Ερώτηση Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

04/05/2008 10:47 #1 από Χρήστος Κ
Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο δημιουργήθηκε από Χρήστος Κ
Καλημέρα!
Μετά από πολύ διάβασμα εδώ και παρασυρόμενος από της αναφορές σας αποφάσισα να αγοράσω και εγώ δυο καλάμια. Το μυαλό μου πήγε πρώτα στο δύσπαστο αλλά το κόστος απόκτησης και η μη πρακτικότητα του στην μεταφορά με έκανε γρήγορα να πάρω για δοκιμή ένα τρισπαστο. Παίρνω και ένα τηλεσκοπικό και βάζω πάνω τους παλιούς μου μηχανισμούς με της παλιές μου πετονιές. Παίρνω και ένα μέτρο και πάω στο μοντελοδρόμιο να κάνω δοκιμαστικές ρίψεις.

Επιλογή τεχνικής
Πάνω από το κεφάλι γιατί αυτήν κατέχω και μου είναι πιο πρακτική ιδιαίτερα στα βράχια που το έδαφος δεν σε προσφέρει της κατάλληλες συνθήκες για άκρος τεχνικές ρήψης. Συνήθως ψαρεύω 60% βράχια 40% παραλία.

Αποτελέσματα
Μετά από πολλές ρίψης (μου βγήκαν τα χέρια ) τα αποτελέσματα δεν με ικανοποίησαν
Με το παλιό τηλεσκοπικό καλάμι μέσω όρο 50 μέτρα (μέγιστη βολή 65 μέτρα)
Με το καινούργιο τηλεσκοπικό καλάμι μέσω όρο 60 μέτρα (μέγιστη βολή 75 μέτρα)
Με το τρίσπαστο μέσω όρο 45 μέτρα (μέγιστη βολή 55 μέτρα)

Η δοκιμές έγιναν με το βαρίδιο μεταξύ του πρώτου δακτυλίου και του μηχανισμού σε πρώτη φάση. Σε δεύτερη φάση με το βαρίδιο λίγο κάτω από την μύτη.
Παραδόξως της μακρύτερες βολές της έκαμνα με το βαρίδιο λίγο κάτω από την μύτη.

Όλα τα καλάμια είχαν ακτιον 150 γραμμάρια η ρήψης έγιναν με βαρίδιο 100 γραμμάρια χωρίς σοκ λιντερ και 40αρα πετονιά.

Αναρτιέμαι τελικά αν για το ψάρεμα αρκεί ένα καλό τηλεσκοπικό καλάμι και μήπως η μανία να ρίξουμε μακριά (χωρίς να ήμαστε αθλητές ρήψης)μας παρασύρει να  παίρνουμε καλάμια που στην ουσία δεν τα χριαζόμαστε.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν βάλω τον καινούργιο μηχανισμό την τριτανιουμ 35 με σοκ λιτερ βαρίδιο 100 γραμμάρια και με λίγη εξάσκηση στην τεχνική θα φτάσω τα 100 μέτρα με το τηλεσκοπικό.
Μήπως είναι ουτοπία αυτό που σκέπτομαι;

Μήπως η αθλητές ρήψεων έχουν υποτιμήσει τα τηλεσκοπικά καλάμια (μιλάμε πάντα για ψάρεμα) γιατί έχω διαβάσει εδώ πολλά αρνητικά για τα τηλεσκοπικά καλάμια τύπου το χειρότερο δυσπαστο είναι το καλλίτερο τηλεσκοπικό κτλ.

Προσωπικά διαπίστωσα ότι τα ψάρια δεν βρίσκονται στην τελευταία τρύπα του ζουρνά για να στέλνουμε την αρματωσιά μας στην άλλοι άκρη του κόσμου.

Η να θέσω το ερώτημα μου αλλιώς πόσα ψάρια βρίσκονται πέρα από τα 100-120 μέτρα από την ακτή;

Από τα παραπάνω από ότι βλέπεται με δημιουργήθηκαν πολλά ερωτήματα


«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2008 11:21 #2 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Χρήστο πρώτα πρώτα είχες πολύ χοντρή πετονιά στους μηχανισμούς σου (0,45) πράγμα που σίγουρα σου αφαιρεί μέτρα κατά την βολή. Το τηλεσκοπικό καλάμι έχει εντελώς διαφορετική συμπεριφορά από ένα δίσπαστο ή τρίσπαστο, εσύ έχεις μάθει στα τηλεσκοπικά (όπως και εγώ άλλωστε) άρα μέχρι να καταλάβεις πως "πρέπει" να κάνεις βολή σίγουρα θα σου (μου) πάρει αρκετό χρόνο και πολλές ρίψεις. Όσο για αυτό που σκέφτεται για ένα τηλεσκοπικό καλάμι αν θα φτάσει τα 100 μέτρα δεν είναι καθόλου ουτοπία. Με την κατάλληλη τεχνική, ένα καλό τηλεσκοπικό καλάμι φτάνει τα  100-120 μέτρα, για παραπάνω δεν ξέρω αν είναι εφικτό λόγω κατασκευής. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2008 21:58 #3 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Προσωπικά διαπίστωσα ότι τα ψάρια δεν βρίσκονται στην τελευταία τρύπα του ζουρνά για να στέλνουμε την αρματωσιά μας στην άλλοι άκρη του κόσμου.

Η να θέσω το ερώτημα μου αλλιώς πόσα ψάρια βρίσκονται πέρα από τα 100-120 μέτρα από την ακτή;

Από τα παραπάνω από ότι βλέπεται με δημιουργήθηκαν πολλά ερωτήματα

φίλε μου Χρήστο
το μεγάλο μικρο γίνετε αλλα το μικρο ???
όταν μπορείς να ψαρέψεις στα 100-120 μέτρα μπορείς να ψάξεις το ψάρι  :yes:   

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/05/2008 23:53 #4 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Καλημέρα! καλησπερα!
Μετά από πολύ διάβασμα εδώ και παρασυρόμενος από της αναφορές σας αποφάσισα να αγοράσω και εγώ δυο καλάμια. Το μυαλό μου πήγε πρώτα στο δύσπαστο αλλά το κόστος απόκτησης και η μη πρακτικότητα του στην μεταφορά με έκανε γρήγορα να πάρω για δοκιμή ένα τρισπαστο. Παίρνω και ένα τηλεσκοπικό και βάζω πάνω τους παλιούς μου μηχανισμούς με της παλιές μου πετονιές. Παίρνω και ένα μέτρο και πάω στο μοντελοδρόμιο να κάνω δοκιμαστικές ρίψεις. Παρα πολυ καλα εκανες

Επιλογή τεχνικής
Πάνω από το κεφάλι γιατί αυτήν κατέχω και μου είναι πιο πρακτική ιδιαίτερα στα βράχια που το έδαφος δεν σε προσφέρει της κατάλληλες συνθήκες για άκρος τεχνικές ρήψης. Συνήθως ψαρεύω 60% βράχια 40% παραλία.Ολος ο κοσμος ετσι ριχνει.Αλλα οταν γνωριζεις καποια τεχνικη μπορεις να την εφαρμοσεις και στα βραχια και παντου

Αποτελέσματα
Μετά από πολλές ρίψης (μου βγήκαν τα χέρια ) τα αποτελέσματα δεν με ικανοποίησαν
Με το παλιό τηλεσκοπικό καλάμι μέσω όρο 50 μέτρα (μέγιστη βολή 65 μέτρα)
Με το καινούργιο τηλεσκοπικό καλάμι μέσω όρο 60 μέτρα (μέγιστη βολή 75 μέτρα)
Με το τρίσπαστο μέσω όρο 45 μέτρα (μέγιστη βολή 55 μέτρα)

Η δοκιμές έγιναν με το βαρίδιο μεταξύ του πρώτου δακτυλίου και του μηχανισμού σε πρώτη φάση. Σε δεύτερη φάση με το βαρίδιο λίγο κάτω από την μύτη.
Παραδόξως της μακρύτερες βολές της έκαμνα με το βαρίδιο λίγο κάτω από την μύτη. Πολυ παραδοξο!!!!

Όλα τα καλάμια είχαν ακτιον 150 γραμμάρια η ρήψης έγιναν με βαρίδιο 100 γραμμάρια χωρίς σοκ λιντερ και 40αρα πετονιά.  Το ακσιον ηταν σε ολα τα καλαμια 80-150 η απλα το μεγιστο ακσιον σε ολα ηταν 150.Ποτε χωρις σοκ λιντερ με τοσο μεγαλο βαριδι!!!!!!

Αναρτιέμαι τελικά αν για το ψάρεμα αρκεί ένα καλό τηλεσκοπικό καλάμι και μήπως η μανία να ρίξουμε μακριά (χωρίς να ήμαστε αθλητές ρήψης)μας παρασύρει να  παίρνουμε καλάμια που στην ουσία δεν τα χριαζόμαστε.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν βάλω τον καινούργιο μηχανισμό την τριτανιουμ 35 με σοκ λιτερ βαρίδιο 100 γραμμάρια και με λίγη εξάσκηση στην τεχνική θα φτάσω τα 100 μέτρα με το τηλεσκοπικό.
Μήπως είναι ουτοπία αυτό που σκέπτομαι;  Καθολου ουτοπια απλα εκει που λες λιγη εξασκηση πες πολυ!!!!!! και να ξερεις οτι  ειναι κοντα στα ορια ενος τηλεσκοπικου καλαμιου και με αρκετες πιθανοτιτες να ακουσεις ενα απαισιο κρακ!!!!!

Μήπως η αθλητές ρήψεων έχουν υποτιμήσει τα τηλεσκοπικά καλάμια (μιλάμε πάντα για ψάρεμα) γιατί έχω διαβάσει εδώ πολλά αρνητικά για τα τηλεσκοπικά καλάμια τύπου το χειρότερο δυσπαστο είναι το καλλίτερο τηλεσκοπικό κτλ. Δεν νομιζω οτι καποιος υποτιμησε τα τηλεσκοπικα απλα ολοι οσοι ριχνουν και στα χωραφια θα σου πουν οτι τα τηλεσκοπικα φτιαχτικαν με γνωμονα την πρακτηκοτιτα και οχι την ποιοτητα στο ψαρεμα

Προσωπικά διαπίστωσα ότι τα ψάρια δεν βρίσκονται στην τελευταία τρύπα του ζουρνά για να στέλνουμε την αρματωσιά μας στην άλλοι άκρη του κόσμου.

Η να θέσω το ερώτημα μου αλλιώς πόσα ψάρια βρίσκονται πέρα από τα 100-120 μέτρα από την ακτή;  Πιθανον οσα βρισκονται και πριν απο τα 100-120 μετρα!!!!!!!

Από τα παραπάνω από ότι βλέπεται με δημιουργήθηκαν πολλά ερωτήματα

φιλικα Γιωργος

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 07:39 #5 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο


Προσωπικά διαπίστωσα ότι τα ψάρια δεν βρίσκονται στην τελευταία τρύπα του ζουρνά για να στέλνουμε την αρματωσιά μας στην άλλοι άκρη του κόσμου.

Η να θέσω το ερώτημα μου αλλιώς πόσα ψάρια βρίσκονται πέρα από τα 100-120 μέτρα από την ακτή;


Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους !!!

Χρηστο κανεις λαθος σε αυτο το θεμα και θα σου εξηγησω το λογο.Πρωτον και κυριοτερο ποσοι ειναι αυτοι που ριχνουν μεχρι 50-100 μετρα?οι περισσοτεροι αρα αυτο σημαινει οτι αν ριξεις στα 120μ πχ τα ψαρια ειναι δικα σου φιλε μου ,ειναι σα να ψαρευεις σε τοπο αψαρευτο πολυ απλα :yes3:
Δευτερον και βασικο οταν ψαρευεις σε τοποθεσια καινουρια κανονας του casting (τον οποιο ακολουθω και εγω πιστα)ειναι η παρατηρηση απο ψηλα .Αυτο σημαινει οτι αν δεις οτι πχ στα 120 μετρα η τραγανα -φυκιαδες σπανε σε αμμουδα να ξερεις οτι τα ψαρια ειναι εκει και οχι στα 100 :yes:
Τελος για να μη μακρυγορησω ποσες παραλιες ειναι αψαρευτες για το λογο οτι βαθαινουν απελπιστικα λιγο λιγο και μεχρι τα 80μ εχουν βαθος 1-2μ?
Ειναι πολλα φιλε μου που παιζουν ρολο τωρα ομως αν ψαρευεις σε βραχια που καταληγουν σε αποτομα κοφτα νερα (η λιμανια βαθυα)τοτε ειναι αλλο πακετο.

παντα φιλικα

Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 13:27 #6 από Χρήστος Κ
Απαντήθηκε από Χρήστος Κ στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Πολύ λογικά με ακούγονται όλα αυτά και δεν μπορώ να τα αμφισβητήσω γιατί απλά δεν έχω ψαρέψει σε τέτοιες αποστάσεις.

Βλέπω θέλω δουλειά ακόμη, θα αναστενάξουν τα χωράφια από της βολές. :rofl:

Πάντως όταν σπάσω το φράγμα τον 100 κερνώ καφέ έστω και εικονικό :yahoo:

Μια τελευταία ερώτηση διάβασα εδώ στο φόρουμ ότι στα τηλεσκοπικά είναι καλλίτερα το βαρίδιο να βρίσκεται κοντά στην μύτη, ενώ στα δυπαστα και τρισπαστα λίγο πάνω από το μηχανικισμό. Ισχύει αυτό; Μήπως για αυτό ρίχνω πιο μακριά με το βαρίδιο κοντά στην μύτη;  Η όλα είναι θέμα συνήθειας και τεχνικής;

«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 13:50 #7 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Χρήστο καλησπέρα,
διάβασε προσεκτικά παλιότερα ποστ σχετικά με τις ρίψεις και θα σου λυθούν οι απορίες. Γενικά να ξέρεις πάντως ότι το βαρίδι (drop) πρέπει να είναι περίπου στον 1ο (μεγάλο) οδηγό. Και το θέμα δεν είναι ότι έτσι θα πάει μακρυτερα αλλά θα προστατεύσεις και το καλάμια σου. Ένας Γενικός Κανόνας λέει ότι το καλάμι λυγίζει εκεί που είναι το βαρίδι. Αν λοιπόν το έχεις στη μύτη τότε θα λυγίσει η μύτη του. Αφενός δεν φορτίζεται το καλάμι και αφετέρου κινδυνεύει να σπάσει, αφού η μύτη δεν είναι σχεδιασμένη γι αυτό.

Υ.Γ. Πριν αναρτήσεις κάποιο πόστ κάνε ένα σχετικό ψάξιμο στο φόρουμ, θα βρείς σίγουρα απαντήσεις στις απορίες σου. Αν πάλι δεν έχεις υπομονή, στέιλε ένα π.μ. σε κάποιον πιο έμπειρο είτε σε θέματα ρίψεων είτε ψαρέματος, για να μην ξαναποστάρουμε τα ίδια πράγματα.

Φιλικά Ανδρέας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 17:28 #8 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο



Μια τελευταία ερώτηση διάβασα εδώ στο φόρουμ ότι στα τηλεσκοπικά είναι καλλίτερα το βαρίδιο να βρίσκεται κοντά στην μύτη, ενώ στα δυπαστα και τρισπαστα λίγο πάνω από το μηχανικισμό. Ισχύει αυτό; Μήπως για αυτό ρίχνω πιο μακριά με το βαρίδιο κοντά στην μύτη;  Η όλα είναι θέμα συνήθειας και τεχνικής;

Μπα μουφα!!!!!!!
απλα αρχισε να μεγαλωνεις το droop λιγο λιγο μεχρι να φτασει το μολυβι κοντα στον πρωτο οδηγο :yes: :yes:
α!!!!!!! που'σαι στην Καβαλα εχει κατι παιδια που εαν το ζητησεις νομιζω οτι θα σου δειξουν να μαθεις να ριχνεις πιο "σωστα"

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 17:44 #9 από Χρήστος Κ
Απαντήθηκε από Χρήστος Κ στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Πριν λίγη ώρα γύρισα από της ρήψης,  ψάχτηκα πολύ δοκίμασα πολλά και τελικά κατάφερα να ρίξω με το τηλεσκοπικό 86 μέτρα και με το τρισπαστο 102 μέτρα (μετρημένα με μέτρο) με βαρύδιο 100 γραμ.
Ο ενθουσιασμός μου είναι μεγάλος και θέλησα να μοιραστώ την χαρά μου. :yahoo: :eusa_dance:
Ευχαριστώ όλους για της πολύτιμες συμβουλές σας.

ΥΓ.
Θα ξεφύγω από το θέμα λιγάκι
Φίλε Ανδρέα σαφώς και ψάχνω μέσα στο φόρουμ αλλά δεν μπορείς να τα βρεις όλα ή δεν είναι δυνατόν να ψάχνω 2 ώρες για να βρω ένα σχετικό θέμα το οποίο ίσως και να μην με καλύψει 100%.
Η ουσία του φόρουμ βασίζεται στην άμεση αλληλοβοήθεια, θα έρθει καιρός που θα έχουν συζητηθεί όλα τα θέματα, τουλάχιστον κατά 95%, εκεί τη θα γίνει,  όποτε ποστάρει κάποιος ένα πρόβλημα του ή μια απορία του θα του έρχεται φάτσα ένα λινκ ή ένα ‘’ψαξε μόνος σου τα έχουμε πει’’. Πίστεψε με έχω πείρα με τα φόρουμ και τέτοιου είδους μηνύματα είναι αποτρεπτικά για κάποια μέλη.  Γνωρίζω ότι είναι κουραστικό ένας που ξέρει ένα θέμα να επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια.

Εγώ ψάχνω αν δεν βρω ρωτώ και όποιος θέλει απαντάει, δεν θέλω να επιβαρύνω κανέναν μέσω πμ. Και τα πμ δεν είναι εποικοδομητικά διότι από ένα πμ θα βγω μόνο κερδισμένος εγώ ενώ από μια απάντηση εδώ θα βγουν και άλλοι αρχάριοι κερδισμένοι.

«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 18:29 #10 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Πριν λίγη ώρα γύρισα από της ρήψης,  ψάχτηκα πολύ δοκίμασα πολλά και τελικά κατάφερα να ρίξω με το τηλεσκοπικό 86 μέτρα και με το τρισπαστο 102 μέτρα (μετρημένα με μέτρο) με βαρύδιο 100 γραμ.
Ο ενθουσιασμός μου είναι μεγάλος και θέλησα να μοιραστώ την χαρά μου. :yahoo: :eusa_dance:
Ευχαριστώ όλους για της πολύτιμες συμβουλές σας.

συγχαρητήρια  :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.208 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection