Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

06/12/2010 18:38 #1 από qazx88
Βοήθεια για αγορά καλαμιού δημιουργήθηκε από qazx88
καλησπερα σε ολους τους φιλους ψαραδες!
μετα απο μια μικρη ερευνα σε διαφορους καταλογους στο ιντερνετ κατεληξα στα εξεις:

olympus mangusta2 4,25m 200action 3σπαστο στα 180 ευρο

vercelli enygma master surfcasting 4.25m 100-250action 3σπαστο fuji με 2 μυτες

artico forza8 4.30m 180 action fuji τηλεσκιοπικο.

εχω το vega princess 4.50m 100-200action, ειμαι πολυ ευχαριστημενος απαυτο το καλαμι στα 4 χρονια αλλα φετος που θελω να ασχολιθω πιο σοβαρα με το ψαρεμα με προδοσε! 4 φορες πηγα με κοντρα αερα και δυνατα ρευματα (στον φαρο επανομης για οσους γνωριζουν) και σε χρονο μηδεν την αγκυρα 180γρ την εβγαζε εξω!
πειτε μου τη γνωμη σας αν ξερετε για αυτα τα καλαμια η αν εχετε να προτεινετε κατι αλλο για ψαρεμα σε τετοιες συνθηκες και στο μελλον καμια πιο τεχνικη βολη.

ευχαριστω ολους προκαταβολικα, θανος!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2010 07:29 #2 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλημερα φιλε μου,
απο τα παραπανω καλαμια που χεις ποσταρει αυτο που θα προιμουσα εγω ειναι το καλαμι της artico μια ιταλικη εταιρεια που χει κανει πολυ δυναμικη εισαγωγη στο χωρο με καλα προιοντα.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2010 07:54 #3 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
vercelli enygma master surfcasting 4.25m 100-250action 3σπαστο fuji με 2 μυτες

artico forza8 4.30m 180 action fuji τηλεσκιοπικο
για φθηνο σκληρο penn powerstix 3-6 oz 13 ft
trabucco casiopea 4,50

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2010 11:10 #4 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
ντινο καλημερα φιλε μου,
με την ευκαιρεια που το ποσταρες πες μερικα πραγματα για το trabucco casiopea γιατι το ειδα κ στο νεο καταλογο της κ μου εχει κανει καλη εντυπωση.
αν ξερεις δυο πραγματα παραπανω να μας διαφωτισης ?

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2010 16:04 #5 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για της απαντισεις σας.
τα καλαμια vercelli και artico που αναφερω βγενουν γυρο στα 300ε το ενα, αυτο ειναι και το ποσο που μπορω να διαθεσω για καλαμι. αξηζουν ομος τα λεφτα τους η θα σπασουν σε καμια 10ρια ψαρεματα;

ντινο τα ξερεις εσυ αυτα τα καλαμια που λεω;
αυτα που μ αναφερεις ποσο εχουν περηπου;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2010 16:55 #6 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Θανο αν βγαινουν στα 300 ευρα γιατι δεν κοιτας κ της bad bass κανενα καλαμι ?
στα ιδια χρηματα πανω κατω κ εγγυημενα κ χρησιμοποιημενα η ακομα κ κανενα century το tornado  σε αυτα τα χρηματα ειναι κ ειναι κορυφη εγγυημενα .
Τα καλαμια τα εχεις βρει εδω η απο κανενα σαιτ εξωτερικου ?
παντως κοιτα τα century στο παρακατω σαιτ τα εχουν αν δεν κανω λαθος.
www.tackleuk.co.uk

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/12/2010 22:25 #7 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Θανο αν βγαινουν στα 300 ευρα γιατι δεν κοιτας κ της bad bass κανενα καλαμι ?
στα ιδια χρηματα πανω κατω κ εγγυημενα κ χρησιμοποιημενα η ακομα κ κανενα century το tornado  σε αυτα τα χρηματα ειναι κ ειναι κορυφη εγγυημενα .
Τα καλαμια τα εχεις βρει εδω η απο κανενα σαιτ εξωτερικου ?
παντως κοιτα τα century στο παρακατω σαιτ τα εχουν αν δεν κανω λαθος.
www.tackleuk.co.uk

νασος
[/quot

εδω τα βρηκα νασο, αλλα και στο εξωτερικο που τα εψαξα δεν εχουν μεγαλη διαφορα στα φραγκα, κανα πενηνταρικο το πολυ! το vercelli δεν το εχω δει απο κοντα, πρεπει να το παραγγειλω για να το φερει.
αποτι εχω καταλαβει αυτη η μαρκα ειναι ισπανικια και για να μη την ξερει κανεις μαλον σαβουρα θα ειναι!
τα bad bas & century ειναι surf; ποια ειναι καλυτερα;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2010 03:54 #8 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Καλησπερα Θανο , τα vercelli δεν ειναι καθολου σαβουρα , αντιθετα ειναι πολυ ποιοτικα καλαμια οπως και τα artico , ta artico ειναι ιταλικα οπως τα bad bass, colmic , ultra marine ,maver , triana , veret , Tubertini, Olympus  και πολλα αλλα , ειναι ολα ψαρευτικα καλαμια .τα artico ειναι πολλα χρονια στην ελλαδα τα ειχε ο μπαιμακος στη Κω και τωρα αγοραστηκαν απο πιο μεγαλη αντιπροσωποια .οσο για τα century ειναι αριστα καλαμια , αλλα γενικα σκληρα ακομα και το tip tornado ultra lite που θεωρειται το πιο μαλακο της για surf .Ontvw ta bad bass ειναι ψαρευτικα αλλα πανακριβα στην ελλαδα ,  ομως κανενα 3 σπαστο της bad bass δεν το θεωρω αξιο,(δε ξερω τι λεει το καινουριο μοντελο το trio quadra) αντιθετα με τα 2σπαστα και τηλεσκοπικα  που ειναι πολυ καλα.η century δεν εχει 3σπαστα μονο 2σπαστα .Η zziplex ενα μοντελο 3 σπαστο . τωρα τη ψαρεμα θα κανεις για πες μaς και τι ψαρια κηνηγας ? καιρος που θα ψαρευεις?
Y.Γ Νασο το Casiopea μου αρεσει πολυ ,και πανω απο ολα φοραει fuji , αυτο τα λεει ολα .Δες βιντεακι
!
Θανο δες και 3σπαστα shimano σε αυτα τα χρηματ περνεις πολυ καλα.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2010 17:38 #9 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλησπερα ντινο, για surf το θελω το καλαμι, να στεκετε καλα σε καιρο που να μπορω να σταθω και εγω. απο ψαρια μεχρη τορα τσιπουρες και μουρμουρες αλλα θελω να ασχολιθω και με τα λαυρακια η οτι ψαρευεται με surf.
shimano δε θελω γιατι νομιζω οτι με τα ιδια λεφτα μπορω να παρω καλιτερο καλαμι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/12/2010 17:41 #10 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
ντινο αυτο το μερος στο video που ειναι να παμε και εμεις;;;;;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.216 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection