Ερώτηση Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

05/05/2008 20:29 #11 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Πριν λίγη ώρα γύρισα από της ρήψης,  ψάχτηκα πολύ δοκίμασα πολλά και τελικά κατάφερα να ρίξω με το τηλεσκοπικό 86 μέτρα και με το τρισπαστο 102 μέτρα (μετρημένα με μέτρο) με βαρύδιο 100 γραμ.
Ο ενθουσιασμός μου είναι μεγάλος και θέλησα να μοιραστώ την χαρά μου. :yahoo: :eusa_dance:
Ευχαριστώ όλους για της πολύτιμες συμβουλές σας.


:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good: :good:
Αντε ωρα να παρεις ενα δυσπαστο και να αρχισεις για τα 200!!!!!!!!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 21:38 #12 από Χρήστος Κ
Απαντήθηκε από Χρήστος Κ στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Ένα μισθό έδωσα για καλάμια μηχανισμούς πετονιές κτλ. αν πάρω τώρα δύσπαστο θα πάρω μαζί και τα μπογαλάκια μου και με βλέπω να κοιμάμαι με το δυσπαστο αντί με την γυναίκα. :crazy:
Του χρόνου αφού μάθω καλά αυτά που έχω...  και έως τότε θα το ξεπεράσει το σοκ η γυναίκα. :dance3:



«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/05/2008 22:42 #13 από ΚΩΣΤΑΣ (KLEPPER)
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ (KLEPPER) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Χρηστο θα σου προτεινα να δοκιμασεις το βαριδι να ξεκιναει απο το εδαφος και

η αποσταση του βαριδιου απο τη μυτη να ειναι στα 50 εκ - 1 μετρο max .

Κανε μια δοκιμη και ετσι .

Και εγω 3 τηλεσκοπικα εχω και ο παραπανω τροπος μου δινει μεγαλυτερες αποστασεις .

Φιλικα Κωστας .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 08:32 #14 από Ανδρέας (zzarganas)
Απαντήθηκε από Ανδρέας (zzarganas) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Κώστα πρίν προτείνεις κάτι σε κάποιο μέλος, ψάξτο πρώτα λίγο. Αν ο άνθρωπος σπάσει το καλάμι του σε μια ρίψη θα αναλάβεις και την ευθύνη??? Οι 50 - 100 πόντοι από τη μύτη που αναφέρεις, όπως προείπα μπορεί να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά στο καλάμι και σίγουρα δεν θα δώσουν μέτρα. Καταλαβαίνω ότι καταθέτεις την προσωπική σου άποψη, αλλά όταν ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ, καλό είναι να έχεις και το γνωστικό υπόβαθρο και την εμπειρία, προκειμένου να μην ζημιωθεί κάποιος. Εδώ μέσα όπως θα κατάλαβες υπάρχουν αθλητές ρίψεων που ρίχνουν 200+++ μέτρα και κανένας δεν βγήκε με τόση ευκολία να προτείνει κάτι.
Λέμε στον Χρήστο κάποιους Γενικούς Κανόνες ασφαλείας και τον προτρέπουμε να προπονηθεί.

Υ.Γ. Πριν γίνεις δάσκαλος, πρέπει να γίνεις μαθητής.
Υ.Γ.2. Χρήστο συγχαρητήρια για την πρόοδο, συνέχισε έτσι

Φιλικά (και με ασφάλεια) Ανδρέας 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 10:01 #15 από Μάκης (zerocast)
Απαντήθηκε από Μάκης (zerocast) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Ένα μισθό έδωσα για καλάμια μηχανισμούς πετονιές κτλ. αν πάρω τώρα δύσπαστο θα πάρω μαζί και τα μπογαλάκια μου και με βλέπω να κοιμάμαι με το δυσπαστο αντί με την γυναίκα. :crazy:
Του χρόνου αφού μάθω καλά αυτά που έχω...  και έως τότε θα το ξεπεράσει το σοκ η γυναίκα. :dance3:



Χρηστο,
μπορουμε να μοιρασουμε την αποσταση και να κανουμε πρακτικη εξασκηση
ειμαι στην διαθεση σου.

φιλικα Μακης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 11:39 #16 από ΚΩΣΤΑΣ (KLEPPER)
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ (KLEPPER) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο

Κώστα πρίν προτείνεις κάτι σε κάποιο μέλος, ψάξτο πρώτα λίγο. Αν ο άνθρωπος σπάσει το καλάμι του σε μια ρίψη θα αναλάβεις και την ευθύνη??? Οι 50 - 100 πόντοι από τη μύτη που αναφέρεις, όπως προείπα μπορεί να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά στο καλάμι και σίγουρα δεν θα δώσουν μέτρα. Καταλαβαίνω ότι καταθέτεις την προσωπική σου άποψη, αλλά όταν ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ, καλό είναι να έχεις και το γνωστικό υπόβαθρο και την εμπειρία, προκειμένου να μην ζημιωθεί κάποιος. Εδώ μέσα όπως θα κατάλαβες υπάρχουν αθλητές ρίψεων που ρίχνουν 200+++ μέτρα και κανένας δεν βγήκε με τόση ευκολία να προτείνει κάτι.
Λέμε στον Χρήστο κάποιους Γενικούς Κανόνες ασφαλείας και τον προτρέπουμε να προπονηθεί.

Υ.Γ. Πριν γίνεις δάσκαλος, πρέπει να γίνεις μαθητής.
Υ.Γ.2. Χρήστο συγχαρητήρια για την πρόοδο, συνέχισε έτσι

Φιλικά (και με ασφάλεια) Ανδρέας 



Οπως το λες ακριβος ειναι. Λιγα χρονια (6) που ασχολουμε δε μου εχει σπασει κανενα καλαμι με αυτο που προτεινα παροτι εχω κανει και εγω

αρκετα λαθη παλαιοτερα με αυτη τη τεχνικη (αν θες να την πεις ετσι) και ακομα γινονται. Δε νομιζω να θελω να προτεινω κατι οπου να φερει σε δυσκολη

κατασταση καποιο φιλο με καταστροφη εξοπλισμου (δε κανω το σουπερ αθλητη των 300 μετρων ριψης).Αυτο που κανω αυτα τα χρονια αυτο προτεινω και

τιποτα παραπανω ή παρακατω . Ουτε αθλητης ριψεων ειμαι αλλα ουτε και θελω να γινω . Μου αρεσει αυτο το χομπι και γιαυτο γραφτικα σε αυτο το φορουμ

να παρω αποψεις και να δοσω αποψεις . Οποιος θελει τις δοκιμαζει , οποιος θελει οχι .

Παντος δε μας λεει καποιος οτι αυτα που προτεινουν και οι σουπερ αθλητες των 300 μ δε μπορει καληστα να αποφερει ενα κακο αποτελεσμα

και καταστροφη του εξοπλισμου απο διαφορους παραγοντες που δε μπορουμε να φανταστουμε - ολα μεσα στο προγραμμα ειναι.


Υ.Σ . Ο μαθητης καποια στιγμη  ξεπερναει το δασκαλο - αυτο ειναι το μονο σιγουρο .

Φιλικα Κωστας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 13:26 #17 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Φιλε Χρηστο για την ριψη με τηλεσκοπικο.

Εαν εχεις το καλαμι παραλληλα στο εδαφος και το βαριδι στον αερα αφησε την αποσταση που θα στειλει
το βαριδι 45 μοιρες ψηλα. Δεν κινδυνευει το καλαμι σου και δεν θα χρειαστεις Shock leader.

Εαν μαθεις καποια τεχνικη ψαρευτικη ριψη φροντισε απλα να μειωσεις (πολυ) τα γραμμαρια του βαριδιου.

Για να απαντησω στο θεμα του τοπικ.
Τα τηλεσκοπικα εχουν ενα χαρακτηριστικο. Πολυ μαλακη μυτη με πολυ σκληρο κατω μερος. Δυστυχως
δεν γινεται αλλιως. Απο τα καλαμια φελλου μεχρι τα casting η δυναμη τους ειναι εξωφρενικα μεγαλη.
Δεν ειναι κακο αλλα χανεται η κυρια ιδιοτητα του καλαμιου. Οι πετονιες πλεον πρεπει να ανεβουν σε αντοχη
για να ενεργοποιησουν ολο το καλαμι. Λυγιζουν ΠΑΝΤΑ λιγο κατω απο την μεση. Ετσι το μηχανακι αναλαμβανει
το μεγαλυτερο ρολο να παιξει το ψαρι.
Στην τεχνικη ριψη ο αρχαριος θα σπασει το καλαμι κοντα στην μυτη και ο τεχνικτης στο κατω μερος.

Θα σε συμβουλευα 3σπαστο - 4σπαστο - 5σπαστο κ.λ.π
Εχουν αλλη μεθοδο κατασκευης και σιγουρα γραμμικη μεταφορα δυναμης απο την κορυφη στην βαση.







Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 15:16 #18 από Θεόδωρος (theodoros_kir)
Απαντήθηκε από Θεόδωρος (theodoros_kir) στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Φίλε Μάκη, υπάρχουν και στην Αλεξ/πολη άτομα για πρακτική εξάσκηση. Κάνε πρόγραμμα και ερχόμαστε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 17:25 #19 από Χρήστος Κ
Απαντήθηκε από Χρήστος Κ στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο
Μιλάμε πάντα για ρήψης ψαρέματος πάνω από το κεφάλι όχι αθλητικές ρίψεις.

Αν το δω με το θέμα με γνώμονα την φυσική (όσο την θυμάμαι ακόμη φυσικά)
Στην περίπτωση με το βαρίδιο είναι κοντά στην μύτη η κίνηση που γίνεται με το καλάμι είναι πιο μεγάλη άρα ασκείτε και μεγαλύτερη δύναμη στο βαρίδιο. Τώρα κατά πόσο προλαβαίνει να λυγήσει το καλάμι και που θα λυγήσει δεν το γνωρίζω.

Στην περίπτωση με το βαρίδιο είναι μακριά από την μύτη η κίνηση που γίνεται με το καλάμι είναι μικρή και δεν προλαβαίνει να ασκηθεί μεγάλη δύναμη από την κίνηση στο βαρύδιο αλλά  ίσος όμως από το καλάμι αντιδρά διαφορετικά.

Δοκίμασα και της δυο μεθόδους και άκρη δεν έβγαλα και τελικά της μεγάλες βολές της έκανα ούτε με κοντά στην μύτη ούτε πολύ μακριά, με το βαρίδιο να βρίσκεται στην μέση μεταξύ μηχανισμού και μύτης. Δηλαδή το καλάμι ήταν περίπου παράλληλα με το έδαφος και το βαρίδιο 2-3 εκατοστά από το έδαφος (όμως το περιγράφεις).

Σε επιθυμήσω έχω δυο καλάμια ένα τηλεσκοπικό Daiwa 80-150 γραμμάρια
Και ένα τρισπαστο Daiwa 50-150 γραμμάρια

Στο πρώτο λοιπόν ριχνω με το βαριδιο όπως αναφέρης που εντελώς τυχαία ανακάλυψα και εγώ.

Με το τρισπαστο πώς να ρίξω;
Εγώ ρίχνω και με το τρισπαστο με τον ίδιο τρόπο όπως με το τηλεσκοπικό

Προς το παρών είμαι ευχαριστημένος με τα 100+ μέτρα μου. Αλλά βλέπω ότι με ξύνει για λίγο παραπάνω.

Τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι αν δεν δω δεν θα μάθω την σωστή τεχνική, (αν θεωρείτε τεχνική η ρίψη πάνω από το κεφάλι). Ίσος στην συνάντηση που θα γίνει το Σαββάτο να μπορέσω να παραβρεθώ και να μου δείξουν τα παιδιά μερικά κολπάκια.

ΥΓ.
Και επί την ευκαιρία σε ευχαριστώ για την αποστολή της πετονιάς tritanium plus, όντος στην αφή είναι τελείως διαφορετική από όλες της πετονιές που έχω δει έως τώρα.

«έκαστος άνθρωπος δύο πήρας φέρει, την μεν έμπροσθεν την δε όπισθεν. γέμει δε κακών εκατέρα αλλ’ η έμπροσθεν αλλοτρίων γέμει η δε όπισθεν των αυτού του φέροντος. Και δια τούτο οι άνθρωποι τα μεν εαυτών κακά ουχ ορώσι τα δε αλλότρια πάνυ ακριβώς θεώνται».

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

06/05/2008 19:00 #20 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Τηλεσκοπικό vs τρίσπαστο



Αν το δω με το θέμα με γνώμονα την φυσική (όσο την θυμάμαι ακόμη φυσικά)
Στην περίπτωση με το βαρίδιο είναι κοντά στην μύτη η κίνηση που γίνεται με το καλάμι είναι πιο μεγάλη άρα ασκείτε και μεγαλύτερη δύναμη στο


Δεν ειναι ετσι Χρηστο η ταχυτητα(δυναμη) που θα αποκτηση το βαριδι ειναι αυτη που θα το στειλει μακρια,το καλαμι και εσυ ειναι τα μεσα που θα το στειλουν, εσυ και το βαριδι ειστε η δυο δυναμεις που θα ασκηθουν στο καλαμι το οποιο θα αποθηκευσει αυτες της δυο αντιθετες δυναμεις και απελευθερονοντας της θα στειλουν το βαριδι μακρια.Τωρα για να δουμε πως μπορουμε να μεγαλοσουμε οσο πιο πολυ μπορουμε αυτες της δυο δυναμεις την δικη σου κανοντας γυμναστηριο :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:(καλο ειναι και αυτο αλλα απλα τωρα κανω πλακα)
σοβαρα τωρα η δυναμη που θα ασκησεις εσυ στο καλαμι ειναι βαση της σωματικης σου δυναμης  αλλα και της τεχνικης που διαθετεις.Η δυναμη τωρα του βαριδιου ειναι η ροπη αδρανειας που αυτο εχει(εδω ερχετε η φυσικη) και αυτη μεγαλωνει απο το βαρος που εχει το βαριδιο αλλα και την αποσταση που το χωριζει απο το σταθερο σημειο που ειναι η κορυφη του καλαμιου,οσο μεγαλυτερη η αποσταση τοσο μεγαλυτερη η δυναμη(φυσικη) αρα οσο μεγαλυτερο droop μπορουμε να χειρηστουμε τοσο μεγαλυτερη δυναμη θα καταληξη στο βαριδι και αυτο θα πεταξει μακρυτερα!!!!!!!!!!!!!!!
ελπιζω να εγινα κατανοητος

Φιλικα Γιωργος

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.200 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection