Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

18/02/2011 16:36 #51 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Σταματη καλησπερα.Λιγο πιο πάνω διάβασα οτι ψαρευεις στη γεφυρα (Χαλκιδα).Αν το καλαμι το θες κυριως γι'ιαυτο το μερος μπορω να σου προτεινω κ το beastmaster της shimano (τρισπαστο).Οι γνωμες βεβαια διίστανται για το το συγκεκριμένο καλαμι....Οσο για το cassiopia το έχω αλλα δεν το έχω ψαρεψει ακομα να σου πω...Βέβαια είναι το 4.50μ .Ο Ντίνος μου έιπε οτι είναι καλό.Πάντως εάν θες να τα δοκιμάσεις πολυ ευχαρίστως μετα τις 7 μαρτιου που ξεμπαρκαρω να βρεθουμε...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 18:33 #52 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Ευχαριστώ πολυ φίλε Φάνη!!!λογικά όμως την επόμενη εβδομάδα θα ψωνίσω!! από το beastmaster ξεκίνησα να ψάχνω.και αναίβενα..... (maver arcadium, penn κ.τ.λ.)
την γέφυρα δεν την ξέρω πολύ κάλα και ισως χρειαστώ βοήθεια.... :secret:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 19:17 #53 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
μονο καλα λογια εχω ακουσει για την κασιοπη βαριεμε να το γυρνω στα γγλικα για να γραψω σωστα το ονομα αλλα καταλαβες πιστευω.
το beast λιγα πραγματα καλυτερα το speedmaster μεταξυ των δυο αυτων.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/02/2011 21:06 #54 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Και εγώ μόνο κάλα λόγια έχω  ακούσει!!! και ελπίζω  να είναι και στο ψάρεμα αστέρι (οχι μόνο στην πραγματικότητα αστερισμός) και να βγάζει βασίλισσες!!! οχι της αιθιοπίας(απο εκεί πήρε το όνομα ο αστερισμος) αλλα της θάλασσας!!!!
καλα μεχρι την παρασκευή θα αλλάξω 10 γνώμες!!!!! :violent1: :violent1:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 04:09 #55 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Να σου προτείνω κανα δύο ακόμα να έχεις να μπερδεύεσαι???? :dance3: :dance3: :dance3:
Αστειεύομαι φυσικά!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 06:35 #56 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Και εγώ μόνο κάλα λόγια έχω  ακούσει!!! και ελπίζω  να είναι και στο ψάρεμα αστέρι (οχι μόνο στην πραγματικότητα αστερισμός) και να βγάζει βασίλισσες!!! οχι της αιθιοπίας(απο εκεί πήρε το όνομα ο αστερισμος) αλλα της θάλασσας!!!!
καλα μεχρι την παρασκευή θα αλλάξω 10 γνώμες!!!!! :violent1: :violent1:

λοιπον σταματη επειδη αυτοι βαλθηκαν να σε τρελλανουν
εγω σου προτεινω καλαμια τις mitchel οικονομικα και καταληλα για αυτο που θες
με 130-150 ευρω θα εισαι ο αρχοντας του βυθου :give_rose:
ελπιζω να μην σε μπερδεψα οπως κανουν καποιοι :give_rose: :pleasantry: :pleasantry:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 11:24 #57 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Δεν νομίζω οτι θέλει κάποιος να με τρελάνη.. Βοήθεια ζήτησα και μου την πρόσφεραν!!!!
εγώ δεν ήξερα τη ψάχνω!!!
ετσι κι αλλιος τρελός  ειμαι απο μόνος μου :crazy: :crazy: :crazy: δεν έχω ανάγκη κανέναν
Θα τα κοιτάξω τα mitchell αλλα μάλλον για μελοντική αγορά.
αν μπείς στο χορό.......
Φάνη πες 5-6 ακόμα να κάνουμε παιχνίδι :rofl: :rofl:
απο shimano το μόνο που σκευτομαι ειναι το antares για καινουριο :crazy: :crazy: αλλα πιστευω οτι το shimano που γράφει πάνω ειναι με φύλο χρυσού και εχει κανένα 50αρι :crazy:  :crazy:
Στο trabucco τιμη τιμοκαταλόγου στην Ιταλία του cassiopea 4.25m 200g ειναι 289ε.
την ιδια τιμη μου ειπε και ο εισαγωγέας εδω(δρεπετσόνα) και θα κανει εκπτωση.. 260-270
και οχι έχει τόσο για σενα όμως που έχεις ομορφα μάτια 10 20 30% κάτω...
δεν περιμένω να το πάρω σε τίμη Ιταλιας..(αλλα τα έξοδα μεταφορας, αλλες οι παραγγελιες, ζήτηση κ.τ.λ.)
που με τα έξοδα αποστολής το ιδιο είναι. π.χ. τιμη στο best pesca 239e +28 περίπου=267!!!

παραφέρθικα ε;    sorry!!!!    αλλα πολλοί αντιπρόσωποι- εισαγωγείς το έχουν παραχέσει :treaten: :treaten:

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 11:35 #58 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλημερα σταματη το οριο σου στα χρηματα ποιο ειναι !!!!!!
γιατο σχολιο μου σορυ απλα πηγα να μπω στο κλιμα των πολλων απαντησεων και προτασεων :give_rose:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 11:51 #59 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλημέρα Κώστα!!! δεν υπάρχει θέμα!!!
τα 250ε ειναι το όριο αλλα εντάξει για 20ε τώρα.... :whistle3:!!
βεβαια ξεκινησα απο τα 180ε αλλα 20 20...εκατσε και μια δουλίτσα....κατάλαβες!!!
παω καθε δευ.τρι.τετ.πεμ. για ψάρεμα!!! ετσι αφου περνάω τοσες ώρες στην γαλανή, εξίζει ενα κάλο εργαλείο... και 2 και 3....
ωχ!!!!  πάνε τα λεφτά :shok: :shok: :shok:!!!!!!!


Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 12:03 #60 από kostas genikis
Απαντήθηκε από kostas genikis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
για τα λεφτα που λες εχει δικιο ονασος για της αγγελιες εχουν καλα εργαλεια
στο λεω εχω δει αρκετες και το μετανιωσα εγω πρσωπικα
εχω και vega και shimano αλλα θα μπορουσα στα λεφτα αυτα να ειχα κατι καλυτερο
για το μιτσελ δεν το συζηταω για τα λεφτα του 130 ευρω και καθαρα σερφαδικο καλαμι
τωρα και εγω μολις εκανα την παραγγελια μου στον κολοβο για το πρωτο μου zziplex
καλο ειναι να εποικηνωνησης και μαζι του για να εχεις μια εικονα
σου ευχομαι καλα σερφαρισμτα  :give_rose:

οσω θα ζω χιλιομετρα θα γραφω και θα τραγουδω
αρειαναρα σε αγαπω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.181 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection