× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

02/04/2013 19:21 #2711 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Να δω πότε θα καταφέρουμε να πάμε σ αυτούς τους Πεταλιούς εμείς οι καγιακάδες που δεν έχουμε πάει ποτέ!

Σ' ευχαριστούμε που μας ταρακουνάς!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 19:30 #2712 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Το να ξεκινησετε να πατε με τα καγιακ, απο Ραφηνα ΠΧ, το κοβω χλωμο.Ειναι 13 ναυτικα μιλια αποσταση.Αρα θα πρεπει να περασετε απεναντι στο Μαρμαρι και απο εκει στουs Πεταλιουs με τα καγιακ!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/04/2013 23:21 - 02/04/2013 23:29 #2713 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ σε ολους. :)
Εδω πάνω, ο ήλιος μας καταδέχεται μια φορα τη βδομάδα και αν.Νερό ...νερό...
Λεφτά δεν υπάρχουν οσο και να θες... :help1:
Χρόνος επίσης... :moil:
Και δε μας φτάνουν ολα αυτά ήρθε και η άνοιξη... :air_kiss:
Και μου ονειρεύεστε Πεταλιούς χλωμούς και δε ξερω εγω τι άλλο... :clapping:
Α! ΚΑΙ ΤΟ ΨΆΡΕΜΑ με καγιάκ δεν απαγορευεται τελικά ,απλάδε κινεί χρήμα και ετσι ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΑΙ.Ο νοών νοείτω.Και ου μπλέξεις.Ηλέξη πάντως απαγόρευση δεν υπάρχει. ;)
...........................................................νομίζωοτι με πειράζει τελικά το νερο.........................................................................
...''τώρα πουρθε η άνοιξη και μυρίζουνε οι ψησταριές''... :drinks:
Φεύγω για ψάρεμα σε 40' ,να είστε εδω οταν γυρίσω. :tease:
ΑΝΟΙΞΗ._


Υ.Γαποκάλεσε κάποιος αυτό τον τόπο μπουρδέλο?τσσσσ ,τσσσ ,τσσ.

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mike

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2013 11:40 #2714 από mike
Απαντήθηκε από mike στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
αλλαξα το ρουτερ δημητρη μαλλον αυτο εφταιγε για ολα ,αντωνη :big_hbd: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :occasion15: :occasion15: χαιρετισματα και στα αγαπημενα γιαννενα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2013 12:27 #2715 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ Μαϊκ!!!

για καμιά καγιακοβολτα θα παμε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2013 19:36 #2716 από Ιπτάμενος Ολλανδός
Απαντήθηκε από Ιπτάμενος Ολλανδός στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Άρχισα τη σκέψη για φουσκωτή βαρκούλα με κουπιά, αλλά όσο διαβάζω τα θέματα για καγιάκ, η σκέψη όλο και στενεύει και γίνεται καγιάκ. Για φουσκωτό πάλι όμως. Αν το βρω και σε καλή τιμή...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/04/2013 20:22 #2717 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γειά σου Ιπτάμενε Ολλανδέ! :bye:
καλως όρισες στην παρέα των καγιάκερς,

το πρώτο μου σκάφος ήταν φουσκωτό γιατί κι εγώ σαν άσχετος που ήμουνα νόμιζα οτι είναι καλύτερο απ την άποψη αποθήκευσης και μεταφοράς (που σε αυτό το κομμάτι είναι) αλλά τελικά έκανα λάθος, μου τα έλεγαν κι εμένα οι πιο έμπειροι αλλά εγώ στην κοσμάρα μου, δεν τους άκουσα!
Το φουσκωτό στο νερό δεν τσουλάει καθόλου, αλλά καθόλου όμως, λαστιχάρει και μένει εκεί που είναι, όλο κάνεις κουπί κι όλο εδώ είσαι!

οπότε ξανασκέψου το, εγώ θα σου έλεγα να πας σε πλαστικό κατ ευθείαν για να αποφύγεις αυτά που τράβηξα εγώ!
και για να μην δώσεις έναν σκασμό χρήματα και δουλειά δεν κάνεις, γιατί τα καλά φουσκωτά είναι ακριβά.

Καλό σου βράδυ! :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 08:35 - 04/04/2013 08:40 #2718 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα!!!!!!

Μια ερώτηση θα θελα να κάνω αν κάποιος εχει σχετική εμπειρία να μου απαντήσει. Με ενδιαφέρει να κάνω μια αγορά ενος Ocean Kayak trident Angler, αλλα ειμαι σε δίλημμα ως προς το μέγεθος γιατι ειμαι μεταξύ του 11 ή του 13.
Εκτός απο την διαφορά του μεγέθους που σημαίνει περισσότεροι οσο ποιο μεγάλο, ξέρετε ποιο ειναι το καλύτερο και για ποιον λόγο?
Πολλές φορές εκει που θελω να το χρησιμοποιήσω το πιάνουν και τα μποφορακια.
Αύριο θα περάσω και μια απο την έκθεση να τα δω και απο κοντά απλα θα θελα απο κάποιον που γνωρίζει να μου πει την γνώμη του.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 08:41 #2719 από antonis123
Απαντήθηκε από antonis123 στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημέρα!
εγώ είχα το 13 και ήταν πολύ καλό!

θεωρώ οτι είναι πιο γρήγορο από το 11 που για μένα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο,
το 11 το έχουν κάποια παιδιά απο δώ που μπορούν να σε πληροφορίσουν!

απ ότι έχω δεί το 11 είναι για μεγάλα αραλίκια, ρίχνεις κάτι ξάπλες εκει μέσα........!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/04/2013 08:54 #2720 από shatzi
Απαντήθηκε από shatzi στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Αντωνη η διαφορά στην ταχύτητα νομίζω πως δεν θα είναι μεγάλη, οπότε που σε βοηθάει η ταχύτητα? εσυ που εχεις το 13 βαλε βγαλε στην σχαρα του αυτοκινήτου ειναι εύκολο να το κανει ενα ατομο? εχεις βαλει καποια ιδική βάση η απλα το βάζεις ετσι σκέτο πάνω στην σχάρα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.319 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection