Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

22/10/2014 17:00 #431 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Καλησπερα στα παιδια :hello: :hello: :hello:

Μου φαινετε θα κανονισουμε καμια συναντηση σε κανενα τσιπουραδικο :drinks: :drinks:


Πού;
Στην Παλλήνη, στη Μάνη, στον Ωρωπό, στο Βόλο ή στην Αλεξανδρούπολη;
Ε, Πού;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 17:26 #432 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Συνηθος Μιχαλη μαζευωμαστε σε ενα ταβερνακι στην μεταμορφωση
εκει κοβουμε και τις πιτες μας καθε χρονο
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 18:33 #433 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Συνηθος Μιχαλη μαζευωμαστε σε ενα ταβερνακι στην μεταμορφωση
εκει κοβουμε και τις πιτες μας καθε χρονο


Και πώς θα φέρουμε όλους τους άλλους εκεί ρε Δημήτρη;
Με ... διακτίνιση;;;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/10/2014 19:49 #434 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου!!! :flag_cyprus :flag_greece :flag_cyprus :flag_greece
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 03:46 #435 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 04:31 #436 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα καλοι μου φιλοι ψαραδες
καφεδακι καφετζηηηηηηη,
Μιχαλη μου δεν με διαβασες καλα μου φαινετε,
ακριβως αυτό ου ειπα να μην αγορασεις από σουπερ μαρκετ τα καλμαρια παταγωνιας μου οντως κυκλοφορουν σε συκσευασια του κιλου διοτι είναι επεξερασμενα με φαρμακο κ ενβαπτισμενα σε παγονερο για να τους προσθεθει περισιο βαρος νερο δλδ.
Σου προεινα ότι αν αποφασισεις να παρεις τέτοιους δολους να μου πεις να σου πω εγω που θα πας να τους βρεις.
Εχουμε κ λεμε λοιπον θα χτειαστει να κατεβεις στην νεα αγορα του καταναλωτή που φτιαχτηκε στου Ρεντη κ θα βρεις την εταιρεια Φλεριανος,
είναι το δευτερο μαγαζι στα αριστερα μας όπως μπαινουμε από την κεντρικη εισοδο.
Θα ζητήσεις τον Δημητρη Φλεριανο κ αθα του πεις ότι ερχεσε εκ μερους του Θαναση Αθανασακου κ θα ζητήσεις ειτε το θραψαλο Λαφονιας σε συκσευασια 3κιλη ειτε 5 κιλη, η το καλαμαρι της παταγωνιας της pesca puerta σε 5 κιλη πλακα.
Εχει κ τα δυο προιοντα ατοφια όπως βγαινουν από το καραβι εργοστασιο όταν ψαρευοντε κ ψηνοντε σε θερμοκρασίες - 50 ο βαθμούς κελσιου
κ όπως καταλαβαίνεις όταν ατ ξεπαγωνεις είναι όπως ζωντανα όπως ψαρευτηκαν.
Αν δε πας εκει Σαββατο θα βρεις κ εμενα στο διπλα μαγαζιμε την ονομασια Εν Αλιον οπου δουλευω εκει τα ρεπο μου κ είμαι από τις 8 - 5 μμ.
Δεν θα περνεις ποτε πραγματα τετοια από σουπερ μαρκετ τα δε φρεσκα θραψαλα όπως σου ειπα που πωλουντε αυτή την περιοδο είναι ξεπαγωμένα κτψ θραψαλα προφανως λαφονιας κ τα πουλανε για νωπα συνηθισμενο πραγμα πλεον με τα μαλακια το κανουν ολοι κ παντου νασαι 100 % σιγουρος για αυτό κ να μην σε πιανουν κωτσο οι εκάστοτε εμπορισκοι.
Κ αντι να το πουλανε ας πουμε 3 ευρω το πουλανε 5,60 το κιλο. το ιδιο γινετε με το καλαμρι που πουλανε τα κτψ καλαμαρια τα μαροκινα,
που ναι θαυμασια καλαμαρια κ πολύ νοστιμα κατά τα αλλα για φρεσκα ελληνικα., το ιδιο κ με τα χταπόδια.
Γιατι λοιπον να πληρωσεις τοσα χρηματα ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 04:41 #437 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
- Πέρα από αυτά βρήκα πολλά καλαμάρια Κίνας και Ινδίας σε διάφορα μεγέθη - συσκευασίες - τιμές, καθαρισμένα ή ακαθάριστα, αλλά δεν ξέρω αν είναι κατάλληλα για τη δουλειά μας.
- Εκεί που κοίταξα είδα και ελληνικά θράψαλα φρέσκα σε τιμή 5,9 το κιλό.
Τα μέρη στα οποία κοίταξα μέχρι στιγμής ήταν το Makro και το Carefour που είναι κοντά στο σπίτι μου. Όλα όσα σου σημειώνω τα βρήκα στο Makro που είναι κατάστημα χονδρικής ενώ στο Carefour που είναι κατάστημα λιανικής δεν βρήκα τίποτα το αξιόλογο.
Κατόπιν αυτών και προκειμένου να αποφασίσω, γιατί όπως ήδη σου είπα είμαι αποφασισμένος αυτή τη φορά να δολώσω καλαμάρι στα μέτζα και ίσως και σε κάποιο μικρό ψιλό, έστω για δοκιμή, έχω να σου υποβάλω τις εξής ερωτήσεις και παρακαλώ πολύ για τις διαφωτιστικές σου απαντήσεις, προκειμένου να αποφασίσω ανάμεσα στις παρακάτω επιλογές:
- Να αγοράσω αυτά τα καλαμάρια που είδα στο Makro με την ένδειξη Pesca Nova Hellas - Παταγωνίας (ΦΑΟ 41), (μέγεθος περίπου 12-14 εκ.) συσκευασμένο σε σακούλα του 1 κιλού και με τιμή 4,46 ευρώ; ή


Τα καλαμαρια Κινας κ ειδικα τα Ινδικα κ ειδικοτερα τα επεξεργασμένα προιοντα δεν κανουν για ψαρεμα γιατι εχουν πολα προσθετα συντηριτικα
όπως σου προειπα.
Τα παραπανω καλαμαρια δεν κανουν ουτε για φαγητο αχρηστα ποιοντα για αυτό κ είναι κ τα πιο φθηνα καλαμρια της αγορας.

Τωρα ειτε το θραψαλο ειτε το καλμαρι, ότι δλδ κ αν παρεις αν το δολωσεις ολοκληρο κ δεν το τσιγκουνευτείς, πολλοι όπως σου προειπα το κοβουν στην μεση, εγω όχι, το δολωνεις περνωντας το αγκιστρι κανα δυο ποντους πιο κατω από την μυτη, τρυπας βγαινει από την άλλη κ το ξαναπερνάς να βγει από την μερια οπου κ πρωτοτρυπηθηκε.
Ετσι μολις πιασεις το παραμαλο θα δεις ότι στέκεται ορθιο.
αν το κοψεις θα το κοψεις ετσι ώστε το κατω μερος ναχει κ κομματι από την κουκουλα δλδ στην μεση του. κ όχι όπως κανουν καποιοι κ το κοβουν ετσι ώστε να μεινει ένα κοματι ο σακος κ ένα κομματι το κεφαλι με τα πλοκαμια

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 04:50 #438 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Κατσε για να μην παραξηγηθουμε γιατι ο ηλεκτρονικος λογος επειδή δεν βλέπεις τον άλλο προσφερετε για παρεξηγήσεις
σου εκανα τις αναφορες περι του πως θα δολωσεις όχι γιατι μπορει να υποτιμω τις ψαρευτικες γνωσεις αλλα με αφορμή την αναφορα σου ότι δεν εχεις δουλεψει τα μαλακια στα παραγάδια ενταξη Μιχαλη ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 05:13 #439 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/10/2014 05:23 #440 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
quote="ΝΑΣΟΣ" post=284320
Δεν θα περνεις ποτε πραγματα τετοια από σουπερ μαρκετ τα δε φρεσκα θραψαλα όπως σου ειπα που πωλουντε αυτή την περιοδο είναι ξεπαγωμένα κτψ θραψαλα προφανως λαφονιας κ τα πουλανε για νωπα συνηθισμενο πραγμα πλεον με τα μαλακια το κανουν ολοι κ παντου νασαι 100 % σιγουρος για αυτό κ να μην σε πιανουν κωτσο οι εκάστοτε εμπορισκοι.[/quote]

Καλημερα, στο καφενειο μας, και τους θαμωνες του. :give_rose: :coffee2:

Με λιγα λογια Νασο, αυτο ειναι απατη. Κομπινα του κερατα.
Καμια καταγγελεια, εγινε ποτε? Θα γινει ισως?
Μας ταιζουν οτι θελουν, στον βωμο του κερδους. Τωρα θα μου πεις, που ζεις ρε φιλε, δεν το ξερεις?
Ενας λαος, που το μονο που μας αξιζει, ειναι μια μουτζα. :violent1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.078 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection