Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

08/08/2008 11:12 #491 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Λυχνός η διαφορετικά κούκος.Αν είναι ζωντανό αν του βάλεις τσιγάρο στο στόμα καπνιζει!!!(δεν κάνω πλάκα)

:good:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2008 13:08 #492 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Αυτό είναι το ψάρι σου www.fishbase.org/Summary/SpeciesSummary.php?id=1779 και κατά τ' άλλα είναι όπως σου τα είπαν οι φίλοι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2008 13:31 #493 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
σας ευχαριστω συνψαραδες μου. το σιγουρο ειναι πως δεν το αγγιξα ουτε το δοκιμασα καθολου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2008 13:36 #494 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Δεν υπήρχε πρόβλημα να το καταναλώσεις. Πουλιέται στο εμπόριο και μαζί με άλλα 2-3 είδη μπορείς να τα φτιάξεις μια σούπα που να γλείφεις και τα δάχτυλά σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2008 20:20 #495 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
για τα ψάρια υπάρχει και εγκυκλοπαίδεια

www.psarema.eu/content/view/247/159/lang,el/

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/08/2008 15:06 #496 από Χρήστος
Απαντήθηκε από Χρήστος στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
στη Β.Ελλαδα το λεμε λοχαγο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/08/2008 21:00 #497 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
αυτό είναι η πορφύρα :unknw:


Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2008 04:17 #498 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Ναι Ευθυμη αυτη ειναι πορφυρα  :yes:
Αν βρεις και με ποδαρακια σε περιπου παρομοιο κελεφος ειναι το σκαρτσινι,κριτσινι η κριτσιναρι!!Αναλογα την περιοχη εχει και την δικια του ονομασια! :this:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2008 12:53 #499 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Ναι Ευθυμη αυτη ειναι πορφυρα  :yes:
Αν βρεις και με ποδαρακια σε περιπου παρομοιο κελεφος ειναι το σκαρτσινι,κριτσινι η κριτσιναρι!!Αναλογα την περιοχη εχει και την δικια του ονομασια! :this:


έως τώρα το σκαρτσινι νόμιζα για πορφύρα άλλα όταν είδα αυτό από το χρώμα κατάλαβα το λάθος μου.
ευχαριστώ Ηλία :thank_you2:

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/08/2008 21:47 #500 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?

Ναι Ευθυμη αυτη ειναι πορφυρα  :yes:
Αν βρεις και με ποδαρακια σε περιπου παρομοιο κελεφος ειναι το σκαρτσινι,κριτσινι η κριτσιναρι!!Αναλογα την περιοχη εχει και την δικια του ονομασια! :this:


έως τώρα το σκαρτσινι νόμιζα για πορφύρα άλλα όταν είδα αυτό από το χρώμα κατάλαβα το λάθος μου.
ευχαριστώ Ηλία :thank_you2:


Σκαρτσίνι ή ερημίτης είναι το ακόλουθο:

Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.277 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection