Ερώτηση Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

07/05/2008 09:00 #31 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Δεν εχω προβλημα στην απελευθερωση ,απλα ειμαι διστακτικος γιατι εχω παρει στα χερια 4 φωρες καλαμια τηλεσκοπικα [ανοιχτα]και γεινανε δισπαστα με ντροπ περιπου στην μεση του καλαμιου [4,20+4,50]Τωρα για το αξιον δεν εχω προβλημα γιατι ποτε δεν τα φτανω στα ορια τους.Με την πρωτη ευκαιρια θα τεσταρο 1 καλαμι στα 125gr και ακσιον 250.

Ευχαριστω Γιωργο  :yes:



Γιωργο εχω μερικες ερωτησεις (για να καταλαβω πως εσπασαν  :spiteful:) εχεις ολο τον χρονο (2008) να απαντησεις  :crazy:
ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  :this:

Σε ποιο σημειο εσπασαν τα καλαμια ?  Ηταν στο ιδιο σημειο και στα 4 ?
Η ριψη σου ειναι πανω απο το κεφαλι ? Υπαρχει στο setup ενα Shock Leader ? Διαμετρος ?
Στο αρχικο στησιμο:
Η μυτη του καλαμιου ειναι κοντα στο εδαφος ? Εαν ναι.....το βαριδι ειναι "μεσα" προς το σωμα σου ? Ειναι μακρια περα απο το καλαμι ? Ειναι πλαγια ?
Ο μηχανισμος κοιτα τον ουρανο ? το εδαφος ?
Το δακτυλο που κρατα την πετονια ειναι πιο κοντα στο μηχανισμο ή στον κορμο ?
Νιωθεις οτι η ασποσταση μεταξυ δεξιου αριστερου επρεπε να ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη ? Ειναι ιδια σ ολα τα καλαμια ?
ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ? ευθεια ή ψηλα στον ουρανο ?

Στην ριψη
Ολα γινονται σε εναν χρονο βαθια ανασα και ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕ ?  ή  ξεκινας αργα και χτυπας το καλαμι ?
Μετακινεις το σωμα πισω - μπροστα σαν να κανεις κεφαλια?
Νιωθεις να "στριβει" το καλαμι λιγο πριν το τελος ?

Στο τελειωμα
Η μυτη χτυπαει στο νερο ? μερικες φορες ναι μερικες οχι ? τελειωνει παραλληλα με το εδαφος?
Εχεις σημαδια στο δακτυλο? καταστρεφεις τα προστατευτικα ?













Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/05/2008 22:14 #32 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Δεν εχω προβλημα στην απελευθερωση ,απλα ειμαι διστακτικος γιατι εχω παρει στα χερια 4 φωρες καλαμια τηλεσκοπικα [ανοιχτα]και γεινανε δισπαστα με ντροπ περιπου στην μεση του καλαμιου [4,20+4,50]Τωρα για το αξιον δεν εχω προβλημα γιατι ποτε δεν τα φτανω στα ορια τους.Με την πρωτη ευκαιρια θα τεσταρο 1 καλαμι στα 125gr και ακσιον 250.

Ευχαριστω Γιωργο  :yes:



Γιωργο εχω μερικες ερωτησεις (για να καταλαβω πως εσπασαν  :spiteful:) εχεις ολο τον χρονο (2008) να απαντησεις  :crazy:
ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ  :this:

Σε ποιο σημειο εσπασαν τα καλαμια ?  Ηταν στο ιδιο σημειο και στα 4 ?
Η ριψη σου ειναι πανω απο το κεφαλι ? Υπαρχει στο setup ενα Shock Leader ? Διαμετρος ?
Στο αρχικο στησιμο:
Η μυτη του καλαμιου ειναι κοντα στο εδαφος ? Εαν ναι.....το βαριδι ειναι "μεσα" προς το σωμα σου ? Ειναι μακρια περα απο το καλαμι ? Ειναι πλαγια ?
Ο μηχανισμος κοιτα τον ουρανο ? το εδαφος ?
Το δακτυλο που κρατα την πετονια ειναι πιο κοντα στο μηχανισμο ή στον κορμο ?
Νιωθεις οτι η ασποσταση μεταξυ δεξιου αριστερου επρεπε να ειναι μικροτερη ή μεγαλυτερη ? Ειναι ιδια σ ολα τα καλαμια ?
ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΣ? ευθεια ή ψηλα στον ουρανο ?

Στην ριψη
Ολα γινονται σε εναν χρονο βαθια ανασα και ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕ ?  ή  ξεκινας αργα και χτυπας το καλαμι ?
Μετακινεις το σωμα πισω - μπροστα σαν να κανεις κεφαλια?
Νιωθεις να "στριβει" το καλαμι λιγο πριν το τελος ?

Στο τελειωμα
Η μυτη χτυπαει στο νερο ? μερικες φορες ναι μερικες οχι ? τελειωνει παραλληλα με το εδαφος?
Εχεις σημαδια στο δακτυλο? καταστρεφεις τα προστατευτικα ?













Φωτη μαλλον Ηλια ηθελες να πεις εκτος εαν θες να σου πω πως εγω εχω σπασει 2-3 τηλεσκοπικα
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/05/2008 00:16 #33 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
:bye:Γιαννη.
Εγεινε μπερδεμα με την παραθεση μου και ο Φωτης απαντησε σε εσενα.
Δεν πειραζει ομως γιατι με εβαλε σε αρκετες σκεψεις προς την καλη κατευθηνση.  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.155 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection