× Καλώς ήρθατε στην παρέα των φίλων του Καγιάκ.
Παρακαλούμε τους Νέους Φίλους, πρίν γράψουν κάτι νέο, να δώσουν προσοχή στους ήδη υπάρχοντες θυγατρικούς πίνακες και να γράφουν στον αντίστοιχο πίνακα ανάλογα με το θέμα.
Επίσης, παρακαλούμε τους Νέους Φίλους να συστήνονται λέγοντας 2 λόγια γι’αυτούς.

Ερώτηση Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)

18/07/2012 14:08 - 18/07/2012 14:08 #2661 από ΜΗΝΑΣ
Απαντήθηκε από ΜΗΝΑΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Ευχαριστώ πολύ Αντώνη! :12:

Συνεχίζω τις απορίες που στο θέμα συρτη αφρου που υπάρχει στην κατηγορία ψαρεμα με kayak.
:happy1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/07/2012 16:40 - 22/07/2012 09:05 #2662 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καγιακοβόλτες, Συνέχεια..

Πρίν μερικούς μήνες, είχαμε προτείνει (ιδέα φίλου) να μαζευτούμε αρκετοί και να κάνουμε τον διάπλου της διώρυγας Κορίνθου!!

Δεν είχαμε απαντήσεις, αλλά συνεχίζουμε με μια άλλη επίσης πολύ όμορφη ιδέα.! Τον διάπλου των στενών της Πάχης. Δεν τόχω κάνει, αλλά πήγα για ψάρεμα στα νησιά Πάχη και Παχάκι και ενθουσιάστηκα απο την ομορφιά των τοπίων.

Πιό κάτω δημοσιεύω μια φωτό με τα βάθη γύρω απο τα νησιά (για όποιον θέλει για ψάρεμα). Μπήκα απο το σημείο Α που είναι μπροστά απο ενα Parking σκαφών και εχει και χώρο να ρίξουμε άνετα τα καγιάκ. Πήγα μεχρι το Β (1,5χλμ) και ψάρεψα στον όμορφο κόλπο νότια του νησιού, εκανα το μπάνιο μου, και συνέχισα μεχρι μια παραλία (ανατολικά) δίπλα στο όμορφο λιμανάκι της Πάχης. Συνέχισα τις βόλτες και επέστρεψα με άδεια χέρια, μιάς και δεν τσιμπούσαν ιδιαίτερα. Χωρίς να το καταλάβω, (ώς συνήθως) πρέπει νά έκανα πάνω απο 10 χλμ..

Η ιδέα για την βόλτα :XXcomputer: :yes3: είναι να κάνουμε βόλτα μέσα στα στενά και να περιηγηθούμε όπου θέλουμε μέχρι την Σαλαμίνα, που είναι δίπλα. Εχει παραλίες να βγούμε όποτε θέλουμε για ξεκούραση, έχει πολλές εναλλαγές :yahoo: και μάλιστα, μπορούμε απο άλλη διαδρομή στο "πήγαινε" και απο άλλη στο "γύρνα".

Οι κόκκινες γραμμές στον χάρτη είναι 1χλμ, βοηθούν για να εχουμε αίσθηση των αποστάσεων.

Αντε, παρέα θέλουμε . :yahoo: :yes3:
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/07/2012 12:15 #2663 από anton (Αντωνης Καντιδακης)
Απαντήθηκε από anton (Αντωνης Καντιδακης) στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
H συζήτηση του φίλου ψαροκαγιάκερ Σωτήρη για την συρτή αφρού, μεταφέρθηκε εδώ:

www.psarema.gr/forum/248-%CE%A8%CE%91%CE...%81%CE%BF%CF%8D.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2012 18:29 - 01/08/2012 18:29 #2664 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
..........................................................

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/08/2012 19:53 #2665 από kardamitsos
Απαντήθηκε από kardamitsos στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Μη μας πατάς εκεί που μας πονάει φίλε Δημήτρη.Και εχει μια δροσιά εκεί απο κάτω!!!!....

ocean Trident 15
ocean tetra 12
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2012 08:23 #2666 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Παγκόσμιος αγώνας κανοέ καγιάκ στη Βάρκιζα

www.zougla.gr/thalassa/article/olokliro8...e-kagiak-sti-varkiza

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2012 22:26 #2667 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπεριζω την παρεα των καγιακαδορων του σαιτ,
αντουνα τι γινετε φιλαρακο ολα καλα ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/11/2012 18:42 #2668 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλησπερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:










Φωτο απο www.facebook.com/pages/Mustad-Hooks/215105375203588

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/11/2012 08:32 #2669 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Καλημερα αγαπητοι φιλοι!!!


static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ane Kane, antonis123, Φώτης Σαρρηγεωργίου

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/12/2012 20:23 #2670 από savvas pl
Απαντήθηκε από savvas pl στο θέμα Ψάρεμα με καγιάκ(Kayak)
Γεια σας καγιακοφιλοι ειμαι ο Σαββας ο κυπριος. Ειμαι νεος εγκεγραμμενος στο περιοδικο. το καλοκαιρι του 2011 αγορασα ενα φουσκοτο καυιακ για 2 ατομα (pathfinder), τον Απριλλη του 2012 αγορασα το bic bilbao fishing kayak (3μ μηκος, 78cm πλατος). θελω να αγορασω ενα πιο μεγαλο καγιακ. τι προτεινετε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs Κουζούπηsanton (Αντωνης Καντιδακης)Παπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.417 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection