Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

24/08/2008 00:17 #501 από Γιωργος f030
Απαντήθηκε από Γιωργος f030 στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ο ερημιτης (βεναρδος ο ερημιτης) δεν εχει...ιδιοκτητο σπιτι (κοχυλι),
χρησιμοποιει οποιο βρισκει αδειο.
Συχνα τσακωνεται με αλλους ερημιτες για το ιδιο κοχυλι.
Εξ αιτιας αυτης του της συνηθειας σε ορισμενα μερη τον
αποκαλουν και "νοικαρη". :yes:
Ενα απο τα καλυτερα φυσικα δολωματα.

Φιλικα
Γιωργος f030

Ψαρεψτε γιατι χανομαστε!
Οχι ψαροτροφες και χημικα,χανονται τα ψαρια!
Μελος του Κινηματος Ε.Ψ.Α.Ε.
(Ερασιτεχνες Ψαραδες Ανενταχτοι Εναλλακτικοι)
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/08/2008 23:05 #502 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Χαιρετίσματα στην παρέα.
Βρε παιδία έχω πάρει αυτό το ψάρι και δεν είμαι σίγουρος τί είναι. Νομίζω ειναι κέφαλος. Είμαι σωστό;; :scratch_one-s_head:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/08/2008 23:07 #503 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ξέχασα την φωτό!!!  :crazy: :crazy:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/08/2008 00:21 #504 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μυλοκόπι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/08/2008 14:59 #505 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Μυλοκόπια και τα ... 2    :bye:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 13:04 #506 από Αντώνης Παπαδόπουλος (Centaur)
Απαντήθηκε από Αντώνης Παπαδόπουλος (Centaur) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Γνωρίζει κανείς τι ψάρι είναι το εικονιζόμενο; Πιάστηκε σε παραγάδι, σε βάθος 40, περίπου, μέτρων, στον Παγασητικό, φέτος τον Αύγουστο. Το μήκος του είναι, περίπου, 8 εκατοστά.

Τσιμπάει; Τσιμπάει;
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 13:16 #507 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
κρεμμύδι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 15:33 #508 από Αντώνης Παπαδόπουλος (Centaur)
Απαντήθηκε από Αντώνης Παπαδόπουλος (Centaur) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Νίκο, ευχαριστώ. Μήπως γνωρίζεις την επιστημονική του ονομασία;

Τσιμπάει; Τσιμπάει;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 16:05 #509 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Αντώνη δυστυχώς όχι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/09/2008 18:28 #510 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Εγώ με το εγγλέζικο πάντως βγάζω 10άδες τέτοια πριν αρχίσουν να μαζεύονται οι χαρακωτοί...! Τα ξαναρίχνω μέσα και τα περισσότερα ζούνε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.334 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection