Ερώτηση Penn POWERSTIX

25/12/2008 01:41 #1 από a Guest
Penn POWERSTIX δημιουργήθηκε από a Guest
Θελω τη γνωμη σας γιαυτο το καλαμι της Penn και ποιο ειναι το casting weight του στα 15ft.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 10:37 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Καλημέρα Δημήτρη και Χρόνια Πολλά,

Έχω την κοντύτερη έκδοση του καλαμιού (13ft) αλλά φίλος μου έχει την έκδοση των 15ft και το έχω ψαρέψει.
Βασικά τα δύο καλάμια δεν έχουν καμία άλλη διαφορά πέρα από το ύψος τους.
Αναφέρομαι στις τρίσπαστες εκδόσεις, υπάρχουν και οι δίσπαστες.

Είναι ένα στιβαρό καλάμι με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (και fuji οδηγούς), πολύ καλό για ψαρευτικές ρίψεις και ψάρεμα με καιρό.

Είναι από τα λεγόμενα "σκληρά καλάμια"

Το cw του είναι 4-6 oz (και στα 13 και στα 15ft), αλλά δεν έχω εντοπίσει κάποιο πρόβλημα ακόμη και στο να πετάξει 100γρ βαρίδι.
Το έχω δουλέψει με maximum 150ρι (έχω κάνεις και 1-2 ρίψεις με 175ρι απλά και μόνο για δοκιμή) και ανταποκρίνονταν καλά.

Συνήθως το ψαρεύω με 125ρι.

Γενικά είναι ένα από τα αγαπημένα μου καλάμια. Το μόνο μείον που έχω βρει είναι πως η μύτη (είναι χοντρή και σχετικά σκληρή) δεν δείχνει τσιμπήματα από μικρόψαρα (θέλει μαμουδάκι για να τα δεις).

Αν το θέλεις για "χειμερινό" καλάμι για ψαρέματα με καιρό είναι μια πολύ καλή λύση για τα λεφτά του. Το έχω ψαρέψει με γεμάτο 7ρι, (και κόντρα και πλάγιο) χωρίς κανένα πρόβλημα.

Μαζί με το καλάμι παίρνεις και σκληρή θήκη (τύπου "μπαζούκα").

Αν χρειάζεσαι κάποια άλλη πληροφορία, στη διάθεση σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 11:43 #3 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Θελω τη γνωμη σας γιαυτο το καλαμι της Penn και ποιο ειναι το casting weight του στα 15ft.

Πάρα πολύ κάλο για τα λεφτά του με μόνο πρόβλημα τα ανταλλακτικά σε περίπτωση ζημιάς
Δες και αυτά
www.spottydogtackle.com/index.html
www.spottydogtackle.com/index1.html
και αυτά πολύ καλά για τα λεφτά τους

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 12:17 #4 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

με μόνο πρόβλημα τα ανταλλακτικά σε περίπτωση ζημιάς


Γιώργο Χρόνια Πολλά!

Ένας φίλος που είχε κάποια στιγμή πρόβλημα, εξυπηρετήθηκε γρήγορα από τον Καλαϊτζή στη Θέρμη στη Θεσσαλονίκη (είναι ο εισαγωγέας και το είχε αγοράσει από εκεί)

kalaitzis.gr/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 12:29 #5 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Το Penn αν δεν κανω λαθος εχει και ρυθμιζομενη βαση οποτε βαζεις το μηχανισμο στο υψος που θελεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 12:50 #6 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Το Penn αν δεν κανω λαθος εχει και ρυθμιζομενη βαση οποτε βαζεις το μηχανισμο στο υψος που θελεις?


Ναι Δημήτρη και θεωρητικά (έτσι αναφέρει η εταιρία) το setup του κάνει και για fixed και για multi.
Δεν το έχω δοκιμάσει όμως με multi για να μπορώ να σου πω γνώμη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 13:01 #7 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Καλημέρα και Χρόνια πολλά φίλοι μου! :give_rose:
Το συγκεκριμένο καλάμι κέντρισε το ενδιαφέρον μου... Έχω καλάμια σχεδόν αποκλειστικά της Shimano. Είναι εφάμιλλο ποιοτικά; Έχω shimano antares και shimano beastmaster, και τα δύο τρίσπαστα.
Γράφετε ότι έχει fuji οδηγούς, αυτό, κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετικό, είναι επίσης λεπτό; Έχω ένα σχετικό κόλλημα με τα λεπτά καλάμια.
Το είδα στην ιστοσελίδα του Ριζούλη , αλλά η είκόνα δε μου έδειξε πολλά :mda:
Σας ευχαριστώ  :thank_you2:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 13:01 #8 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Ευχαριστω παιδια και Χρονια Πολλα. :good: :give_rose:

Βασικα δεν με πολυενδιαφερει το multi για αρχη απλως ειναι αρκετα σημαντικο να μπορεις να βαλεις το μηχανισμο
στο υψος που σε βολευει αναλογα και με το σωμα σου,δεν το εχουν και πολλα καλαμια αυτο..
Χαρη οντως το θελω για χειμερινο καλαμι γιαυτο και ψαχνω κατι σκληρο.
Πολυ καλο και το shimano σε αυτη τη τιμη Γιωργο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 13:06 #9 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX

Καλημέρα και Χρόνια πολλά φίλοι μου! :give_rose:
Το συγκεκριμένο καλάμι κέντρισε το ενδιαφέρον μου... Έχω καλάμια σχεδόν αποκλειστικά της Shimano. Είναι εφάμιλλο ποιοτικά; Έχω shimano antares και shimano beastmaster, και τα δύο τρίσπαστα.
Γράφετε ότι έχει fuji οδηγούς, αυτό, κατά τη γνώμη μου είναι εξαιρετικό, είναι επίσης λεπτό; Έχω ένα σχετικό κόλλημα με τα λεπτά καλάμια.
Το είδα στην ιστοσελίδα του Ριζούλη , αλλά η είκόνα δε μου έδειξε πολλά :mda:
Σας ευχαριστώ  :thank_you2:


Σταμάτη είναι λίγο πιο χοντρό στο butt από το beastmaster (το έχω κι εγώ) και αρκετά πιο χοντρό στη μύτη.
Ποιοτικά είναι εφάμιλλο, αν όχι καλύτερο.

Εκτός από τους οδηγούς και η (κινούμενη) βάση του είναι της fuji και γενικά το φινίρισμα του είναι πολύ καλό θα έλεγα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/12/2008 13:24 #10 από Γιάννης Ντόντης (jvd)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ντόντης (jvd) στο θέμα Απ: Penn POWERSTIX
Οσα Penn έχουν κινητή βάση μηχανισμού, είναι στημένα πρωτίστως για multi (high - low) , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να ψαρευτούν με fix. Η συμπεριφορά τους όμως με multi είναι πολλές κλάσεις πιο πάνω. Πολύ καλά καλάμια, αν και κάπως "σκληρά" σε σχέση με άλλα της ίδιας κατηγορίας, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι το ιδιαίτερο (το Vendetta - R που έχω, μια χαρά ψαρεύει).

-Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο.
Μ. Γκάντι
-....πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο.....
Κ. Καβάφης: Ιθάκη
-Παράκληση: Σεβαστείτε την βλακεία, τα συμφέροντα, τις επαγγελματικές συμφωνίες, και πάνω από όλα την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ του διπλανού σας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.186 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection