- Δημοσιεύσεις: 496
- Μου αρέσει που έλαβε 49
Δεν εχω προβλημα στην απελευθερωση ,απλα ειμαι διστακτικος γιατι εχω παρει στα χερια 4 φωρες καλαμια τηλεσκοπικα [ανοιχτα]και γεινανε δισπαστα με ντροπ περιπου στην μεση του καλαμιου [4,20+4,50]Τωρα για το αξιον δεν εχω προβλημα γιατι ποτε δεν τα φτανω στα ορια τους.Με την πρωτη ευκαιρια θα τεσταρο 1 καλαμι στα 125gr και ακσιον 250.
Ευχαριστω Γιωργο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φωτη μαλλον Ηλια ηθελες να πεις εκτος εαν θες να σου πω πως εγω εχω σπασει 2-3 τηλεσκοπικα
Δεν εχω προβλημα στην απελευθερωση ,απλα ειμαι διστακτικος γιατι εχω παρει στα χερια 4 φωρες καλαμια τηλεσκοπικα [ανοιχτα]και γεινανε δισπαστα με ντροπ περιπου στην μεση του καλαμιου [4,20+4,50]Τωρα για το αξιον δεν εχω προβλημα γιατι ποτε δεν τα φτανω στα ορια τους.Με την πρωτη ευκαιρια θα τεσταρο 1 καλαμι στα 125gr και ακσιον 250.
Ευχαριστω Γιωργο
Γιωργο εχω μερικες ερωτησεις (για να καταλαβω πως εσπασαν) εχεις ολο τον χρονο (2008) να απαντησεις
ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Σε ποιο σημειο εσπασαν τα καλαμια ? Ηταν στο ιδιο σημειο και στα 4 ?
Η ριψη σου ειναι πανω απο το κεφαλι ? Υπαρχει στο setup ενα Shock Leader ? Διαμετρος ?
Στο αρχικο στησιμο:
Η μυτη του καλαμιου ειναι κοντα στο εδαφος ? Εαν ναι.....το βαριδι ειναι "μεσα" προς το σωμα σου ? Ειναι μακρια περα απο το καλαμι ? Ειναι πλαγια ?
Ο μηχανισμος κοιτα τον ουρανο ? το εδαφος ?
Το δακτυλο που κρατα την πετονια ειναι πιο κοντα στο μηχανισμο ή στον κορμο ?
Νιωθεις οτι η ασποσταση μεταξυ δεξιου αριστερου επρεπε να ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη ? Ειναι ιδια σ ολα τα καλαμια ?
ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ? ευθεια ή ψηλα στον ουρανο ?
Στην ριψη
Ολα γινονται σε εναν χρονο βαθια ανασα και ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕ ? ή ξεκινας αργα και χτυπας το καλαμι ?
Μετακινεις το σωμα πισω - μπροστα σαν να κανεις κεφαλια?
Νιωθεις να "στριβει" το καλαμι λιγο πριν το τελος ?
Στο τελειωμα
Η μυτη χτυπαει στο νερο ? μερικες φορες ναι μερικες οχι ? τελειωνει παραλληλα με το εδαφος?
Εχεις σημαδια στο δακτυλο? καταστρεφεις τα προστατευτικα ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD