Ερώτηση Penn POWERSTIX

03/06/2010 00:59 #41 από Θεοδωρος Ξανθόπουλος
Απαντήθηκε από Θεοδωρος Ξανθόπουλος στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Για και χαρα σε όλους.
Εχω μια απορια σχετικα με αυτό το καλάμι.
Το έχω στην κατοχήμου εδω και 4 μηνες το πείρα απο Αγγλια στις 69 λιρες.
Ειμαι πλήρως ικανοποιημένος το έχω ψαρέψει με καιρο και είναι αξιοπιστο και θα συμφωνήσω και με όσα γραφτικανε παραπάνω.
Η απορία μου είναι στο ότι ακόμη δεν μπορω να βρω πως κινηται η βάση του μηχανησμού. Μιας και ειναι και στο επανω αλλα και στο κατω κομματι δεμένη και κολημενη.
το καλάμι που έχω ειναι αυτο
www.penn-fishing.co.uk/catalogue/rods,51...rfcasting,5706.html#.
Στα shimano που έχω και έχουνε κινητες βάσεις ξεβιδωνεις το πάνω και το κατω κομμάτι και την ριθμήζεις αλλα σε αυτο δεν μπορεσα να το βρω ακομη.

Ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/06/2010 01:31 #42 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Θοδωρή εσύ έχεις το καινούργιο powerstix τα παιδιά πάνω μιλάνε για το προηγούμενο μοντέλο. Κοίτα την φωτογραφία.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2010 16:38 #43 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
τελικα
το καινουριο or  το παλιο θα προτεινατε??
αν υπαρχει και κανα site σε καλη τιμη θα ηταν πολυ καλα  :good: :good: :good: :good:
ενδιαφερομαι για 3-σπαστο
επισης σε συκριση με το Shimano Alivio 420 CX 200 ποια ειναι η γνωμη σας????
οπως καταλαβατε ενδιαφερομαι για ενα σκληρο στην κορυφη καλαμι(σε αφτα τα επιπεδα χρηματων)
ευχαριστω
Ηλιας

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 00:01 #44 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
θοδωρε το καλαμι αυτο με το παλιο μοντελο με την συρομενη βαση ηταν καλυτερο για μενα διοτι ειχε fuji alconite ενω το καινουριο fuji απλους , οσο για την κινητη βαση το παλιο ειχε το καινουριο οχι , το καινουριο ειναι full κατασκευζσμενο κινα ,αλλα ειναι καλοοοοοοοοοοοοοο καλαμι και δεν εχει ακμια σχεση με το alivio Το shimano ,το penn ειναι κλασης ανωτερο και σκληρο για καιρο , για μενα το καλυτερο ακλαμι στα χρηματα του για surf 3 σπαστο .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 00:12 #45 από Αμαλιαδας
Απαντήθηκε από Αμαλιαδας στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
ευχαριστω φιλε
ποιος ειναι οι κωδικοσ του παλιου και ποιος του νεου??

Ηλιας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 00:17 #46 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
φιλε τωρα ολοι εχουν το καινουριο , το παλιο ειναι πανω και το κατω το καινουριο

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.165 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection