Ερώτηση Βοήθεια για αγορά καλαμιού

19/02/2011 12:18 #61 από yiannis
Απαντήθηκε από yiannis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Καλημερα φιλαρακια,ενδιαφερομαι για καλαμι της  Mikado  h  Balzer  απο Ελλαδα  καταστημα.
Οποιος  μπορει ας βοηθησει,ξεχασα  SPIN.-

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 12:24 #62 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα !!!
Να εισαι καλά φίλε Κώστα!!!! καλοψάρευτη η καινούργια σου super duper  καλαμάρα!!!
της κοιτάζω και της ψάχνω!!!!!
ευχαριστώ!!!!!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 15:21 #63 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Γειά σου Γιάννη!!!
mikado εχω εγγλεζικο και είμαι πολύ ευχαριστιμένος, για την τιμή του πολύ καλό καλάμι!!
πιστεύω οτι θα είναι το ιδιο και στο spinning...
Μια φορα που spinαρα πολύ λιγο με ενα της balzer απο εναν φιλο.. μου φάνικε λίγο βαρύ για spin, πιστεύω οτι θα με κούραζε πολυ πιο ευκολα σε σχέση με το δικό μου!!!


Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 16:27 #64 από Φάνης Ζαμπός (fanis)
Απαντήθηκε από Φάνης Ζαμπός (fanis) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού


παω καθε δευ.τρι.τετ.πεμ. για ψάρεμα!!


κα θες και καλαμι??????μετα δοντια θα ψαρευα!!!!! :tease: :tease: :tease:
Πόσο σε ζηλεύω.....Καλοπροαίρετα πάντα!δεν ματιάζω!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 16:52 #65 από Spartan (Γρηγόρης)
Απαντήθηκε από Spartan (Γρηγόρης) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Έχω ψαρέψει το mikado black draft spin 2,60 m με 10-60 action.Είναι δυνατό καλάμι αλλά είναι κούτσουρο.Όχι κάτι το ιδιαίτερο κατά την ταπεινή μου άποψη!

Στην Ελλάς του 2000 γίναν όλοι βασιλιάδες...Λαικοί τραγουδιστάδες...

Στέλιος ο Ένας

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/02/2011 17:47 #66 από yiannis
Απαντήθηκε από yiannis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Γρηγορη,συμφωνω για το συγκ\νο 10-60 ,εγω παω μεχρι 10-40 και μηκος 2,70.
Βεβαια,δεν ξερω και πολλα  για το spinning.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 12:31 #67 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
Επανήλθα!!! ακούω γνώμες!!! trabucco cassiopea 4,5 200g ή με 20ε παραπάνω bad bass silver rod 5-7 oz
με fugi low rider + καμιά 30αρια ευρώ για βενζίνη για να πάω Λουτράκι :give_rose: ;(θα πάρω και τον αέρα μου :beach:)

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 13:51 #68 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

Επανήλθα!!! ακούω γνώμες!!! trabucco cassiopea 4,5 200g ή με 20ε παραπάνω bad bass silver rod 5-7 oz
με fugi low rider + καμιά 30αρια ευρώ για βενζίνη για να πάω Λουτράκι :give_rose: ;(θα πάρω και τον αέρα μου :beach:)

Μην ξαναλεμε τα ιδια , το ενα 3 σπαστο το αλλο 2 σπαστο , αλλο το ενα αλλο το αλλο , διαλεγεις ακι περνεις , το εν ακαινουριο το αλλο μεταχειρο. Σαφως τα 2 σπαστα ειναι ανωτερα σε πολλα σημεια το 2 σπαστο υπερεχει σε μεταφορα και διαφοροποιειται το συγκεκριμενο σε 'ευαισθησια'.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 14:12 #69 από Stamatis
Απαντήθηκε από Stamatis στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού
φίλε Ντίνο ουσιαστικά αυτό ρωτάω!! Αξίζει να πάρω το 2σπαστο (αν και με βολεύει το 3σπαστο) επειδή είναι σε καλή τιμή; Θα καταλάβω ουσιαστική διαφορά στο ψάρεμα μιας και δεν έχω την κατάλληλη εμπειρία;
είμαι σχεδόν βέβαιος οτι με το cassiopea θα κάνω μια χαρά την δουλιά μου!!!
Αν όμως το bad bass είναι κατα πολύ καλήτερο.....? να το σκεφτώ και ας με κουράζει η μεταφορά του?

<<το 2 σπαστο υπερεχει σε μεταφορα και διαφοροποιειται το συγκεκριμενο σε 'ευαισθησια'.>>
δεν σε πιάνω Ντίνο.
συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός!!!
Ευχαριστώ  :give_rose:!!!

Πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για ψάρεμα όλη τους τη ζωή, χωρίς να ξέρουν ότι δεν είναι τα ψάρια αυτό που ψάχνουν.

Henry David Thoreau, 1817-1862,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/02/2011 17:13 #70 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Βοήθεια για αγορά καλαμιού

φίλε Ντίνο ουσιαστικά αυτό ρωτάω!! Αξίζει να πάρω το 2σπαστο (αν και με βολεύει το 3σπαστο) επειδή είναι σε καλή τιμή; Θα καταλάβω ουσιαστική διαφορά στο ψάρεμα μιας και δεν έχω την κατάλληλη εμπειρία;
είμαι σχεδόν βέβαιος οτι με το cassiopea θα κάνω μια χαρά την δουλιά μου!!!
Αν όμως το bad bass είναι κατα πολύ καλήτερο.....? να το σκεφτώ και ας με κουράζει η μεταφορά του?

<<το 2 σπαστο υπερεχει σε μεταφορα και διαφοροποιειται το συγκεκριμενο σε 'ευαισθησια'.>>
δεν σε πιάνω Ντίνο.
συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός!!!
Ευχαριστώ  :give_rose:!!!

και μετα 2 κανεις την δουλεια σου αριστα ειναι παρομοια εργαλεια σε cw ειναι μαλακα και τα 2 (φυσικα για το 160 αρι trabucco μιλαω )και 2-5 oz bad bass .Το silver το εχω στην κατοχη μου ,αλλα και το 3σπαστο ειναι αριστο για τα χρηματα του .

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.186 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection