Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

14/12/2010 16:38 #21 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

καλησπερα συνονοματε θανο
πμ ειναι το προσωπικο μηνυμα κοιταξε τα μυνηματα σου κ θα δεις οτι σου εχει στειλει ο  ντινος.
να δεις το century tornado extra light  κ αυριο θα σου γραψω καποιο εγγλεζικο σαιτ οπου μπορεις να τα βρεις.

νασος

καλησπερα νασο. καλη η τεχνολογια αλλα δυσκολη η ρουφ...! ακομα ψαχνω το π.μ τιποτα ομως, μαλον δε θα εστηλε ακομα ο ντινος γιατι στα μυνηματα με λεει 0 νεα. για να κανω παραγγελια απεξω φοβαμε λιγο γιατι δεν τοχω ξανακανει, δε ξερω λεξη αγγλικα και δεν εχω κανενα γνωστο να ξερει απο αγορες μεσο ιντερνετ για να με βοηθησει.



θανο καλησπερα  κ παλι οτι θελεις μπορω να σε βοηθησω σχετικα με ηλεκτρονικα.
Παντως ο φωτης που σου γραφει παραπανω ειναι ο πιο σχετικος απ ολους μας εδω κ δεν χανεις τιποτα να περασεις κ να σε βοηθησει να παρεις ενα πραγματικα καλο καλαμι που θα εχεις μια ζωη ,αλλωστε οτι δινεις περνεις ετσι ειναι σε ολα τα πραγματα στην ζωη.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 17:01 #22 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
καλησπερα σε ολους. φωτη, με αγκιρα 130 γρ. στον ποταμο επανομης στη μητη, με καιρο, θα μπορω να ψαρεψω; λεω αυτο γιατι με καιρο, φυκια και ρευματα που εχει εκει, ειναι το πιο δυσκολο μερος που εχω προσπαθισει να ψαρεψω. δοκημασα με 130 γρ με το καλαμι που εχω και την εβγαζε, τη φορτοσα αλα 60 γρ (εβαλα 2 βαριδια 30γρ το ενα στο λαιμο της αγκυρας) και παλι τα ιδια. στο τελος ειπα να παρω ενα σερφ καλαμι για να μη βαλω τα βαριδια στο δικο μου το λαιμο και βουτιξω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 17:17 #23 από qazx88
Απαντήθηκε από qazx88 στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
ευχαριστω πολυ νασο. σας ευχαριστω πολυ ολους για το ενδιαφερον και της απαντισεις σας ακομα και στης πιο χαζες ερωτισεις μου (τι ειναι το π.μ;!!!!)   

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 18:19 #24 από Φωτης Κολοβος (zziplex)
Απαντήθηκε από Φωτης Κολοβος (zziplex) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

καλησπερα σε ολους. φωτη, με αγκιρα 130 γρ. στον ποταμο επανομης στη μητη, με καιρο, θα μπορω να ψαρεψω; λεω αυτο γιατι με καιρο, φυκια και ρευματα που εχει εκει, ειναι το πιο δυσκολο μερος που εχω προσπαθισει να ψαρεψω. δοκημασα με 130 γρ με το καλαμι που εχω και την εβγαζε, τη φορτοσα αλα 60 γρ (εβαλα 2 βαριδια 30γρ το ενα στο λαιμο της αγκυρας) και παλι τα ιδια. στο τελος ειπα να παρω ενα σερφ καλαμι για να μη βαλω τα βαριδια στο δικο μου το λαιμο και βουτιξω!



Οταν η μυτη του καλαμιου βυθιζεται ευκολα απο το κυμα παρασυρει την αγκυρα και την ξεσκαλωνει.
σ αυτο παιζουν ρολο.
Η δυναμη της μυτης
Ο τροπος που ριχνεις την αγκυρα και την σκαλωνεις.
Η κατευθυνση του αερα.
Για ολα ομως υπαρχει λυση. Τα λεμε απο κοντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/12/2010 23:16 #25 από Γιώργος(crazy)
Απαντήθηκε από Γιώργος(crazy) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Αυτός ο ποταμός όλο μας βασανίζει.....  :whistle3:  :tease:

φιλικά πάντα Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2010 13:12 #26 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?



οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2010 14:01 #27 από Hλιας [ elias37 ]
Απαντήθηκε από Hλιας [ elias37 ] στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?


Με αυτα τα χρηματα περνεις ενα zipplex και εισαι μια χαρα Μπαμπη  :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2010 15:49 #28 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?


εχω εγω ενα ζευγαρι μπαμπη κ ειμαι 100% ευχαρηστημενος, βεβαια εγω τα πηρα απο φιλο του σαιτ που τα πουλουσε κ τα πηρα το ζευγαρι 200 ευρα με μηχανακια dam επανω.
αριθμημενα καλαμια δεν θα σε απογοητευσουν , αλλα αν οπως σου λεει κ ο ηλιας με τα ιδια χρηματα φτιαχνεις ενα zipplex εεεεεε τοτε ........
παντως φιλε μου συμβουλη σου δινω να κοιτας τις αγγελιες του σαιτ βρισκεςι θησαυρους καμμια φορα.

νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2010 15:55 #29 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?

to πιo διασημο μοντελο της bad bass απολυτως ψαρευτικο 4,50 μετρα και κλειστο κοντα στο 1,90 πιανει χωρο σαν ενα 2 σπαστο , πολυ ελαφρυ για τηλεσκοπικο με 2 κινητους οδηγους , απλα δαχτυλιδια και βαση βγαινει και mini bad black 4,30 , to καλαμι ειναι αριστο για μεσαια ψαρεματα .τιμη απο εξω γυρω στα 220.Φιλε μου ηλια παντα εκτιμω την αποψη σου αλλα σε αυτα τα χρηματα δεν παιρνει zziplex και το ενα καλαμι απο το αλλο δεν συκρινονται γιατι ειναι για τελειως διαφορετικες χρησεις.Ας μην ξεχναμε το βαγγελη τον ασγουδακη στα χανια που εβγαλε με το Bad black ενα μυλοκοπι κοντα 8 κιλα και 2 σαργους πανω στην αρματωσια του με το Bad black (θα μου πεις και με κινεζικο θα τα εβγαζε αν τα παλευε σωστα, αλλα ειναι καλο καλαμι ψαρευτικο)

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2010 16:16 #30 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
τι ειχε τριπλαρι ντινο κ τα πηρε κ τα τρια ψαρια στην ιδια αρματωσια ?
πες το μου αυτο !!!!!!!

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.190 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection