεσημερι.
βεβαια αποφερουν οσα δεν αποφερουν τα υπολοιπα διχτυα που απευθυνοντε σε αλλα ψαρια του βυθου περισσοτερο αλλα... βρωμα πολυ ρε παιδακι μου.
στο θεμα τωρα που σας ειπα αν φιλος γνωριζει το θεμα θα ηθελα πολυ να το συζητησουμε κ να μου πει αν γνωριζει κατι περισοσοτερο η αν ειναι αυτο που μου ειπαν.
μαλιστα τα ψαρακια που επιασα κανενα δεν ηταν πεθαμενο, βεβαιως γνωριζουμε οτι κ οι ροφοι χρτυπανε μερα, το βλεπεις αυτο αλλωστε οταν ριχνεςι μερα μεσημερι με ζωντανο για συναγριδες οτι δεν ειναι σπανιο να περνεις κ ροφους, για τις στειρες δεν μιλαω καθολου γιατι αυτες χτυπανε παντα κ παντους κ οποτε ναναι τροφη να βρουν στο διαβα τους κ αυτο φτανει για αυτες.
εντυπωσημου εκανε οτι ηταν μεγαλες κ καλοαναθρεμενες κ μαλιστα καλοφαγωμενες , αυτο μου εδειξε οτι τα ψαρια δεν στερουντε τροφης κ αυτο δειχνει πολλα κ θετικα πραγματα.
αυτα κ οτι αλλο θυμαμε το γραφω αργοτερα γιατι ειμαι στο γραφειο κ οτι θυμαμε το γραφω.
επισης οπως αναφερα κ καπου αλλου για ακομα μια φορα η θαλασσα μας διδασκει οτι μαζι της δεν παιζεις κ δεν σηκωνει πολλα πολλα κ οι αποφασεις που περνεις οταν εισαι μεσα το σωστο απο το λαθος απεχει οσο μια τριχα κ αυτη η τριχη ενα προκειμενο πολλες φορες κρατα την ζωη σου.
δεν σας κρυβω οτι καποια στιγμη τρομαξα διοτι οταν καλαριζα ο καιρος με πηγαινε στα βραχια κ σκεφτομουν ρε παιδακι μου μηχανες ειναι το να συμβει μια ζημια δεν ιεναι κατι που θα ερθεις απο τα αγραφα για αυτο πορωτου ξεκινησουμε για να παμε οπου ειναι να παμε διπλο κ τριπλο τσεκαρισμα σε αυτα που πρπει να εχουμε μαζι μας για να μην νοιωθεις μετα ηλιθιος κ σαν ασχετος οπως ενοιωσα εγω προχθες το βραδυ.
οι μικροοργανισμοι που αναφρεω οτι ηταν στα βραγχια του ροφου ηταν ασπρα στρογγυλα κ στο μεγεθος του κεφαλιου του σπιρτου

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 12:04 #519 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
επισης εκτος απο τα ψαρια στην φωτο πηρα ρε παιδια ποσα να σας πω κ επτα μουγκρια κ τρεις σμερνες απ τις οποιες οι δυο ηταν τεραστιες με ολη την σημασια της λεξηςκ χωρις υπερβολες.
βεβαια οταν ειμαι μονος κ οχι μονο δεν τα κρατω τα ψαρια αυτα τα απελευθερωνω οταν ειναι ζωντανα γιατι συνηθως απ την προσπαθεια τους να ξεφυγουν φουρκιζοντε απο μονες τους κ αυτες κ τα μουγκρια,
ο λογος ομως που δεν τις θελω μεσα στην βαρκα ειναι οτι στην γεμιζουν σαλια αηδειας κ δεν ειανι αυτος βεβαια ο λογος οσο το οτι μετ; γλυστραει αφανταστα κ μπορει να φας καμμαι τουμπα , αν εχιε κ καιρος καλη ωρα οπως πρχθε ςκ να σκοτωθεςι χωρις να το καταλαβεις.
μια αλλη παρατηρηση που εχω να κανω απο την προχθεσινη βραδυα ηταν οτι ενω μου εδωσε τον καιρο ο μπαμπης η θαλασσα ητνα τουλαχιστον ενα μποφωρ παραπανω το κυμα απο αυτο που εδινε το μετεο κ αυτο γιατι το ρεμα το οποιο ετρεχε φωτια προς το γυθειο ερχοταν σε κοντρα με την πορεια τνω κυματων κ αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να θαλασσωνει περισοτερο τα νερα.
θερμοκρασια νερου ηταν τα ιδια με την προηγουμενη εβδομαδα δλδ 23 βαθμους

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/07/2011 13:30 #520 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημέρα και καλη εβδομάδα σε όλους ,
Το θέμα δεν είναι τα όρια , τα όρια πρέπει να τα βάλουμε εμείς οι ερασιτέχνες και μη ψαράδες για να μπορέσουμε και στο μέλλον να έχουμε . Εγω όταν πάω για ψάρεμα σκοπός μου είναι πρώτον να πιω το καφεδάκι μου στην θάλασσα δεύτερον να χαλάρωσω και τρίτον να γυρίσω με ενα ψαράκι ( το τελευταίο δεν είναι αυτοσκοπός μόνο αν είναι να το βάλω στην φωτιά εκείνη ή την επόμενη μέρα). Το παραγάδι είναι ιδιαίτερο ψάρεμα και κάποιες φορές τα θυραματα ανεβαίνουν μισοπεθαμενα και είναι δύσκολο να σώσουμε κάποια .Υπάρχουν όμως και τεχνικές όπως ο φύλακας ή το Jigging η ζογκα κα στις οποίες τα ψάρια έρχονται ολοζωντανα και μπορουμε εύκολα να τα ελευθερωσουμε .
Οι νόμοι υπάρχουν αλλα δυστυχώς δεν τηρούνται και βέβαια δεν υπάρχει κράτος να τους υποστήριξη!!!!!
Αν δεν αλλάξουμε εμείς είναι βέβαιο οτι σε μερικά χρονια θα τρώμε μόνο τσιπουρες και λαυρακια !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΗΛΙΑΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.337 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection