- Δημοσιεύσεις: 1769
- Μου αρέσει που έλαβε 98
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Πρεπει να εχεις δικιο ομως και το τελευταιο λινκ απο το ebay εχει αυτο το καλαμι και μαλλον πρεπει
να ειναι το καινουργιο μοντελο γιατι ειναι και 16ft το αλλο που σου ελεγα που εχει ο ριζουλης και το
αλλο εγγλεζικο site ειναι 15ft,το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι η διαφορα τους στη τιμη
δηλ το πιο καινουργιο μοντελο ειναι και φτηνοτερο..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Καλησπέρα και χρόνια πολλά
Πρεπει να εχεις δικιο ομως και το τελευταιο λινκ απο το ebay εχει αυτο το καλαμι και μαλλον πρεπει
να ειναι το καινουργιο μοντελο γιατι ειναι και 16ft το αλλο που σου ελεγα που εχει ο ριζουλης και το
αλλο εγγλεζικο site ειναι 15ft,το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι η διαφορα τους στη τιμη
δηλ το πιο καινουργιο μοντελο ειναι και φτηνοτερο..
Ίσως να έχει διαφορές στην ποιότητα / ποσότητα carbon. Τσέκαρε το αν μπορείς (π.χ. πάχος τοιχώματος, συμπεριφορά).
16ft δεν είναι too much για casting?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Καλησπέρα και χρόνια πολλά
τα μακρύτερα καλάμια αρχίζουν να εκτοπίζουν παγκοσμίως τα πιο κοντά μοντέλα γιατί πετυχαίνουν μεγαλύτερες απόστασης στα χεριά του μέσου ψαρά(ριπτη)!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
οποίος ενδιαφέρετε να μάθει να εκμεταλλευτεί της δυνατότητες τον καλαμιών του μπορεί να με βρει 3-4 φόρες την εβδομάδα μετά της 10 το βράδυ που πάω για προπόνηση στο λιμάνι του Πειραιά το τηλέφωνό μου είναι 6973243018Αυτο που λεει ο Γιωργος μας ενδιαφερει..πως εμεις οι ατεχνοι θα ριξουμε λιγο πιο μακρια τα αγκιστρακια μας..
Αλλα και τα 15 ft (4.57μετρα) νομιζω ειναι υπεραρκετο υψος για καλαμι casting..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Το εχω δοκιμαση με multi χαμηλα και ειναι αψογο.
Το Penn αν δεν κανω λαθος εχει και ρυθμιζομενη βαση οποτε βαζεις το μηχανισμο στο υψος που θελεις?
Ναι Δημήτρη και θεωρητικά (έτσι αναφέρει η εταιρία) το setup του κάνει και για fixed και για multi.
Δεν το έχω δοκιμάσει όμως με multi για να μπορώ να σου πω γνώμη.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD