- Δημοσιεύσεις: 6012
- Μου αρέσει που έλαβε 4309
καλησπερα νασο. καλη η τεχνολογια αλλα δυσκολη η ρουφ...! ακομα ψαχνω το π.μ τιποτα ομως, μαλον δε θα εστηλε ακομα ο ντινος γιατι στα μυνηματα με λεει 0 νεα. για να κανω παραγγελια απεξω φοβαμε λιγο γιατι δεν τοχω ξανακανει, δε ξερω λεξη αγγλικα και δεν εχω κανενα γνωστο να ξερει απο αγορες μεσο ιντερνετ για να με βοηθησει.καλησπερα συνονοματε θανο
πμ ειναι το προσωπικο μηνυμα κοιταξε τα μυνηματα σου κ θα δεις οτι σου εχει στειλει ο ντινος.
να δεις το century tornado extra light κ αυριο θα σου γραψω καποιο εγγλεζικο σαιτ οπου μπορεις να τα βρεις.
νασος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
καλησπερα σε ολους. φωτη, με αγκιρα 130 γρ. στον ποταμο επανομης στη μητη, με καιρο, θα μπορω να ψαρεψω; λεω αυτο γιατι με καιρο, φυκια και ρευματα που εχει εκει, ειναι το πιο δυσκολο μερος που εχω προσπαθισει να ψαρεψω. δοκημασα με 130 γρ με το καλαμι που εχω και την εβγαζε, τη φορτοσα αλα 60 γρ (εβαλα 2 βαριδια 30γρ το ενα στο λαιμο της αγκυρας) και παλι τα ιδια. στο τελος ειπα να παρω ενα σερφ καλαμι για να μη βαλω τα βαριδια στο δικο μου το λαιμο και βουτιξω!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
to πιo διασημο μοντελο της bad bass απολυτως ψαρευτικο 4,50 μετρα και κλειστο κοντα στο 1,90 πιανει χωρο σαν ενα 2 σπαστο , πολυ ελαφρυ για τηλεσκοπικο με 2 κινητους οδηγους , απλα δαχτυλιδια και βαση βγαινει και mini bad black 4,30 , to καλαμι ειναι αριστο για μεσαια ψαρεματα .τιμη απο εξω γυρω στα 220.Φιλε μου ηλια παντα εκτιμω την αποψη σου αλλα σε αυτα τα χρηματα δεν παιρνει zziplex και το ενα καλαμι απο το αλλο δεν συκρινονται γιατι ειναι για τελειως διαφορετικες χρησεις.Ας μην ξεχναμε το βαγγελη τον ασγουδακη στα χανια που εβγαλε με το Bad black ενα μυλοκοπι κοντα 8 κιλα και 2 σαργους πανω στην αρματωσια του με το Bad black (θα μου πεις και με κινεζικο θα τα εβγαζε αν τα παλευε σωστα, αλλα ειναι καλο καλαμι ψαρευτικο)Badbass MAD BLACK
τι λετε για αυτο ? το εχει δουλεψει κανεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD