- Δημοσιεύσεις: 480
- Μου αρέσει που έλαβε 64
Πριν λίγη ώρα γύρισα από της ρήψης, ψάχτηκα πολύ δοκίμασα πολλά και τελικά κατάφερα να ρίξω με το τηλεσκοπικό 86 μέτρα και με το τρισπαστο 102 μέτρα (μετρημένα με μέτρο) με βαρύδιο 100 γραμ.
Ο ενθουσιασμός μου είναι μεγάλος και θέλησα να μοιραστώ την χαρά μου.![]()
Ευχαριστώ όλους για της πολύτιμες συμβουλές σας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ένα μισθό έδωσα για καλάμια μηχανισμούς πετονιές κτλ. αν πάρω τώρα δύσπαστο θα πάρω μαζί και τα μπογαλάκια μου και με βλέπω να κοιμάμαι με το δυσπαστο αντί με την γυναίκα.
Του χρόνου αφού μάθω καλά αυτά που έχω... και έως τότε θα το ξεπεράσει το σοκ η γυναίκα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κώστα πρίν προτείνεις κάτι σε κάποιο μέλος, ψάξτο πρώτα λίγο. Αν ο άνθρωπος σπάσει το καλάμι του σε μια ρίψη θα αναλάβεις και την ευθύνη
Οι 50 - 100 πόντοι από τη μύτη που αναφέρεις, όπως προείπα μπορεί να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά στο καλάμι και σίγουρα δεν θα δώσουν μέτρα. Καταλαβαίνω ότι καταθέτεις την προσωπική σου άποψη, αλλά όταν ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ, καλό είναι να έχεις και το γνωστικό υπόβαθρο και την εμπειρία, προκειμένου να μην ζημιωθεί κάποιος. Εδώ μέσα όπως θα κατάλαβες υπάρχουν αθλητές ρίψεων που ρίχνουν 200+++ μέτρα και κανένας δεν βγήκε με τόση ευκολία να προτείνει κάτι.
Λέμε στον Χρήστο κάποιους Γενικούς Κανόνες ασφαλείας και τον προτρέπουμε να προπονηθεί.
Υ.Γ. Πριν γίνεις δάσκαλος, πρέπει να γίνεις μαθητής.
Υ.Γ.2. Χρήστο συγχαρητήρια για την πρόοδο, συνέχισε έτσι
Φιλικά (και με ασφάλεια) Ανδρέας
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν ειναι ετσι Χρηστο η ταχυτητα(δυναμη) που θα αποκτηση το βαριδι ειναι αυτη που θα το στειλει μακρια,το καλαμι και εσυ ειναι τα μεσα που θα το στειλουν, εσυ και το βαριδι ειστε η δυο δυναμεις που θα ασκηθουν στο καλαμι το οποιο θα αποθηκευσει αυτες της δυο αντιθετες δυναμεις και απελευθερονοντας της θα στειλουν το βαριδι μακρια.Τωρα για να δουμε πως μπορουμε να μεγαλοσουμε οσο πιο πολυ μπορουμε αυτες της δυο δυναμεις την δικη σου κανοντας γυμναστηριο
Αν το δω με το θέμα με γνώμονα την φυσική (όσο την θυμάμαι ακόμη φυσικά)
Στην περίπτωση με το βαρίδιο είναι κοντά στην μύτη η κίνηση που γίνεται με το καλάμι είναι πιο μεγάλη άρα ασκείτε και μεγαλύτερη δύναμη στο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD