Ερώτηση Τι ψαρι ειναι αυτο ?

14/07/2008 17:57 #481 από Γιάννης (john_2600)
Απαντήθηκε από Γιάννης (john_2600) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Επισης αν τα κατω χειλια της εξεχουν λιγο πιο πολυ απο τα πανω, και εχει ψηλοαγρια οψη, τοτε ειναι πιγγα.

Η ρεματιά βρίθει....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2008 19:11 #482 από |nf3rn0_MaSt3R® (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από |nf3rn0_MaSt3R® (Δημήτρης) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Παιδια τελικα ειχα παει για μουρμουρια αλλα και παλι ηταν παρα πολυ μικρα!Ο τοπος που παω παλια ηταν μουρμουροτοπος και μαλιστα πολυ καλος τελικα σημερα εχει μονο γονο μουρμουρας!Και τελικα εφυγα και πηγα για spinaki και μου χτυπησαν 3ψαρια!Ηταν κοκκινα, ηταν σαν δρακαινα αλλα ηταν 3φορες  στο μεγεθος μιας κοινης δρακαινας αλλα δεν ειχε το αγκαθι και ειχε παρα πολλα δοντια μικρα και κοφτερα και ηταν κυνηγοψαρο σιγουρα γιατι κυνηγουσε το γονο σαρδελας σαν τρελο!Ξερετε τι ηταν; Δεν το εχω ξαναδει θα ορκιζομουν οτι ηταν δρακαινα αλλα δεν ειχε το χαρακτηριστο αγκαθι της στη ραχη... Ξερει κανεις πως λεγεται; Σιγουρα πρεπει να ειχε σχεση αμμεση με τη δρακαινα αλλα δεν ηταν...

Θα ήθελα να ξέρω τις σκέψεις του Θεού! 'Ολα τα άλλα είναι λεπτομέρειες...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2008 19:15 #483 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Καμιά φωτογραφία υπάρχει ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2008 19:24 #484 από Γρηγόρης (SpinnKiller)
Απαντήθηκε από Γρηγόρης (SpinnKiller) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
παπανικολης(σκαρμος)  ισως??

οποιoυ δεν αρεσω ας με κανει ignore ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2008 19:29 #485 από |nf3rn0_MaSt3R® (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από |nf3rn0_MaSt3R® (Δημήτρης) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Οχι δεν ειχα το κινητο μου μαζι! Ειχα ακουσει οτι παρεα με τα λαβρακια και τα κοκαλια της περιοχης υπηρχαν και κατι αλλα μαλλον σκαρμοι ισως εχεις δικιο ξερεις τι ψαρι ειναι αυτο;

Θα ήθελα να ξέρω τις σκέψεις του Θεού! 'Ολα τα άλλα είναι λεπτομέρειες...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/07/2008 19:36 #486 από |nf3rn0_MaSt3R® (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από |nf3rn0_MaSt3R® (Δημήτρης) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Τελικα το βρηκα! Ευχαριστω ολους σας! για δειτε:   

Μήκος:  Έως τα σαράντα πέντε εκατοστόμετρα (45  cm).

Εξάπλωση: Μεσόγειος Θάλασσα, ανατολικός Ατλαντικός Ωκεανός, από το Μαρόκο ως το Πράσινο Ακρωτήρι (συμπεριλαμβανομένων των νησιών των Αζορών), δυτικός Ατλαντικός Ωκεανός (νησιά Βερμούδες, νησιά Μπαχάμας και μικρές Αντίλλες – γνωστές σαν νησιά Leeward).

Βάθος: Απαντάται σε πολύ ρηχά παράκτια νερά (συνήθως τρία έως είκοσι μέτρα), αλλά και σε μεγάλα βάθη έως και τετρακοσίων (400) μέτρων

Food: Επί το πλείστον ιχθυοφάγο είδος, αν και τρέφεται και με άλλα ζώα.

Κοινή ονομασία: Στη Σύρο το είδος ονομάζεται Σκαρμός.

Γενικές πληροφορίες: Οικογένεια: SYNODONTIDAE (Lizardfishes = «σαυρόψαρα»). Είναι ημιτροπικό ζώο (45° N – 14° N), ζει σε αμμώδη ή βραχώδη περιβάλλοντα στο βυθό. Είναι θηρευτής που κυνηγά με ενέδρες και συλλαμβάνει τη λεία του με γρήγορες εφορμήσεις. Στην αγγλική γλώσσα το κοινό του όνομα είναι είτε «σαυρόψαρο» με γαλάζιες ρίγες ή «σαυρόψαρο» του Ατλαντικού. Στη χώρα μας εκτιμάται σαν βρώσιμο είδος και συμπεριλαμβάνεται στην ποικιλία των ψαριών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή ψαρόσουπας

Θα ήθελα να ξέρω τις σκέψεις του Θεού! 'Ολα τα άλλα είναι λεπτομέρειες...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2008 14:55 #487 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
αυτο εδω τι ειναι παλι??? σατανοψαρο??
[img][/img]

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2008 14:58 #488 από Michalis
Απαντήθηκε από Michalis στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
?????
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/08/2008 15:38 #489 από Βασίλης (maoukas)
Απαντήθηκε από Βασίλης (maoukas) στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
σαν λυχνος δειχνει.

Βασιλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/08/2008 11:08 #490 από portorafti
Απαντήθηκε από portorafti στο θέμα Τι ψαρι ειναι αυτο ?
Λυχνός η διαφορετικά κούκος.Αν είναι ζωντανό αν του βάλεις τσιγάρο στο στόμα καπνιζει!!!(δεν κάνω πλάκα)

Don't knock on deaths door,Ring the doorbell and run!He hates that!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.342 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection